Da's vreemd... in welke vestiging heb je 'm besteld?quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:25 schreef dorian_g het volgende:
Ok en de bank is nooit besteld terwijl ik dat toch echt heb gedaan en ondertekend =/ Maar weer bestellen en nu 100 euro goedkoper
Wat bij ons ook wel eens gebeurt, dan wordt er ipv een COS een C&C order aangemaakt... als het dan van een talon bank is die in voorraad staat, tja dan gebeurt er niet veel natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 01:04 schreef Adelante het volgende:
bij een "bestelling" wordt toch meestal ook een betaling van het volledige bedrag
dan wel een aanbetaling gevraagd???
viel mij ook op. Volgens mij gewoon een goed seizoen geweest. Veel regen, weinig zonquote:Op woensdag 25 augustus 2004 18:22 schreef Adelante het volgende:
whehehe, da's altijd en bij iedere vestiging... heel veel mucho veel zwangere vrouwen
de komende 2 weken wordt de catalogus huis-aan-huis verspreid, daarnaquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:43 schreef Reese het volgende:
Beste ikea-meneren, weten jullie toevallig ook wanneer ik de hele catalogus kan downloaden??
kan nu alleen per pagina of sectie....
en wel OVERAL in de bus douwen eej! zelfs de mensen met nee/nee stickerquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:46 schreef mark_03 het volgende:
Heb de hele week al met een TPG auto die IKEA catalogussen rond zitten bezorgen .... Kan geen IKEA boek meer zien
nou nouquote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:31 schreef Snoetje het volgende:
[..]
viel mij ook op. Volgens mij gewoon een goed seizoen geweest. Veel regen, weinig zon
Verse baby aanvoer.. en allemaal een ikea babykamer...
egnie! halt tegen de vergrijzing!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:00 schreef Babbelzz het volgende:
nou nou
slecht voor de staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |