Iets van 617 PK's, de voorkant komt deels van een F1 Mclaren, en hij kost meer dan 6 tonquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:53 schreef Marty26 het volgende:
GEIL!
Zoiets jaquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:55 schreef Xtreem het volgende:![]()
leuk (bij?)baantje
Nee, een man die zo'n Mclaren heeft koopt geen Mondeoquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:57 schreef WaSTeiL het volgende:
Het is niet in Nederland, maar ik zie dat die Mondeo daarachter een NL kenteken heeft.. Ergens een foute Nederlander in Spanje ofzo?
Machtigquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:42 schreef rameijer het volgende:
Maar hoe KLINKT ie nou??![]()
Was een transport...ik mag er voor de veilligheid niet veel over vertellen maar het zit ongeveer zo, een man heeft in Madrid een bedrijf gestart waar "exclusive" auto's worden verkocht. Deze wagen is door een Rus gekocht. ( De eigenaar van de engelse voetbalploeg Chelsea als verjaardags cadeautje voor zijn vrouw) Die wagen moest dus van Madrid naar....ik geloof dat het Marseille was, en dat transport is dus door collega's van mijn vader gedaan enzo, die brengen wel vaker voor die man auto's van Nederland naar Madrid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:41 schreef Wekko het volgende:
Wat was jouw taak dan? Bij een sleepwagen denk ik of aan een parkeerwachter of aan een in de prak gereden auto. Gelukkig is dat laatste niet het geval. Auto ingevoerd voor iemand?
Een huurauto die onderweg gelost moest worden voor een wat minder "rijke" klantquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Alleen snapt niemand nu de functie van de Ford Mondeo... ik bedoel... zo exclusief is die niet
De gegevens liggen hier wel ergens...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:13 schreef GenesiZ het volgende:
Heb je de namen en specifieke adressen niet
Ze heeft geen onderbroekje aan...quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:43 schreef DABAMaster het volgende:
[afbeelding]
hehe; zou die klant wel willen zien; kom je de hoek om; moet je ff stoppen zodat de trailer niet zichtbaar is; klant ziet die McLaren : "wow'dat is nog eens service"quote:Op vrijdag 30 juli 2004 15:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Een huurauto die onderweg gelost moest worden voor een wat minder "rijke" klant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |