ach troost je, ik mag ook pas morgen, maar heb er wel zin in !!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:24 schreef Stefannn het volgende:
ik mag morgen pas
Ik heb er ook zin in!quote:Op donderdag 4 november 2004 16:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ach troost je, ik mag ook pas morgen, maar heb er wel zin in !!!!
Lijkt me erg gezellig worden...
Gezelligquote:Op donderdag 4 november 2004 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Morgen dus met mijen nog iemand (geen clue wie mee gaat)
Nadat iedereen in ons vak zo'n beetje overal ging zitten (op onze plaatsen), werden we door het personeel aangesproken daarop. We legden het uit en ze heeft ons naar beneden de zaal ingeleid!!!quote:Op donderdag 4 november 2004 13:24 schreef kamagurka het volgende:
Ik heb d'r zin an!!! Jammer dat ik in zo'n fukkin stoeltje zit![]()
Werd Amour nu ook weer gespeeld?quote:Op vrijdag 5 november 2004 01:22 schreef Keijs het volgende:
btw, afwijkend van vorige setlist: Moskau erin, Daila Lama eruit.
Klopt, en 3/4e van het publiek toen kende dat nummer totaal niet (lag dat nu anders?)quote:Op vrijdag 5 november 2004 02:11 schreef MrData het volgende:
Stripped was tijdens de vorige tour ook al de afsluiter, dus wat dat betreft is het niet zo heel gek.
nou dat mag waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:37 schreef estranged het volgende:
Ik ga er vanavond heen
weet iemand of je je fotocamera mag meenemen of niet? Want ik heb natuurlijk geen zin om 'm bij de ingang af te geven ofzo iets leuks
quote:Op vrijdag 5 november 2004 08:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
vanavond lekker zuipen en Rammsteinen
Dan maar geen camera meenemenquote:Op vrijdag 5 november 2004 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou dat mag waarschijnlijk nietJe wordt gefouilleerd en camera's worden ingenomen (wegwerpcamera's waarschijnlijk zelfs weggegooid
).
Dus heláás... overigens moet je alle harde voorwerpen thuislaten, want die kunnen in beslag genomen worden. Dus geen blikjes, flesjes e.d.
Ik ben er vanavond trouwens ook
quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:27 schreef estranged het volgende:
[..]
Dan maar geen camera meenemen [afbeelding]
en flesjes enz. neem ik toch al niet mee
tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |