Ah nou ben ik helemaal vereerd, dat je zelfs in je vakantie nog antwoord wil geven. Moet wel een heeeel goed bedrijf zijn die IKEA met zulke gemotiveerde medewerkersquote:Op zondag 15 augustus 2004 04:44 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb vakantie![]()
Maar als het goed is hangt er een kaartje aan waarop staat hoe je eraan kan komen. Normaal liggen mobiles bij OASE/KADO, in Duiven is dat dus de laatste afdeling aan de andere kant van de stelling met de 50*70 lijsten. Naast de balie
.
Maar die jij beschrijft ligt daar zeker niet, misschien gewoon op de kinderafdeling? Lijkt me sterk dat dat eigen brouwsel is...
Succes!
Dat weet ikquote:Op zondag 15 augustus 2004 16:52 schreef Adelante het volgende:
Allan24, Nederland heeft andere woonsdagaanbiedingen dan Zweden
maar wel mooi dat ie al online is, dan zal Nederland
vast snel volgen....
Wat is die mooi!quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:24 schreef Allan24 het volgende:
Ladybos: jij bedoelt denk ik de VIMSIG:
[afbeelding]
Die kost 14,95 euro en is overal op voorraad behalve in Utrecht ()
Oh, en dan ook maar meteen een afbeelding van de ALLEBY New York taxi poster van intranet geplukt:
[afbeelding]
Prijs 89,00 euro
Sorry, de plaatjes zijn wat wazig maar formaat op intranet is een stukje kleiner dan op de internet-pagina...
Nee, had ik niet gezienquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:20 schreef Moonah het volgende:
Koningin, had je mijn post gezien?
Oké.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nee, had ik niet gezien![]()
Maar ik had het er nog met mijn vriend over gehad en hij vond hem niet mooi![]()
Dus helaas...
JAAAAAA die bedoel ik !!! Super, ik kon hem zelf niet vinden in de catalogus dus ik was al helemaal sip dat hij niet meer te koop zou zijn !! Thnx !quote:Op maandag 16 augustus 2004 22:24 schreef Allan24 het volgende:
Ladybos: jij bedoelt denk ik de VIMSIG:
[afbeelding]
Die kost 14,95 euro en is overal op voorraad behalve in Utrecht ()
Ik werk bij de potten, planten, vasen, kaarsen, decoratiemateriaal, cadeauartikelen, posters, lijsten, rietshopquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:10 schreef Koningin het volgende:
Webforce, wat voor werk doe je precies bij de IKEA?
Ik vind de roos ook mooier.....
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 13:32 schreef WebForce het volgende:
Ik heb *net* een brief gekregen van IKEA met daarin een contract voor onbepaalde tijd!!!! Na 2 halfjarige contracten...![]()
![]()
[/ikea]
Wanneer krijg je dat ding?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 22:57 schreef Adelante het volgende:
op naar de zilveren inbussleutel, WebForce
Als je 10 jaar bij de Clan hoort!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:25 schreef WebForce het volgende:
[..]
Wanneer krijg je dat ding?
Ik zie er alleen oude mensen mee lopen
Resultaat: ZEER verbaasde blikken bij klanten, alsof het een buitenaardse bijeenkomst betrof ofzoquote:Attentie, hier volgt een personeelsmededeling: willen alle leidinggevenden zich verzamelen in het Centrum?
Vervolgens liep de halve winkel leeg van personeel (ik was 1 van de 3 die op de hele marketplace aanwezig was) en een hoop verbaasde gezichtenquote:Attentie, hier volgt een personeelsmededeling: willen alle collega's die meedoen aan de prijscollect zich naar de kantine begeven?
Oh leuk, bij al die hebbedingetjes...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:45 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik werk bij de potten, planten, vasen, kaarsen, decoratiemateriaal, cadeauartikelen, posters, lijsten, rietshop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |