abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 2 september 2004 @ 11:19:21 #101
43556 miss_dynastie
pi_21702390
Wow erodome, wat een goed nieuws!!!!
pi_21702560
tnxxxxxxxxxx iedereen, jullie zijn echt schatten zoals jullie meeleven, jullie willen niet weten hoe goed dat me heeft gedaan!!!!!!!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_21707285
Jeetje, wat ben ik blij voor Sammy en jullie

En Anja, bedankt voor dit schitterende gedicht, de tranen zitten weer hoog.
  donderdag 2 september 2004 @ 16:30:53 #104
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_21708329
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:34 schreef erodome het volgende:
Goed nieuws!!!!!!

Sammy blijft leven!!!!!!!!!!!!!!!

Doompje danst door de kamer van geluk...
  donderdag 2 september 2004 @ 16:35:16 #105
344 Anja
Neil B. Formy
pi_21708423
quote:
Goed nieuws!!!!!!!

Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...

Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...

Proficiat joh!! Lekker van elkaar genieten!
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
  donderdag 2 september 2004 @ 16:37:56 #106
344 Anja
Neil B. Formy
pi_21708477
quote:
Op donderdag 2 september 2004 15:42 schreef kissa het volgende:
Jeetje, wat ben ik blij voor Sammy en jullie

En Anja, bedankt voor dit schitterende gedicht, de tranen zitten weer hoog.
Graag gedaan.
Ik kreeg het van iemand toen ik mijn hond heb laten inslapen. Dat was 16 juli dit jaar. Nog maar pas dus eigenlijk...
Het duurde bij mij een week voordat ik het helemaal kon lezen....
Maar ik vond het toch enorm mooi.... en het klopt ook zo.
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_21710753
Jij ook sterkte gewenst Anja.
Ik heb mijn hond maandag moeten laten inslapen. Vandaar de tranen.
Ik heb het gedicht doorgestuurd naar een vriendin die haar hond een paar weken geleden heeft verloren....
pi_21711706
Toen ik dat gedicht las zat ik ook te janken tot en met...

Maar ipv op de dierenarts wachten zaten we vanmiddag lekker in het hondenbos(we hebben hier vlakbij een losloopgebied in een groot bos) en sammy heeft gespeeld!!!!!!!!!!!!!

Het gaat niet snel allemaal, zijn achterhand is nog erg zwak(ook van de medicijnen die hem wat suf maken), maar hij speelde echt, had gewoonweg echt lol...

Jezus zeg en dat op de dag dat hij ingeslapen zou worden, als alles normaal was doorgegaan had ik nu mijn ogen uit mijn kop gejankt van verdriet, nu zat ik met tranen in mijn ogen van geluk te kijken hoe hij speelde met mijn zoontje...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_21713028
, ook voor Sam.....en dat hij nog een flinke tijd bij jullie mag blijven.
pi_21713320
Hee wat tof voor je zeg!
pi_21713974
quote:
Goed nieuws!!!!!!!

Sinds gisteravond begon sam wat op te knappen, vanmorgen was mijn hondje terug op aarde, ik heb heerlijk geslapen zonder geblaf, sam is bij de tijd, attent, begint weer wat op links te reageren, loopt stukken uit zichzelf rechtdoor...

Vanmorgen bij de dierenarts geweest voor wat zijn laatste controle zou zijn, de dierenarts is helemaal happy met de verbeteringen, dat had hij niet meer verwacht, maar om een lang verhaal kort te maken, de dierenarts geeft hem een hele goede kans...

Het is fijn om dit te lezen.
Ik ben echt blij voor je
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_21807597
Ero,
hoest nu met je scheetje?
#geen
pi_21809811
Het gaat steeds beter, hij wordt stout zelfs!!!

Gisteren lekker met een bal gespeeld, vanmorgen zat hij vast in de kelderkast...

Dat hadden we nog nooit meegemaakt hier, maar hij krijgt mega honger van de medicijnen en wilde naar de zak hondenvoer toe, heel sneaky is hij de kast ingegaan, maar eruit lukte niet met dat steile trappetje
  dinsdag 7 september 2004 @ 19:45:04 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21809988
Wat fijn om dat te lezen, Erodome!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21810849
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 19:35 schreef erodome het volgende:
Het gaat steeds beter, hij wordt stout zelfs!!!

Gisteren lekker met een bal gespeeld, vanmorgen zat hij vast in de kelderkast...

Dat hadden we nog nooit meegemaakt hier, maar hij krijgt mega honger van de medicijnen en wilde naar de zak hondenvoer toe, heel sneaky is hij de kast ingegaan, maar eruit lukte niet met dat steile trappetje
Wow super super super!! Meid ik ben zo blij voor jullie!!!

Dat hij maar lekker mag genieten van zijn leven
#geen
pi_21842562

Mooi zo!
pi_21847155
Wat goed Erodome!!! Ik las net ookal zo'n "wonderverhaal" hier in flora en fauna. Echt super!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')