quote:Op dinsdag 2 november 2004 11:32 schreef Roellio het volgende:
Tribunekaarten zijn geen cent waard.
Inderdaad, best OK die setlist. Inderdaad zeer jammer van Mein Herz Brennt, persoonlijk mis ik meer Asche zu Asche en Engel, maar ik kan me voorstellen dat ze daar zo langzamerhand genoeg van krijgen. Op Herzeleid.com staan wat beschrijvingen van de show, vooral Mein Teil schijnt grappig te zijn:quote:Op dinsdag 2 november 2004 09:17 schreef Djaser het volgende:
Setlist van gisteren:
Toch wel een goede setlist ondanks dat bijna al mijn favouriten ontbreken op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Make money. Make more money. Make other people produce so as to make more money."
Hubbard Communications Office Policy Letter (9 March 1972)
Ik ga ook alleen hoor, mijn vrienden hebben zitplaatsen en ik heb een staanplaatsquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 1 kaartje voor vrijdag, maar da moet ik wel alleen
M'n vrienden gaan op donderdag en ik heb nog geen tweede kaartje kunnen bemachtigen.
Ik zit er dan ook, met nog 4 man/vrouwquote:Op dinsdag 2 november 2004 19:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nu 1 kaartje voor vrijdag, maar da moet ik wel alleen
Jammer, net een dag later dan mij!quote:Op woensdag 3 november 2004 10:58 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik zit er dan ook, met nog 4 man/vrouw
Als je maar wat bier overlaatquote:Op woensdag 3 november 2004 11:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Jammer, net een dag later dan mij!
quote:Op woensdag 3 november 2004 11:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als je maar wat bier overlaat
Dank je .. ga ze gelijk bestelenquote:Op maandag 1 november 2004 17:09 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nee joh, liggen er nog zat bij het postkantoor. Zijn pas 357 kaarten verkocht![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijk had ik nog nooit van deze band gehoord. Maar goed, we zullen zien wat het wordt morgen.
Veel plezier die die vanavond al gaanJah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |