Yep. Ben niet echt een fan van ze maar on stagequote:Op woensdag 28 juli 2004 22:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Foofighters
ben je vorig jaar geweest???
White Stripes... zooooooo een overrated band gewoon!! Ze zijn eentonig, alle nummers klinken hetzelfde en de stem van die dude is gewoonquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
The White Stripes en Franz Ferdinand zijn voor mij de beste namen uit het rijtje.
Oh ik vind ze wel leuk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
White Stripes... zooooooo een overrated band gewoon!! Ze zijn eentonig, alle nummers klinken hetzelfde en de stem van die dude is gewoon
Ik heb allevier hun albums en ik kan ze allevier na elkaar luisteren zonder dat het me gaat irriteren.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:48 schreef Dizer het volgende:
White Stripes... zooooooo een overrated band gewoon!! Ze zijn eentonig, alle nummers klinken hetzelfde en de stem van die dude is gewoon
ik heb trouwens ook nog de eerste albums van zequote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef dunn0w het volgende:
Guano Apes heb ik zelfs muziek van.... wow.....
Maar dat nummer van de freestylers: 'push up' is best lekker..
Ja die is kewl.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:46 schreef dunn0w het volgende:
Maar dat nummer van de freestylers: 'push up' is best lekker..
Als je echt ziek bent kun je niet zonnen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:55 schreef timbob het volgende:
ik ben ziek
dus ik hoef niet te werken en kan lekker zonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |