Kan iemand die deze track heeft even contact op nemen? Heb 'm verloren door een HD crashquote:Op vrijdag 30 juli 2004 18:43 schreef fratsman het volgende:Frank van Etten - Leef als een zigeuner
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:54 schreef Robje23 het volgende:
en jah wat ze op de Twentse piraten draaien allemaal zwaar goed spul!! Zoals Station Twente kanaal vanuit Rossum ging vanacht weer lekker!!
Dat is Nederlands talige muziek die je helaas op de comercieele radio niet meer hoort.. Bij mij staan er aleen maar piraten zenders op dat spul uit Hilversum enzo boycot ik gewoon geldwolfen zijn het de piraten radio zender`s betalen alles uit eigen zak!! en worden ze gepakt krijggen ze 1100¤ boete maar ze zijn er altijd zoweer de 2e keer word het 2500¤ en dan zijn ze er ook zoweer Hier in Twente vallen ze gewoonweg niet uit te roeien!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 01:54 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Kan iemand mij de term 'piratenhit' uitleggen?
en maar goed ookquote:Op zondag 1 augustus 2004 10:47 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Hier in Twente vallen ze gewoonweg niet uit te roeien!!![]()
![]()
Geweldige plaatquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:31 schreef 1603 het volgende:
lucas en gea - en steeds weer huil je.
de klassieker bij uitstek!![]()
![]()
Op zich maken mij al die piratenzenders niet zo heel veel uit, maar wel als ze door hun gekloot betere zenders uit de lucht houden (zoals StudioBrussel steeds werd weggedrukt toen ik nog in Brabant woonde). In zo'n geval zijn die boetes niet meer dan terecht.quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:47 schreef Robje23 het volgende:
[..]
Dat is Nederlands talige muziek die je helaas op de comercieele radio niet meer hoort.. Bij mij staan er aleen maar piraten zenders op dat spul uit Hilversum enzo boycot ik gewoon geldwolfen zijn het de piraten radio zender`s betalen alles uit eigen zak!! en worden ze gepakt krijggen ze 1100¤ boete maar ze zijn er altijd zoweer de 2e keer word het 2500¤ en dan zijn ze er ook zoweer Hier in Twente vallen ze gewoonweg niet uit te roeien!!![]()
![]()
Internetradio is natuurlijk al lang ontdekt door de piraten, maar dat haalt de charme er natuurlijk af. Het is toch veel leuker en spannender om het echt over de ether uit te zenden, dus dat vormt nog niet de oplossing.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op zich maken mij al die piratenzenders niet zo heel veel uit, maar wel als ze door hun gekloot betere zenders uit de lucht houden (zoals StudioBrussel steeds werd weggedrukt toen ik nog in Brabant woonde). In zo'n geval zijn die boetes niet meer dan terecht.
Het wordt ook trouwens tijd dat het piratenzenderpubliek de wonderen van Internetradio eens ontdekken, dan heb je die problemen met weggedrukte andere zenders ook niet meer.
Er is tegenwoordig een initiatief waarin lokale organisaties een extra frequentie kunnen krijgen speciaal voor Nederlandse muziek. Zo kunnen piratenstations gelegaliseerd worden! Las in de Telegraaf gisteren dat het eerste station op basis van deze regeling nu in de lucht is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Internetradio is natuurlijk al lang ontdekt door de piraten, maar dat haalt de charme er natuurlijk af. Het is toch veel leuker en spannender om het echt over de ether uit te zenden, dus dat vormt nog niet de oplossing.
Er is zelfs een website van de zanger van de IJsbeer http://www.dewuko.nl/ let op het webdesign, daar is blijkbaar iemand trots opquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:17 schreef 1603 het volgende:
want de ijsbeeer komt toch uit het noorden. Hij maakt muziek zoals we die nooit hoorden! hij draait een plaat voor jong en oud, heeft het helemaal niet koud
haha, jaja liefhebbers hiero
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |