Als je nou eens leest voordat je zeurt, had je geweten dat je juist NIET de nieuwste versie moet hebben. Bij oudere versies zoals 2.0.0.0 of 2.0.6.1 gaat het downloaden perfect.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:33 schreef StefanP het volgende:
En ik heb toch echt de nieuwste versie.
* mschol is eigenlijk ook wel beniewd hoe je een md5 checksum kan maken van bestanden...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:09 schreef rameijer het volgende:
Iemand een MD5 checksum van de 2.0.6.1 versie? Ik kan 'm alleen met Shareaza vinden maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet
Google Search: md5 checksumquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:44 schreef mschol het volgende:
is eigenlijk ook wel beniewd hoe je een md5 checksum kan maken van bestanden...
Sneller dan wat? Welke versie gebruikte je hiervoor?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:54 schreef rameijer het volgende:
Ik heb 2.0.6.1 inmiddels gedownload met Shareaza en mijn eerste indruk is inderdaad dat het allemaal (nog) sneller gaat!
De nieuwste...2.1.nogwat... Maar nu lijkt het weer stil te staan, hoewel dat aan het lokale netwerk kan liggen..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Sneller dan wat? Welke versie gebruikte je hiervoor?
johquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:58 schreef rameijer het volgende:
Kijk even naar de tips op http://wiki.shareaza.com/static/OptimizeDownload
De enige reden dat ik shareaza nog gebruik is voor weinig-verkrijgbare bestanden. Voor grote bestanden kan je beter Torrentstorm o.i.d. gebruiken.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:41 schreef devilish1980 het volgende:
ed2k links moet je met emule downloaden heb langdurig getest en dat werkt gewoon sneller
ik gebruik shareaza eigenlijk nu alleen nog veelvuldig door torrents te downloaden...
voor de weinig verkrijgbare bestanden gebruik ik emule, daar zijn de meeste bronnen te vinden is mijn ervaringquote:Op woensdag 27 oktober 2004 16:47 schreef m021 het volgende:
[..]
De enige reden dat ik shareaza nog gebruik is voor weinig-verkrijgbare bestanden. Voor grote bestanden kan je beter Torrentstorm o.i.d. gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |