quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!
Sammy blijft leven!!!!!!!!!!!!!!!
Doompje danst door de kamer van geluk...
Proficiat joh!! Lekker van elkaar genieten!quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!!
Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...
Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...
Graag gedaan.quote:Op donderdag 2 september 2004 15:42 schreef kissa het volgende:
Jeetje, wat ben ik blij voor Sammy en jullie![]()
En Anja, bedankt voor dit schitterende gedicht, de tranen zitten weer hoog.
quote:Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!!
Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...
Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...
Wow super super super!! Meid ik ben zo blij voor jullie!!!quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:35 schreef erodome het volgende:
Het gaat steeds beter, hij wordt stout zelfs!!!
Gisteren lekker met een bal gespeeld, vanmorgen zat hij vast in de kelderkast...
Dat hadden we nog nooit meegemaakt hier, maar hij krijgt mega honger van de medicijnen en wilde naar de zak hondenvoer toe, heel sneaky is hij de kast ingegaan, maar eruit lukte niet met dat steile trappetje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |