Wat wil je, wachtrij heet dat. Dat hebben andere filesharingprogramma's ook, meestal zelfs nog erger dan dit!quote:Op zondag 26 september 2004 15:20 schreef StefanP het volgende:
Zo man dat schiet op. 20 items in de transfer list en geen enkele die downloadt.
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.quote:Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Baris het volgende:
Ik heb het effe geprobeerd en het is echt een super programma. Alleen maakt Shareaza bij het edonkey netwerk ook gebruik van het credit systeem? Dus dat je veel moet uploaden wil je veel downen.
Weet iemand dat?
oke, thanksquote:Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.
20 !!quote:Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef m021 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.
quote:This may be because you're downloading from the eDonkey2000 (eD2k) network so you need to wait in the large queues. Try to just use Gnutella 2 and/or Gnutella. You may start downloading faster. IF you do decide to use eD2k you'll have wait hours or possibly days and there will be very long queues and the download will eventually continue, but slowly. Although eD2k is one of largest networks with many files, this is the way eDonkey2000 is.
Ehm gast, edonkey heeft geen voordelen t.o.v. shareaza. Sterker nog, ik lees vaak dat mensen liever Shareaza gebruiken als edonkey client.quote:Op zondag 26 september 2004 17:43 schreef rtfm-design het volgende:
Nee laat maar zitten, edonkey rulez!
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:14 schreef m021 het volgende:
Tip:
Je moet ook uploaden met een snelheid meer dan 10kB/s om te zorgen dat je downloads snel blijven en hoe meer je upload, hoe sneller je in de wachtrij opschuift. (bron: museekster.com)
nooit je maximale upload instellen, want dan wordt je download afgeknepen.quote:Op zondag 26 september 2004 17:40 schreef Baris het volgende:
[..]
oke, thanks
Ik zet hem wel op 16.
Want dat is ook mijn maximale upload.
LoL @ ed2k dan ben ik blij dat ik met emule download.. dan is het <10 krijg je een bepaalde max download ratequote:Op maandag 27 september 2004 08:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
nooit je maximale upload instellen, want dan wordt je download afgeknepen.
Voor edonkey2000 geldt een minimumupload van 10KBps... Bij snelheden die daar onder liggen geldt, geloof ik, dat je vier keer zo snel kan downloaden als je ingestelde upload.
met minimumupload bedoel ik "natuurlijk" dat vanaf die snelheid de upload niet wordt afgekapt. Dat komt trouwens ook wel naar voren in de zin die erop volgt.quote:Op maandag 27 september 2004 08:54 schreef mschol het volgende:
[..]
LoL @ ed2k dan ben ik blij dat ik met emule download.. dan is het <10 krijg je een bepaalde max download rate
en bij >=10 dan kan je met je volledige down downloaden...
Geduld! Nee, na 2 minuten gebeurt er inderdaad nog niks in je verkeer.quote:Op maandag 27 september 2004 09:10 schreef Het_Biertje het volgende:
pff, ik heb geshared maar er gebeurt helemaal niets in m'n verkeer.![]()
ok smartass! ik heb dat SCHIJT programma,wat daar ben ik nu wel achter, 20 uur laten draaien en heb nu amper 500 mb gedownload., maar wel ff 1500 mb geupload.quote:Op maandag 27 september 2004 16:11 schreef m021 het volgende:
[..]
Geduld! Nee, na 2 minuten gebeurt er inderdaad nog niks in je verkeer.![]()
Je bedoelt 2.0.0.0 neem ik aan? En heb je, zoals beschreven in de operningspost, het eDonkey-netwerk wel aangezet? Dit moet je namelijk zelf doen, het gaat niet automatisch.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb versie 1.2.0.0 gedownload gisteren maar hij maakt geen verbinding met het edonky netwerk.Iemand enig idee hoe dat kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |