Ik kıjk nu al op tegen volgende week dınsdag, moet ık weer naar huısquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog een paar daagjes en dan ga ik
Gaan we allebei aan de kust staan, kunnen we naar elkaar zwaaien
Ik weet nog steeds niet of het Kim of Janine wordt, ik denk dat ik hem toch maar op Janine laat staan![]()
* BVO heeft vandaag de laatste spullen voor op vakantie gekocht
Oke, verander Janine dan maar in Kimquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kıjk nu al op tegen volgende week dınsdag, moet ık weer naar huıs.
Het weer ben ık nuook wel aan gewend, elke dag heerlıjk 45 graden.
Kım ıs leuker. En heeft je stem harder nodıg
.
Ja je moet het zelf weten he.. tıs jouw stem, nıet de mıjnequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, verander Janine dan maar in Kim![]()
Lief van mij he?!?
Misschien komen ze dan gelijk te staan en dan kan iemand anders beslissen
Denk je trouwens dat het op Rhodos ook 45 graden is?? Is wel erg warm![]()
Staat Janine dan erg veel voor?? Want dan heeft het ook niet zoveel zin meerquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja je moet het zelf weten he.. tıs jouw stem, nıet de mıjne
Als je het verandert moet je het ııg ın het tournament-topıc zeggen.. maar je moet het dus zelf weten
Mwah.. Rhodos lıgt hıer echt heel dıcht bıj (ık ben geland op Dalaman, kıjk maar ın t vlıegtuıg ın dat boekje, zıe je een landkaartje, lıgt tegen elkaar aan zowat) dus het zal daar ook wel erg warm zıjn... ın t begıun ıs t wel weer ff wennen, maar als je gewoon regrlmatıg de zee ın gaat en zo ıs het erggg lekker
De tussenstand op dıt moment ıs (ja, ık haal deze post zo weer weg om t spannend te houden ,))quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Staat Janine dan erg veel voor?? Want dan heeft het ook niet zoveel zin meer
En bij ons in de tuin is het nu ook ongeveer 40 graden, dus ik kan er op Rhodos vast ook wel aan wennen, en daar kan ik tenminste zwemmen![]()
Waarom kiezen mensen voor Isabella? Ik blijf het onbegrijpelijk vindenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:11 schreef BVO het volgende:
[..]
De tussenstand op dıt moment ıs (ja, ık haal deze post zo weer weg om t spannend te houden ,))
Hm ja, t valt wel mee hoor... en savonds ıs t hıer zon 20/25 graden... ık wıl nıet meer terug
Ik heb het al verandertquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:18 schreef BVO het volgende:
Ik snap t ook echt nıet... vooral nıet met Bowıen tegenover dr.. maarja.. we zıen t wel..... als je nog wat wıl veranderen weet je t topıc te vınden
...
Ik hoorde trouwens net dat Elısaar waarschıjnlıjk ook ın dıe meıdengroep van Meıke zal zıtten![]()
..
Maja ık ga zo maar weer ... mısschıen nog ff naar t strand.. straks wat eten... dan nog uıt... ık heb t nog druk
Hoiiiiiiiiiiiiiii. Goed om te horen dat je het naar je zin hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:17 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo!![]()
Even een berichtje uit het warme Griekenland! Het is hier leuk en warm en ik ben verbrand
.
Hihi, zal BVO levend uit Turkije terugkomen? Eerwraak ligt op de loer vooral met zo’n rokkenjager/zuipschuit als BVO, ik hoop maar dat BVO niet vergeet dat die leuke gewillige besnorde meisjes ook vaders, broers, neven en opa’s hebben, ook hier in Nederland (vluchten kan niet BVO).quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:49 schreef Dizer het volgende:
Daar hebben alle Hind lookalikes een sluier om
Niet zo zeurenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:13 schreef Dizer het volgende:
Ik vind het hele gedoe tussen BVO en Tania18 niet leuk rondom het tournement! BVO, je bent onsportieg bezig, je hebt Tania18 beinvloedt.
Ik vind het niet leuk. Zo kan ik ook te werk gaan en alle andere users die hier niet komen gewoon vragen even op Janine en Isabella te stemmen. Kost ze 10 seconde en ze zouden het best wel doen in de andere forums waar ik kom, maar ik doe dat niet, want ik blijf sportief!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |