Super!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef Swolly het volgende:
Invites verzonden aan:
jrbuurke
Harzz
Bubbelbobbel
Nice!!!quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Nabarun het volgende:
De officiële gmailnotifier voor zover nog niet bekend onder jullie...Werkt prima.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 23:28 schreef Nabarun het volgende:
De officiële gmailnotifier voor zover nog niet bekend onder jullie...Werkt prima.
Goeie responsen, maar liever in dit forum : http://forum.fok.nl/topic/567156 dan staat alles een beetje bij elkaar.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef Swolly het volgende:
in de Openingspost staat nu o.a.:
[..]
Het programma PGtGM wat daar te vinden is werkt echter niet meer goed en wordt niet meer verder ontwikkeld door de maker. Het is nu open source geworden.
Iemand anders heeft nu de taak op zich genomen om verder te gaan met de ontwikkeling onder de naam gPopper (er is net vandaag een Beta-versie gereleased). Ook heeft hij een programma geschreven wat je Gmail checkt vanuit de tray genaamd gNotify. Beide programma's zijn te vinden op http://www.imizzy.com/forum/default.asp
Nummer 1 in de lijstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:15 schreef Flying het volgende:
Naar wie hier mag ik een invite versturen?
okquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:18 schreef Flying het volgende:
[..]
Doe_je_nix_aan heeft een invite![]()
dacht al, ik logde in en ie was al van de lijst verdwenenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
oklijst updated
Ik dacht, ik help ook weer even een handjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:20 schreef Jump het volgende:
[..]
dacht al, ik logde in en ie was al van de lijst verdwenen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:21 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik dacht, ik help ook weer even een handje
Idd, daar staat er bij mij nu ook eentjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:31 schreef Flying het volgende:
Update eens de op.
De gmail invites link stond bij mij onder het menu links.
Nummer 1 in de lijstquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm hier heb ik ook een gmail invite.. Naar wie moet ik em sturen?
Nr 1: nemesis_quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:23 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm hier heb ik ook een gmail invite.. Naar wie moet ik em sturen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |