whaha lol wat sharen zegt ie dan...quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef funrider het volgende:
DC++ stukken beter mensen.. wel ff wat sharen anders kom je niet op sommige HUBS.
Ja, alleen de Beta versies staan daar. Maar 2.0.6.1 is een Alpha.quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:53 schreef mschol het volgende:
de andere staan er wel:
http://prdownloads.sourceforge.net/shareaza/
quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:20 schreef mschol het volgende:
[..]
whaha lol wat sharen zegt ie dan...
als je in de beetje hubs wil moet je minimaal 200Terabyte sharen anders kom je er niet in, doe mij maar emule.. stukke beter & betrouwbaarder...
Is dat een klein bestandje van 85 kb voor de taalinstellingen ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:07 schreef m021 het volgende:
Heeft iemand het bestand "Shareaza Dutch 030604.zip" (de Nederlandse vertaling van versie 2.0)?
Via magnet wil hij voor geen meter downloaden, dus misschien wil die iemand hem even hosten of naar me mailen?
Ik denk niet dat ik daar met mijn langzame kabel veel te zoeken heb. Ik blijf wel emule en Azureus gebruiken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 12:14 schreef funrider het volgende:
DC++ stukken beter mensen.. wel ff wat sharen anders kom je niet op sommige HUBS.
Ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is dat een klein bestandje van 85 kb voor de taalinstellingen ?
Waar moet het bestandje naar toe ?.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:25 schreef m021 het volgende:
Ja.
Doe maar naar mijn oude mailadres:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef Drugshond het volgende:
Waar moet het bestandje naar toe ?.....
En raad eens waar ik het bestandje heb gevonden..... Jawel emulequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:20 schreef m021 het volgende:
Dat is nog eens handig.Dankjewel.
Ja, ik vond het bestandje ook op het eDonkey netwerk, maar er was maar 1 source.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef Drugshond het volgende:
En raad eens waar ik het bestandje heb gevonden..... Jawel emule
Als je nou eens leest voordat je zeurt, had je geweten dat je juist NIET de nieuwste versie moet hebben. Bij oudere versies zoals 2.0.0.0 of 2.0.6.1 gaat het downloaden perfect.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:33 schreef StefanP het volgende:
En ik heb toch echt de nieuwste versie.
* mschol is eigenlijk ook wel beniewd hoe je een md5 checksum kan maken van bestanden...quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:09 schreef rameijer het volgende:
Iemand een MD5 checksum van de 2.0.6.1 versie? Ik kan 'm alleen met Shareaza vinden maar op de een of andere manier vertrouw ik het niet
Google Search: md5 checksumquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:44 schreef mschol het volgende:
is eigenlijk ook wel beniewd hoe je een md5 checksum kan maken van bestanden...
Sneller dan wat? Welke versie gebruikte je hiervoor?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:54 schreef rameijer het volgende:
Ik heb 2.0.6.1 inmiddels gedownload met Shareaza en mijn eerste indruk is inderdaad dat het allemaal (nog) sneller gaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |