als je op Alicante landt, kom je er langsquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:14 schreef WebForce het volgende:
Ik ben vrijdag 8.00 uur weg opweg naar Spanje
Toch nog één lichtpuntje aan het busreizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je op Alicante landt, kom je er langs
Niet als je over de A16 (Breda) komt... of de E19 in België (Wilrijk)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:18 schreef WebForce het volgende:
[..]
Toch nog één lichtpuntje aan het busreizen
Lenda....quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:36 schreef WebForce het volgende:
Er zitten gordijnen in de bus!
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lenda....![]()
![]()
Elke dag posten bij de brievenbus en de postbode smeken er een af te staan, of bijvoorbeeld van familie of vrienden of buren jatten...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:08 schreef Babbelzz het volgende:
heb een sticker op de bus
hoe kom ik zonder langs te gaan aan zown gids?
Als TPG Post haar werk goed doet, wel jaquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:52 schreef bloempjuh het volgende:
Krijgt elk huishouden (mits geen nee-nee of nee-ja-sticker op de bus) een catalogus?
Ik heb vakantiequote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:57 schreef Ladybos het volgende:
Webforce, ik heb in Duiven op de babyafdeling boven het kinderbedje een donkerblauwe mobile zien hangen, met sterretjes en een maantje enzo, maar ik kan hem nergens op de website vinden. Is dit gewoon een decoratie-artikel of is dit ding (inmiddels) ook te koop (nieuwe collectie ofzo ?). En als ie te koop is, hoeveel kost ie dan ?
Den Haag Laakkwartier krijgt niks.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 23:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Als TPG Post haar werk goed doet, wel ja
Vorig jaar weet ik hebben ze wat steekjes laten vallen (lees: sommige wijken/straten wel, andere weer niet... en bijvoorbeeld Zeeuws-Vlaanderen heeft z.g.a. niks gehad).
quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:31 schreef GizzieDeGizzmo het volgende:
Gisteren de Asnen badkamerserie gekocht: Grote spiegel, kast voor wastafel, wastafel zelf, hoge kast, nieuwe kraan en toebehoren.
http://www.ikea.nl/webapp(...)23*10131&cattype=sub
Alles baby-blauw.
Vandaag gaan we alles in elkaar zetten.
Dat blaadje hadden ze weggegooidquote:Op zondag 15 augustus 2004 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wacht nog steeds op die Taxi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |