Ik kreeg een incompleet bouwpakket.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:00 schreef MrTinux het volgende:
[..]
Ach gossie, werd je niet tot Smålland toegelaten?![]()
Maar wel heel leuk brandhout!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:40 schreef Konijn het volgende:
Ikea..... tis gewoon brandhout
![]()
Kom je nu mee... ik was er om 15.00 uur al weer weg! Jammer dat je collega een nieuwe keuken in elkaar aan het zetten was (met een boor/zaag/herriemachinequote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:24 schreef WebForce het volgende:
Allemaal naar IKEA duiven uiteraard. Van 17-21 ben ik weer tot uw dienst
![]()
Ik heb 'm vandaag ook gezien!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:07 schreef Adelante het volgende:
de IKEA catalogus 2005 is
echt supermooi en heel veel nieuwe dingen
en ook de woonsdagaanbiedingen zijn super
Weet niet of je nog geīnteresseerd bent, maar ik heb er nog een staan in de schuur.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:23 schreef Koningin het volgende:
SHIT, alweer de woonsdag vergeten!!
Dat computermeubel kan ik wel gebruiken.....
de serie staat ook nog in de catalogus van 2005, dusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 13:54 schreef Reese het volgende:
Kan een van de echte IKEA-ers mij vertellen of de opbergserie Magiker nog een tijdje in de collectie blijft?
Heb 'm vandaag (semi-illegaal) intensief doorgebladerdquote:
scannerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef Allan24 het volgende:
Heb 'm vandaag (semi-illegaal) intensief doorgebladerdvond 'm heel mooi
Ik vraag me af hoe je aan die afbeeldingen komt? Via iwww?
Oh! Je hebt er al een thuis!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
scanner
*checkt fotoboek*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 11:57 schreef SilverStar het volgende:
ooo en ik moet nog zo lang wachten tot ik m heb
wanneer krijg jij je catalogus? als je die dan toch niet wil zien, stuur maar door aan mij danquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:04 schreef WebForce het volgende:
Zo, 3 weken vakantie. Kleren gooi ik zo in de hoek en wil voor 3 weken geen IKEA artikelen zien.
*onder steen kruipt*
Volgens een mederwerker in dit topic van een niet nader te noemen bedrijf volgende week oid?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:16 schreef SilverStar het volgende:
[..]
wanneer krijg jij je catalogus? als je die dan toch niet wil zien, stuur maar door aan mij dan
ik kan uit betrouwbare bron bevestigen dat medewerkers in week 34quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:11 schreef WebForce het volgende:
Volgens een mederwerker in dit topic van een niet nader te noemen bedrijf volgende week oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |