Heb je misschien een firewall oid die het tegen zou kunnen houden?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:58 schreef joris007 het volgende:
ik heb er volgens mij nog 1 of 2 weg te geven, alleen als ik wil inloggen krijg ik:
[..]
en volgens mij heb ik ze al lang weer aangezet, plus opnieuw opgestart... (Extra --> internet opties --> privacy staat op 'normaal', en bij geavanceerd staat niets aangevinkt...)
eigenlijk een vraag voor een ander topic, maar ik dacht, als iemand me nou ff helpt die cookies te accepteren, geef ik die laatste invitation(s) hier ook nog wel weg![]()
dus wie helpt?
nopez, en ik heb gmail.google.com net zelfs toegevoegd aan mijn lijst met sites die altijd cookies op mijn computer mogen achterlaten...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:02 schreef Dr.Bunsen_Honeydew het volgende:
[..]
Heb je misschien een firewall oid die het tegen zou kunnen houden?
Maar nog steeds niet geactiveerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:32 schreef ZX9R het volgende:
Dokter_Mo heeft ook een invite van mij!
Aangezien het vakantie is het het best mogelijk is dat hij een weekje of wat in het buitenland zit. Gewoon ff wachten lijkt mij.quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:25 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet geactiveerd!
Wat zal ik doen?
Na 3 weken pas. Als hij een hotmail address heeft opgeven, dan kan het ook in zn junkmail folder zitten en die wordt geloof ik om de week geleegd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:44 schreef ZX9R het volgende:
Alleen dan verloopt de invite!
zie de rode regels aan het begin van de OPquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef grunge-metal het volgende:
Ik heb nog steeds naar een paar weken voor de 2e keer Invites ontvangen![]()
Wees blij ik sta er niet eens opquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:21 schreef remondepemon het volgende:
ben al 34 plaatsjes gestegen...
*nog steeds geduldig wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |