Nee dus, bij mij niet. Ik heb zowiezo al een oude versie van edonkey moeten nemen omdat de nieuwe crashte. Als ik onder plugins kijkt dan staat er alleen All Sources of zoiets, klik ik dat aan gebeurt er niks. Als ik dan in het plugin-instellingen-venster alles uitvinkt behalve de torrent-plugin dan verdwijnt de optie Plugins bij het rechtsklikken in het transfervenster. Helemaal onderin staat overigens wél dat de torrent-plugin succesvol geinstalleerd is.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef HopelesslyForever het volgende:
Kan je wel zien ....... rechtermuisknop in het scherm en dan is het iets van plugins ofzo weet niet meer ....
You'll never know unless you try...quote:Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Syrena het volgende:
Exeem zal ook geheid vastlopen
Word je surfsnelheid niet verschrikelijk langzaam? Daar heb ik nl. last van.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:21 schreef Syrena het volgende:![]()
al 53.9 % binnengehaald
Ondertussen kan ik gewoon doorsurfen en aan m'n scriptie werken (al heb ik nog geen Office geinstalleerd).
*voorzichtig blij is*
Waarom zou je dat ook willen?quote:Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef Syrena het volgende:
En toen wilde ik Kazaa Lite.
Inderdaad! Shareaza draait nu weer prima, dus heb Klite niet meer nodig.quote:
Bij mij gaat het wel, maar ik zoek alleen maar verbinding met Gnutella 1, de rest heb ik uitgezet.quote:Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef snijder het volgende:
Waarom draait Shareaza de laatste tijd zo slecht? Qua upload gaat het meestal wel, maar download is vaak 0 of 1 Kb, veel hoger komt ie niet. En alles blijft maar In Afwachting staan.....
mijn computer staat niet hela dagen aan om te downloaden, misschien dat het daar aan ligt. Ook nu staat Shareaza niet aan, de surfsnelheid gaat te veel omlaag, zelfs al is de down- of upload heel laag. merk wel dat het 's avonds vaak beter/sneller gaat.quote:Op donderdag 14 april 2005 09:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bij mij gaat het wel, maar ik zoek alleen maar verbinding met Gnutella 1, de rest heb ik uitgezet.
Heb je het truukje met Pauze/Hervatten al eens geprobeerd? Soms wil ie dan wel weer eens beginnen aan een download.
Dit bedoel ik dus maar. Ik kan nu dus eigenlijk niet behoorlijk surfen. De ene pagina na de andere opent zich nietof half. Topics op Fok moet ik soms wel 10 keer aanklikken voordat ik ze kan lezen. Plaatjes laden vaak al helemaal niet meer, En dat met een `fantastische` download en upload van wel 4KB/s op een kabelverbinding.quote:
dit probleem heb ik gehad met emule:quote:Op dinsdag 19 april 2005 20:48 schreef snijder het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus maar. Ik kan nu dus eigenlijk niet behoorlijk surfen. De ene pagina na de andere opent zich nietof half. Topics op Fok moet ik soms wel 10 keer aanklikken voordat ik ze kan lezen. Plaatjes laden vaak al helemaal niet meer, En dat met een `fantastische` download en upload van wel 4KB/s op een kabelverbinding.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
Dat is dus niet het probleem bij mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
dit probleem heb ik gehad met emule:
mijn volledige upload bandbreedte werd gebruikt door emule en dat zorgde ervoor dat ik niet meer kon internetten.
dit was niet het enige want ook het maximum aantal verbindingen was tew hoog
Heb je je instellingen al eens aangepast? Ik heb nu dit (onder het kopje Verkeer en dan verbinding)quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef snijder het volgende:
[..]
Dat is dus niet het probleem bij mij.
Ik heb een download van ongeveer 4 KB, en een upload van maximal 5KB. En toch is er niet mee te internetten.
Veel linksys routers staan het standaard niet toe om ICMP (ping pong) door te laten en dan is poort forwarden de enige oplossing om een goede snelheid te krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:59 schreef Koos Voos het volgende:
Kwestie van goed afregelen, ik ben zeeeeeer tevreden.
Ik heb btw een chello classic abo.
Let er oa op dat je ping (ICMP) door laat en natuurlijk geen Zonelabs (freeversie) gebruiken maar een firewall (bv Kerio) die je fatsoenlijk in kan stellen.
[afbeelding]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |