Sorry maar hier kan ik me geen voorstelling van maken of je moet een slangemens zijn lijkt me.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:16 schreef Zeverzak het volgende:
Vrouw op d'r zij... haar been rustend op mijn schouder. Ik op mijn knieen er tussen. Brrrr!!
niet? gebruik je fantasie man!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:21 schreef Le_Chef het volgende:
[..]
Sorry maar hier kan ik me geen voorstelling van maken of je moet een slangemens zijn lijkt me.
Idd lekkerquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:16 schreef Zeverzak het volgende:
Vrouw op d'r zij... haar been rustend op mijn schouder. Ik op mijn knieen er tussen. Brrrr!!
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:00 schreef E-T het volgende:
Zodra je dat doet.. zul je zien dat er nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat lekkere posities te ontdekken zijn...![]()
Offtopic; op je rug zitten??quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:52 schreef mrcelica het volgende:
Doggy stijl, omdat ik dan lekker naar haar billen kan kijken. Ik kom helaas dan wel erg snel klaar. Wat ik ook heel geil vind is als ik op me rug zit, en zij dan op me met haar rug naar me toe en dan voorover gebogen met een holle rug. Dan kijk ik naar haar kont en zie ik hoe mijn lul haar kutje penetreert. Erg geil !
Gaat het om neukstandjes dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:57 schreef Whiskers het volgende:
Volgens de Viva (Ja, ik heb deze week de Viva gekocht) is dit de Top 5:
1. Op z'n hondjes (37%)
2. Missionaris, de man bovenop (23%)
3. De vrouw bovenop (19%)
4. Lepeltje lepeltje (8%)
5. Standje 69 (6%)
Vriendje en ik zijn het alletwee eens met nummer 1...Technically vind ik 69 niet echt een neukstandje, of heb ik al die tijd iets fout gedaan? ehhh, Viva?
![]()
Nee hoor, vind het ook 3x niks. Ja, wel als geintje misschien heel even maar ik vind het verder niet bijzonder.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:57 schreef Whiskers het volgende:
Technically vind ik 69 niet echt een neukstandje, of heb ik al die tijd iets fout gedaan? ehhh, Viva?![]()
Mag ik hier een tekening bij?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:16 schreef Zeverzak het volgende:
Hmjah..dat hoor ik vaker, op zich ook wel m'n ena favoriete standje ware het niet dat ik nog nooit "voluit" heb kunnen gaan met dat standje i.v.m. het pijn veroorzaken tijdens het te diep gaan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
doggystyle![]()
Precies, dat zeg ik. Kussen en neuken gaat niet samen. Het is óf flink stoten óf kussen en zachtjes op en neer bewegen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:18 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Je kan toch op meerdere manieren neuken? Als je flink aan het stoten bent geweest en een btje
afremt, vind ik het supergeil dat als ik dan zachtjes op en neer beweeg er een lekkere zoensessie
ontstaat, alsof je van elkaar aan het snoepen bent... Daarna natuurlijk weer lekker verder... Ieder
z'n ding denk ik...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |