abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22214384
Ik heb hem dan ook eindelijk geinstalleerd... Napster was geweldig, gnutella zoog, Kazaa ging soms wel maar vaak ook niet. Hopelijk is dit dan een waardige vervanger?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22214498
Ik heb altijd emule gebruikt, maar nu wil ik wel eens Shareaza proberen. Alleen maakt Shareaza bij het edonkey netwerk ook gebruik van het credit systeem?
pi_22214529
De eerste indruk is redelijk. Veel matches, dat was bij Kazaa de laatste tijd wel anders. Maar van de 10 verschillende nummers/video's is er nog geen enkele die ik kan downloaden, ik sta blijkbaar in de queue.

De resultaten van 'teen' zijn weer geweldig en bieden perspectief
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_22214771
Ik wil shareaza alleen gebruiken om torrent files mee te downloaden. Heeft iemand een tip dat ie gewoon kan downloaden en je computer daar niet zo belachelijk sloom van word om nog te internetten......
pi_22214789
Hmm ik heb net even 13 gig geshared om te zien hoe dat gaat, en ik zie rechtsonderin dat er ongeveer 800B/s in EN uit gaat. Maar als ik op uploads klik, dan zie ik niets. Als ik 5 minuten wacht dan is het al dit tijd bezig, dus het is niet eenmalig om te sharen of zo. Waar is die upload dan van?
-Mark Steyn
pi_22215147
Zo man dat schiet op. 20 items in de transfer list en geen enkele die downloadt.
-Mark Steyn
pi_22215462
Ik gebruik het niet meer, msn liep steevast vast als shareaza draaide, jammer. Ik was er eigenlijk best tevreden over.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22215594
quote:
Op zondag 26 september 2004 15:20 schreef StefanP het volgende:
Zo man dat schiet op. 20 items in de transfer list en geen enkele die downloadt.
Wat wil je, wachtrij heet dat. Dat hebben andere filesharingprogramma's ook, meestal zelfs nog erger dan dit!
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_22217629
Ik heb het effe geprobeerd en het is echt een super programma. Alleen maakt Shareaza bij het edonkey netwerk ook gebruik van het credit systeem? Dus dat je veel moet uploaden wil je veel downen.

Weet iemand dat?
pi_22218044
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:16 schreef Baris het volgende:
Ik heb het effe geprobeerd en het is echt een super programma. Alleen maakt Shareaza bij het edonkey netwerk ook gebruik van het credit systeem? Dus dat je veel moet uploaden wil je veel downen.

Weet iemand dat?
Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.
pi_22218211
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef m021 het volgende:

[..]

Dat geloof ik niet, het is wel zo dat je een grote uploadbandbreedte beschikbaar moet stellen. Als je je upload niet op minstens 20 kb/s zet dan gaat het downloaden niet super.
oke, thanks

Ik zet hem wel op 16.

Want dat is ook mijn maximale upload.
pi_22218298
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:34 schreef m021 het volgende:

[..]

20 !! Ik was bijna enthousiast man Nee laat maar zitten, edonkey rulez!
A new community is just rising check http://www.rtfm-design.tk
pi_22219281
Ik ben er net achtergekomen dat je upload niets uitmaakt.

http://wiki.shareaza.com/static/FAQ.Cantdownload
quote:
This may be because you're downloading from the eDonkey2000 (eD2k) network so you need to wait in the large queues. Try to just use Gnutella 2 and/or Gnutella. You may start downloading faster. IF you do decide to use eD2k you'll have wait hours or possibly days and there will be very long queues and the download will eventually continue, but slowly. Although eD2k is one of largest networks with many files, this is the way eDonkey2000 is.
pi_22220772
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:43 schreef rtfm-design het volgende:
Nee laat maar zitten, edonkey rulez!
Ehm gast, edonkey heeft geen voordelen t.o.v. shareaza. Sterker nog, ik lees vaak dat mensen liever Shareaza gebruiken als edonkey client.
  zondag 26 september 2004 @ 21:07:46 #40
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_22222890
Goed programma, maar ik haal nooit meer dan de helft van mn downloadsnelheid.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_22230265
Je uploadsnelheid maakt wél uit hoor, zie een post die ik een paar maanden geleden plaatste:
quote:
Op zaterdag 31 juli 2004 12:14 schreef m021 het volgende:
Tip:
Je moet ook uploaden met een snelheid meer dan 10kB/s om te zorgen dat je downloads snel blijven en hoe meer je upload, hoe sneller je in de wachtrij opschuift. (bron: museekster.com)
pi_22230273
quote:
Op zondag 26 september 2004 17:40 schreef Baris het volgende:

[..]

oke, thanks

Ik zet hem wel op 16.

Want dat is ook mijn maximale upload.
nooit je maximale upload instellen, want dan wordt je download afgeknepen.

Voor edonkey2000 geldt een minimumupload van 10KBps... Bij snelheden die daar onder liggen geldt, geloof ik, dat je vier keer zo snel kan downloaden als je ingestelde upload.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_22230552
quote:
Op maandag 27 september 2004 08:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

nooit je maximale upload instellen, want dan wordt je download afgeknepen.

Voor edonkey2000 geldt een minimumupload van 10KBps... Bij snelheden die daar onder liggen geldt, geloof ik, dat je vier keer zo snel kan downloaden als je ingestelde upload.
LoL @ ed2k dan ben ik blij dat ik met emule download.. dan is het <10 krijg je een bepaalde max download rate
en bij >=10 dan kan je met je volledige down downloaden...
  maandag 27 september 2004 @ 09:10:37 #44
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_22230676
pff, ik heb geshared maar er gebeurt helemaal niets in m'n verkeer.
pi_22233849
quote:
Op maandag 27 september 2004 08:54 schreef mschol het volgende:

[..]

LoL @ ed2k dan ben ik blij dat ik met emule download.. dan is het <10 krijg je een bepaalde max download rate
en bij >=10 dan kan je met je volledige down downloaden...
met minimumupload bedoel ik "natuurlijk" dat vanaf die snelheid de upload niet wordt afgekapt. Dat komt trouwens ook wel naar voren in de zin die erop volgt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_22238177
quote:
Op maandag 27 september 2004 09:10 schreef Het_Biertje het volgende:
pff, ik heb geshared maar er gebeurt helemaal niets in m'n verkeer.
Geduld! Nee, na 2 minuten gebeurt er inderdaad nog niks in je verkeer.
  maandag 27 september 2004 @ 19:02:38 #47
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_22242120
quote:
Op maandag 27 september 2004 16:11 schreef m021 het volgende:

[..]

Geduld! Nee, na 2 minuten gebeurt er inderdaad nog niks in je verkeer.
ok smartass! ik heb dat SCHIJT programma,wat daar ben ik nu wel achter, 20 uur laten draaien en heb nu amper 500 mb gedownload., maar wel ff 1500 mb geupload.

touché
pi_22243909
Het is jammer dat er nog geen failsafe manier is om te zorgen dat gebruikers ook zelf sharen. Bv als je maar 1 lullig filetje deelt, dan kun je er ook maar 1/dag downloaden. Of zoiets. Geen enkele van mijn kennisen deelt ook maar 1 bestand, want ze hebben geen zin in mensen die iets van ze downloaden. Maar ondertussen klagen ze wel over het slechte aanbod e.d. DOH! Zelf share ik ruim 13 gig aan mp3s want voor wat hoort wat.
-Mark Steyn
pi_22250422
Ik heb versie 1.2.0.0 gedownload gisteren maar hij maakt geen verbinding met het edonky netwerk.Iemand enig idee hoe dat kan?Heb al wel de SP2 patch uitgevoerd Share zelf ook ruim 13 gig aan muziek en dat scheelt volgens mij wel.\
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_22252522
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 00:22 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb versie 1.2.0.0 gedownload gisteren maar hij maakt geen verbinding met het edonky netwerk.Iemand enig idee hoe dat kan?
Je bedoelt 2.0.0.0 neem ik aan? En heb je, zoals beschreven in de operningspost, het eDonkey-netwerk wel aangezet? Dit moet je namelijk zelf doen, het gaat niet automatisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')