abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25394557
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:37 schreef HopelesslyForever het volgende:
Kan je wel zien ....... rechtermuisknop in het scherm en dan is het iets van plugins ofzo weet niet meer ....
Nee dus, bij mij niet. Ik heb zowiezo al een oude versie van edonkey moeten nemen omdat de nieuwe crashte. Als ik onder plugins kijkt dan staat er alleen All Sources of zoiets, klik ik dat aan gebeurt er niks. Als ik dan in het plugin-instellingen-venster alles uitvinkt behalve de torrent-plugin dan verdwijnt de optie Plugins bij het rechtsklikken in het transfervenster. Helemaal onderin staat overigens wél dat de torrent-plugin succesvol geinstalleerd is.

Exeem zal ook geheid vastlopen, het probleem is gewoon dat de programma's wel werken en verbinding maken en stukken downloaden (en uploaden), alleen slaat na 5-20 minuten mijn computer helemaal vast.

Behalve met Kazaa Lite trouwens, wat ik dus ook een compleet raadsel vind.
Aniehoe, we zoeken nog ff verder...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 6 maart 2005 @ 13:01:14 #177
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_25394760
Eergister weer geinstalleerd, en nu weer enkele giegs binnengehaald.

Prachtig programma ook voor torrents
Budget user
pi_25395232
quote:
Op zondag 6 maart 2005 12:47 schreef Syrena het volgende:
Exeem zal ook geheid vastlopen
You'll never know unless you try...
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_25395955
Zo, uit frustratie de pc teruggezet naar fabrieksinstellingen, daarna de netwerkkaart geinstalleerd.
Bitlord laten lopen, en hij loopt nog steeds.

Nu weet ik nog niet wat het is geweest... Windows update heb ik deze keer uitgeschakeld. Office moet ik opnieuw installeren, Hitman Pro, virusscanner.
Ik ben van plan om dat maar 1 voor 1 te doen, en na elke installatie weer Bitlord te laten lopen. Hopelijk kom ik er zo achter wat het nu was.

Als het ding niet over een uur weer vastloopt heet dat...
En die windows update meuk blijft ook mooi uitgeschakeld.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_25396752
al 53.9 % binnengehaald Ondertussen kan ik gewoon doorsurfen en aan m'n scriptie werken (al heb ik nog geen Office geinstalleerd).

*voorzichtig blij is*
  zondag 6 maart 2005 @ 15:28:20 #181
38433 snijder
snijderdotcom
pi_25396884
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:21 schreef Syrena het volgende:
al 53.9 % binnengehaald Ondertussen kan ik gewoon doorsurfen en aan m'n scriptie werken (al heb ik nog geen Office geinstalleerd).

*voorzichtig blij is*
Word je surfsnelheid niet verschrikelijk langzaam? Daar heb ik nl. last van.
Shareaza download met snelheden van 5KB en het surfen is vrijwel onmogelijk. en dat dan op een kabelverbinding.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
  zondag 6 maart 2005 @ 15:42:27 #182
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_25397168
tvp
pi_25397306
Ik merk niet echt dat het langzaam gaat. Heb jij Win XP met SP2?
Ik wel, ik heb voor de herstelling een patch gedraaid die de max open connections van 10 naar hoger kan zetten (maar dat zal nu teruggezet zijn, bovendien is Bitlord gemaakt om goed met die limiet om te gaan).

Als de limiet problemen oplevert kun je dat zien door in je systeenlogboek te kijken (Configuratiescherm, Prestaties en Onderhoud, Systeembeheer, Logboeken, en dan systeem). Er staat dan vaak een melding met een geel ding, iets van 4226 en TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP.

In elk geval vind je de patch hier:http://www.lvllord.de/?lang=en&url=tools
TIP: laten lopen in Safe Mode, anders overschrijft XP de nieuwe tcpip.sys bij de herstart en heb je er nog niks aan.

[Edit] Ik zie nu net dat bij mij twee waarschuwingen staan, zodra m'n file binnen is ga ik de patch weer laten lopen. Merkte net bij het openen van web-log.nl dat het wel trager ging.
pi_25402341
Patch laten lopen, download was meteen sneller
Daarna Hitman Pro er weer opgezet, Bitlord doet het nog steeds!

En toen wilde ik Kazaa Lite. Geinstalleerd.... verbind het kreng niet! Poort aangepast in de firewall...
Niks.

Dat geloof je toch niet?!?! Het was eerst het enige programma dat NIET vastliep, en nu staat ie al 20 minuten op connecting. Zucht.
pi_25407394
quote:
Op zondag 6 maart 2005 21:58 schreef Syrena het volgende:
En toen wilde ik Kazaa Lite.
Waarom zou je dat ook willen?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_25407414
Je hebt ook Bittorent plugins voor de oudere versies van edonkey maar die zijn er niet standaard ingezet als ik me goed herinner, ff kijken op forum van edonkey zelf.
If the human mind was simple enough to understand, we'd be too simple to understand it
pi_25410440
quote:
Op maandag 7 maart 2005 07:43 schreef m021 het volgende:

[..]

Waarom zou je dat ook willen?
Inderdaad! Shareaza draait nu weer prima, dus heb Klite niet meer nodig.
Yay!
  woensdag 13 april 2005 @ 21:27:36 #188
38433 snijder
snijderdotcom
pi_26205733
Waarom draait Shareaza de laatste tijd zo slecht? Qua upload gaat het meestal wel, maar download is vaak 0 of 1 Kb, veel hoger komt ie niet. En alles blijft maar In Afwachting staan.....
pi_26214969
quote:
Op woensdag 13 april 2005 21:27 schreef snijder het volgende:
Waarom draait Shareaza de laatste tijd zo slecht? Qua upload gaat het meestal wel, maar download is vaak 0 of 1 Kb, veel hoger komt ie niet. En alles blijft maar In Afwachting staan.....
Bij mij gaat het wel, maar ik zoek alleen maar verbinding met Gnutella 1, de rest heb ik uitgezet.
Heb je het truukje met Pauze/Hervatten al eens geprobeerd? Soms wil ie dan wel weer eens beginnen aan een download.
  donderdag 14 april 2005 @ 19:37:23 #190
38433 snijder
snijderdotcom
pi_26229832
quote:
Op donderdag 14 april 2005 09:30 schreef Syrena het volgende:

[..]

Bij mij gaat het wel, maar ik zoek alleen maar verbinding met Gnutella 1, de rest heb ik uitgezet.
Heb je het truukje met Pauze/Hervatten al eens geprobeerd? Soms wil ie dan wel weer eens beginnen aan een download.
mijn computer staat niet hela dagen aan om te downloaden, misschien dat het daar aan ligt. Ook nu staat Shareaza niet aan, de surfsnelheid gaat te veel omlaag, zelfs al is de down- of upload heel laag. merk wel dat het 's avonds vaak beter/sneller gaat.

Pauze/hervatten en nieuwe bronnen zoeken helpen vaak maar heel even.
pi_26230789
De mijne staat ook geen hele dagen aan hoor. Maar thuis lopen m'n downloads wel, maar op het werk heb ik hetzelfde probleem als jij. Terwijl het daar eerst ook liep.

Ik merk niks bij het surfen trouwens.
  dinsdag 19 april 2005 @ 20:48:08 #192
38433 snijder
snijderdotcom
pi_26357650
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:14 schreef Syrena het volgende:

Ik merk niks bij het surfen trouwens.
Dit bedoel ik dus maar. Ik kan nu dus eigenlijk niet behoorlijk surfen. De ene pagina na de andere opent zich nietof half. Topics op Fok moet ik soms wel 10 keer aanklikken voordat ik ze kan lezen. Plaatjes laden vaak al helemaal niet meer, En dat met een `fantastische` download en upload van wel 4KB/s op een kabelverbinding.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door snijder op 19-04-2005 21:08:46 (toevoeging) ]
pi_26391127
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 20:48 schreef snijder het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus maar. Ik kan nu dus eigenlijk niet behoorlijk surfen. De ene pagina na de andere opent zich nietof half. Topics op Fok moet ik soms wel 10 keer aanklikken voordat ik ze kan lezen. Plaatjes laden vaak al helemaal niet meer, En dat met een `fantastische` download en upload van wel 4KB/s op een kabelverbinding.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen.
dit probleem heb ik gehad met emule:
mijn volledige upload bandbreedte werd gebruikt door emule en dat zorgde ervoor dat ik niet meer kon internetten.
dit was niet het enige want ook het maximum aantal verbindingen was tew hoog
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:09:57 #194
38433 snijder
snijderdotcom
pi_26438439
quote:
Op woensdag 20 april 2005 23:39 schreef mschol het volgende:

[..]

dit probleem heb ik gehad met emule:
mijn volledige upload bandbreedte werd gebruikt door emule en dat zorgde ervoor dat ik niet meer kon internetten.
dit was niet het enige want ook het maximum aantal verbindingen was tew hoog
Dat is dus niet het probleem bij mij.

Ik heb een download van ongeveer 4 KB, en een upload van maximal 5KB. En toch is er niet mee te internetten.
pi_26451039
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef snijder het volgende:

[..]

Dat is dus niet het probleem bij mij.

Ik heb een download van ongeveer 4 KB, en een upload van maximal 5KB. En toch is er niet mee te internetten.
Heb je je instellingen al eens aangepast? Ik heb nu dit (onder het kopje Verkeer en dan verbinding)
Ingaand: Snelheid 43 KB/s
Uitgaand: 8. KB/s (ze adviseren om hier ong. 80% van je maximale uploadsnelheid in te stellen)

Pauzes: verbinding 60, handdruk 30
Kopje downloads: max bestanden 8, max overdrachten 24, aantal per bestand 4

Als je Windows XP servicepack 2 hebt dan is het misschien zinvol om deze patch eens te laten lopen: http://www.lvllord.de/ Dit moet je wel in de Safe Mode doen, anders wordt het veranderde file weer overschreven! Ik heb mijn max open connections nu op 100 staan.
pi_26453020
Kwestie van goed afregelen, ik ben zeeeeeer tevreden.
Ik heb btw een chello classic abo.
Let er oa op dat je ping (ICMP) door laat en natuurlijk geen Zonelabs (freeversie) gebruiken maar een firewall (bv Kerio) die je fatsoenlijk in kan stellen.

pi_26454284
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:59 schreef Koos Voos het volgende:
Kwestie van goed afregelen, ik ben zeeeeeer tevreden.
Ik heb btw een chello classic abo.
Let er oa op dat je ping (ICMP) door laat en natuurlijk geen Zonelabs (freeversie) gebruiken maar een firewall (bv Kerio) die je fatsoenlijk in kan stellen.

[afbeelding]

Veel linksys routers staan het standaard niet toe om ICMP (ping pong) door te laten en dan is poort forwarden de enige oplossing om een goede snelheid te krijgen.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 20:25:24 #198
38433 snijder
snijderdotcom
pi_26786755
Kan iemand me uitleggen waarom mijn computer zo raar doet als ik Shareaza heb gestart?

Nu ook weer. Ik moet meerdere (tot 10-20keer) keren drukken op een topic voordat deze zich wil openen. En de browser maar aangeven dat-ie klaar is.

Waar kan dit aan liggen?
pi_34722291
Ik heb een nieuwe modem, en nu vind hij veel minder bronnen, waar het vroeger vrijwel onbeperkt was, kan hij bij namen als spinvis, bubba sparx en arctic monkeys nu niks vinden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')