Yep! Heeeeel veel artikelen met lichte waterschade in de Koopjeshoek!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:25 schreef Adelante het volgende:
Lekker zooitje dan... volgens mij heeft recovery het de komende dagen errug druk in Breda
Ik vind het een beetje saai.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
Jullie hadden mijn roos nog tegoed:
[afbeelding]
Ben er helemaal blij mee!
Ik vind het wel mooi, maar je moet wel nog vanalles opruimen...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
Mooi BE! Een echte blikvangerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 00:10 schreef Brighteyes het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 02:20 schreef Ketama9 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje saai.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi, maar je moet wel nog vanalles opruimen...![]()
Thanks!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 08:50 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Mooi BE! Een echte blikvanger
Nee ik bedoel niet dat het lelijk is, maar het is zo ehmmmmm rood hehe.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]Ehm...
Ehm... ja...
[..]
Thanks!
Ik heb een papier op het werk appart gehouden, met daarop de afbeeldingen, die zitten in elke doosquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:24 schreef Adelante het volgende:
ik moet zeggen dat de roos bij jou erg okeej hangt, brighteyes
verder deel ik WebForce's mening dat de taxi stoerder is![]()
Hèhè! Ik wil nou die taxi wel eens zien dan!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:40 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik heb een papier op het werk appart gehouden, met daarop de afbeeldingen, die zitten in elke doosKan ik ze ff inscannen...
Je hebt de tijd om je artikelen terug te brengenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hèhè! Ik wil nou die taxi wel eens zien dan!
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:17 schreef WebForce het volgende:
[..]
Je hebt de tijd om je artikelen terug te brengen
Volgens mij wel, in het ZBM waar ik toen werkte lagen plinten en van die latjes dus...quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet iemand of je bij de IKEA ook afdekplinten voor laminaat kan kopen?
Ik weet dat ze er laminaat hebben... maar vind het zo zonde om voor niks er naartoe te rijden!
Ok thnxquote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:08 schreef WebForce het volgende:
[..]
Volgens mij wel, in het ZBM waar ik toen werkte lagen plinten en van die latjes dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |