kijk da's een vraag, die ik dan wel weet:quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:16 schreef Reese het volgende:
Even ontopic dan maar, wat betekent IKEA eigenlijk?
Te laatquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
kijk da's een vraag, die ik dan wel weet:
Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd
oprichter en dorpen/streken bij Älmhult, waar IKEA is ontstaan
feminisme in haar volle gloriequote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:26 schreef Reese het volgende:
Te laatDeze IKEAmuts is gewend om alles zelf te doe-het-zelf-en
![]()
volgens mij moet je zelf even teruglezenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:31 schreef Reese het volgende:
nee, hoor, ben gewoon gewend om zelf op zoek te gaan in het ZBM en vervolgens thuis het gevecht aan te gaan met plankjes en schroefjes!
Maarreh, geef es ff antwoord op mijn andere echte ontopic vraag van vanavond? Please?
wat vond je van de nieuwe catalogus dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:01 schreef MissX het volgende:
Ik heb de catalogus vandaag al in de bus gehad
Alleen ben ik eik niet zo een ikea fan. Ze hebben af en toe wel leuke dingen, maar ik heb een bloedhekel aan die winkel. Alleen ms binnenkort een of ander gaar bijzettafeltje halen. Want daar ben ik al een half jaar naar op zoek. Maar geen zin der veel geld aan uit te geven.
zo was 't in Heerlen iedere woonsdag sinds de trek-in-korting actiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:24 schreef Allan24 het volgende:
Mijn godenWoonsdag
![]()
wat was het vandaag druuuuuuuuk in Breda!!
Voor ons is het qua bezoekersaantal (± 6500) en ook omzet zo'n beetje de drukste Woonsdag tot nu geweest
Vnaf 17:30 zijn er in het restaurant wachttijden aan het buffet geweest van >30 minuten, en met 16 kassa's open elk >15 personen in de rij (van ± 19:00 tot 21:30 uur)
Nou, bij ons in het Restaurant ook wel, maar nu bleef het eigenlijk de hele avond nog druk (na een eveneens drukke ochtend en middag)... onvoorstelbaarquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
zo was 't in Heerlen iedere woonsdag sinds de trek-in-korting actie![]()
Tot het eind van de dag zijn er nog wel beschikbaar geweest (behalve de rode dan); we hadden er dan ook best veel voorraad van. Maar ik heb het idee dat veel mensen vandaag niet speciaal voor de Woonsdag-aanbiedingen kwamen maar voor andere aankopen... (daar was de omzet ook wel naarquote:op een gegeven moment konden klanten niet meer zitten in het restaurant
liep het Robin bureautje een beetje?
Ik weet niet of de Göteborg een zogenaamde BOB bank (Bekleding Op Bestelling) is? Net als bijvoorbeeld de Karlanda; daarbij trek je geen hoes over de bank (zoals wel bij Ektorp of Klippan) maar dan wordt de bank speciaal op stof en kleur voor je gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:17 schreef dorian_g het volgende:
Tssss die woonsdag site is nog niet online!
Allan, je verhaal over de c&c order ipv een cos order klinkt heel aannemelijk. Denk je dat het mogelijk is om de bank opnieuw te bestellen en, aangezien het ikeas fout is dat die bank nooit besteld is, hem eerder te krijgen dan over 12 weken? Ik wil echt niet zooo lang wachten. Is dat mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |