Die roos is voor mietjesquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jahaaaa nu weet ik het wel!![]()
En toch ga ik voor de roos![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:23 schreef Brighteyes het volgende:
U houdt van British Cottage Style?
It shows! Ziet er leuk uit. Mijn smaak is het niet, maar het 'klopt' wel! Leuk hoor!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:24 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
uhu
nee ik weet het, niet iedereen houd er van...quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
It shows! Ziet er leuk uit. Mijn smaak is het niet, maar het 'klopt' wel! Leuk hoor!
Is het ook!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:26 schreef Que-Pasa het volgende:
[..]
nee ik weet het, niet iedereen houd er van...
maar ik vind het gesselig..![]()
behandla zwartquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond kan ik mijn goedkoopie goedkoopie DALSELV 180x200 bed ophalen
Welk kleurtje zal ik 'm geven?!
Jahaaa de Malm! Mijn vriendje wilde er gelukkig wel aanquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dit blijf ik zo'n mooi bed willen.... Helaas wilde mijn ex-vriendje er niet aan, zo'n soort bed en heb ik nu dus een andere, maar als ik ooit nog.... Dan is dit mijn favoriete keuze/model/stijl.
[afbeelding]
ik zou, uit liefde voor J, voor knalroze gaanquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[afbeelding]
Morgenavond kan ik mijn goedkoopie goedkoopie DALSELV 180x200 bed ophalen
Welk kleurtje zal ik 'm geven?!
Wij hebben 'm sinds kort. Ik vind de kleur op de foto het mooist, maar wij hebben 'm in wit omdat dat beter bij de rest van het interieur past. Fijn bedquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
Dit blijf ik zo'n mooi bed willen.... Helaas wilde mijn ex-vriendje er niet aan, zo'n soort bed en heb ik nu dus een andere, maar als ik ooit nog.... Dan is dit mijn favoriete keuze/model/stijl.
[afbeelding]
Rozequote:Op donderdag 29 juli 2004 18:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ik zou, uit liefde voor J, voor knalroze gaan![]()
of gewoon een simpele eikenbeits natuurlijk
Dat heb ik vandaag geweten!quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:41 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
heerlijk liggen in de zon op een Harpö zonnebed
Ik herken 'm zo niet...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik wil deze kast, de HENSVIK, graag hebben. Ik heb hem niet gezien in Amsterdam, op de site staat hij wel. Is dit een oud artikel of is hij beperkt leverbaar.
[afbeelding]
Dat zou cool zijn. Ik heb ook de site al bekeken, waar hij op voorraad is. Maar hij is niet op voorraad in wat voor filiaal dan ook. Vreemd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 00:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik herken 'm zo niet...maar ik zal maandag wel eens kijken
Ik probeer het ook te onthouden, kijk ik gelijk ffquote:Op zondag 1 augustus 2004 00:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik herken 'm zo niet...maar ik zal maandag wel eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |