Dankquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:58 schreef WebForce het volgende:
Zelfbedieningsmagazijn
Ja, daaaag, ik moest al iemand lief aankijken om mee te komen naar Delft. De andere optie vanuit Gouda is Utrecht. Duiven is me echt even te ver hoor!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:03 schreef WebForce het volgende:
Wedden als je em ziet dat je dan bent verkocht, staat veel mooier dan al dat rood
En je had em in Duiven moeten kopen
Vanaf de nieuwe catalogusquote:Op woensdag 11 augustus 2004 21:17 schreef Stiemie het volgende:
Klopt het trouwens dat de prijzen binnenkort met zo'n 2 - 10% omlaag gaan? Zag zoiets op de site van Kassa! staan. Ik ga binnenkort wat spullen kopen (bureau + stoel+ boekenkasten) voor m'n nieuwe huis en dat kan bij elkaar dus best gaan schelen.
Zo ja, vanaf wanneer gaat dat in?
Yepquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:25 schreef Adelante het volgende:
en vanaf 13 september in de IKEA vestiging
vroeger kreeg ik hem altijd drie keerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 22:22 schreef Allan24 het volgende:
YepEn volgende week krijgt IKEA personeel hem al thuisgestuurd
Ik heb geen vork zien lopen, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2004 23:33 schreef Vork het volgende:
Ah een Ikea topicOok voor de student zullen we maar zeggen.
[afbeelding]
Verder hangt er ergens nog een ikea-klok, nog zo'n cd-kastje, een keukenkastje en een lillehammer bed, Ja die kamer van mij kan zo de Ikea-folder in.
Oh en Webforce, dat je dan nieteens even gedag zegt daar in Duiven, dat valt me toch weer een beetje van je tegen.
Kleur nummer IG Q-047 van de Gamma en dus offtopicquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:42 schreef Stiemie het volgende:
Dat is een hele mooie kleur groen zeg op die muur.Welke kleur is dat (welk merk)?
![]()
Ik jou ook niet, maar het kon zijn toch? Dat je me herkende van die foto uit die icoontjes een tijdje terug, of ergens anders van. De volgende keer stel je je maar gewoon eens netjes voorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 00:53 schreef WebForce het volgende:
Ik heb geen vork zien lopen, sorry
[afbeelding]
Gewoon zo'n hele grote kar pakken en met een big smile rond gaan lopen en alles pakken wat je leuk vindt!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:13 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ga straks naar de IKEA, maar heb geen idee meer wat ik ook alweer moet kopen.
- Ikea starterbox (bestek, borden, glazen e.d.)
- Messenblokje
- Kast(en)?
..
Ik weet 't niet meer
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:45 schreef Spectre150 het volgende:
Brighteyes, als je nog een keer naar de ikea moet.. ik moet binnenkort nog ff. Kunnen we misschien nog meer nutteloze zooi kopen voor naast onze schommeldingen.![]()
Dan haal ik die dus straks als ik bij de Ikea benquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:04 schreef Vork het volgende:
Starterspakketten bevatte voor mij teveel dingen niet ik toch nooit zou gebruiken, maar het voordeel is wel dat je in ieder geval een starterspakket bij de hand kunt houden voor het geval je bang bent om dingen te vergeten. Ik heb zelf nog net geen lijstje gemaakt met spullen uit het starters pakket die ik zelf dacht nodig te hebben. Deels heb ik dingen bij de Ikea aangesachaft (glazen, bestek, enkele keukenattributen) en sommige dingen ook niet.
Een ding is wel zeker, op de pannen na wordt het een aardige zoektocht als je je keukenspullen, glazen en serviesgoed elders goedkoper wilt krijgen. Het is wel te doen, maar dan moet je goed zoeken, of heb je gewoon prutkwaliteit.
Als ik je had gezien had ik je zeker herkend!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:49 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, maar het kon zijn toch? Dat je me herkende van die foto uit die icoontjes een tijdje terug, of ergens anders van. De volgende keer stel je je maar gewoon eens netjes voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |