Jij staat bovenaan de lijst dus krijg jij een invite van me!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:51 schreef vw_caddy het volgende:
tvp'tje
ik zie het nietquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:38 schreef ZX9R het volgende:
Als je een bericht opent van een onbekend of contactpersoon staat er helemaal onderaan het bericht soms :
Invite bladiebla for a gmail account
(ook weer in het rood)
Gewoon mailadres wijzigen en inviten maar!
[afbeelding]
lijst geupdate. de bovenste 3 zijn verplaatstquote:
Bedankt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:58 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jij staat bovenaan de lijst dus krijg jij een invite van me!
Veel plezier met je account!
En reeds geactiveerd!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:49 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bedankt.Nu eens kijken of ik invites kan versturen.
openingspostquote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:50 schreef komrad het volgende:
waar kan ik die wachtlijst vinden en hoe kom ik er op of is het vragen hier voldoende??
Tis niet zo heel lastig. Je kan in de startpost zien hoelang de wachtlijst is, en op welke plaats je staat.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:55 schreef komrad het volgende:
sorry maar daar snap ik de ballen van
Aanmelden kun je inderdaad proberen door hier je mailadres te dumpen, maar ik denk dat et nog wel even kan duren voordat je op de lijst komt.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef komrad het volgende:
maar ik sta nog niet op die lijst, kan ik er dan zo opkomen door me hier aan te melden?
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
(P.S. De openingspost is echt niet zo moeilijk te begrijpen hoor, je moet alleen even wat lezen.)quote:Geregistreerd op: donderdag 29 juli 2004 @ 13:10
Aantal posts: 81 (gemiddeld 79 per dag)
nee jij komt dus niet in aanmerking..quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
je stond toch ook al in het vorige deel gemeld?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:00 schreef komrad het volgende:
maar ik sta nog niet op die lijst, kan ik er dan zo opkomen door me hier aan te melden?
FrontPagequote:Op vrijdag 30 juli 2004 14:12 schreef komrad het volgende:
FP?? wat betekent dat
en volgens mij heb ik ze al lang weer aangezet, plus opnieuw opgestart... (Extra --> internet opties --> privacy staat op 'normaal', en bij geavanceerd staat niets aangevinkt...)quote:Your browser's cookie functionality is turned off. Please turn it on.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |