het is alleen een mailbox, geen FTP server of zo (helaas)quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:17 schreef markvleth het volgende:
Zeg hoe snel (kBps) kun je eigelijk een bestand van de gmail server trekken?
Dat begrijp ikquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:20 schreef _joepie_ het volgende:
het is alleen een mailbox, geen FTP server of zo (helaas)
dit staat in de OPquote:Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Ik zal het vanavond even proberen, maar dit soort discussies hebben we een apart forum voor, daar liever verder gaan: Het algemene GMail topicquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:22 schreef markvleth het volgende:
[..]
Dat begrijp ik![]()
Iemand stuurt jou een bijlage, hoe snel trek je die van de server?
dankjewelquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:25 schreef stoopkind het volgende:
Invites zijn verstuurd naar:
marciemarks
toad
guidoweb
havoc
ruudgullit
gfree
Lees even de EERSTE RODE ZIN in dit topicquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:00 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog STEEDS GEEN invites van google gekregen:'(
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:10 schreef ShowMaster het volgende:
Funmaster, bedankt voor je invite! Wel een beetje late reactie, maar was nog op vakantie.
Zodra ik invites heb: krijgen de bovenste drie peoples op het lijssie een invite!
Er zijn nog ongeveer 160 wachtenden voor je.......quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:12 schreef niq2001 het volgende:
Als iemand nog een invite heeft: niQ - niq@snowboard.com
Je komt op de lijst, er zijn nog 157 wachtende voor uquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:12 schreef niq2001 het volgende:
Als iemand nog een invite heeft: niQ - niq@snowboard.com
ik heb ze beide van de lijst gehaald. anders blijft die bouncenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:31 schreef Young_David het volgende:
Eindelijk mijn invite binnen ... maar het is er maar 1.
Invite is onderweg naar -Tita-
Edit:
Email is gebounced!!!
Invite geforward naar: Pacino
ik wil ook wel op de lijst.. als dat nog kan..quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:40 schreef flubub het volgende:
username: flubub
email: imelde@hetnet.nl
tis et proberen waard
up3datequote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef Swolly het volgende:
Invites verzonden aan:
jrbuurke
Harzz
Bubbelbobbel
Ik zie net trouwens dat jrbuurke nog een keer in de lijst staat (nr. 43).quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:01 schreef Jump het volgende:
[..]
up3date
THNXquote:Op maandag 23 augustus 2004 19:59 schreef Swolly het volgende:
Invites verzonden aan:
jrbuurke
Harzz
Bubbelbobbel
Het programma PGtGM wat daar te vinden is werkt echter niet meer goed en wordt niet meer verder ontwikkeld door de maker. Het is nu open source geworden.quote:Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |