The_Comeback-kid | woensdag 28 juli 2004 @ 12:39 |
De geruchten-carrousel is al flink op gang gekomen nu we over de helft van het seizoen zijn. Wie rijdt er bij welk team. We weten dat er een aantal contracten aflopen en er zijn al heel wat wissels aangekondigd. In dit topic kan er gediscuseerd worden wie waar moet rijden en wat de verwachtingen zijn voor het seizoen 2005. Doet Schumi nog mee? Komt er een Nederlander in de F1? Hieronder een overzicht wie waar gaat rijden. Schuine namen zijn nog niet zeker. Ferrari Michael Schumacher Rubens Barrichello Vitantonio Luizzi (testrijder) Williams Marc Webber Nick Heidfeld McLaren Juan Pablo Montoya Kimi Raikonnen Renault Fernando Alonso Giancarlo Fisichella B.A.R. Jenson Button Takuma Sato Jaguar Christian Klien Vitantonio Luizzi Toyota Ralf Schumacher Jarno Trulli Christiano da Matta Olivier Panis Sauber Felipe Massa Vitantonio Luizzi Gary Paffet Christian Albers Jordan Nick Heidfeld Timo Glock Christian Albers Minardi ? Schiet u maar ![]() | |
Remco | woensdag 28 juli 2004 @ 12:43 |
Zou Jos Verstappen weer een poging wagen? | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 12:44 |
Schumi en Barrichello hebben toch al bijgetekend tot 2006 ? | |
Karstman | woensdag 28 juli 2004 @ 12:46 |
Schumi zeker en Barrichello volgens mij ook | |
fripper | woensdag 28 juli 2004 @ 12:47 |
Williams denkt aan Villeneuve bron | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 12:48 |
das een ideaal team, de ene is de baas en de andere vind zijn "tweede" rang binnen het team niet erg, als de een er mee nokt stopt de andere ook. Dat gevoel heb ik altijd heel erg als ik naar Ferrari kijk. | |
JPM01 | woensdag 28 juli 2004 @ 12:50 |
quote:vast wel ![]() | |
Paran0id_Andr0id | woensdag 28 juli 2004 @ 12:50 |
schumachter rijd niet meer.. Zn laatste jaar.. En ja Jos verstappen doet weer een poging | |
The_Comeback-kid | woensdag 28 juli 2004 @ 12:51 |
Schumi zal ongetwijfeld al een contract hebben voor volgend jaar. Die man mag tot zijn 65e blijven rijden bij Ferrari. Maar omdat ie het allemaal in eigen hand heeft, kan hij zo zeggen dat ie ermee kapt. En ik denk dat ie dat volgend jaar al gaat doen. Hij heeft niks meer te winnen, alleen nog maar te verliezen en hij ziet dat er nu een nieuwe generatie is aangebroken. Trouwens is vanochtend officieel bekend geworden dat - Webber bij Williams heeft getekend - Fisichella bij Renault heeft getekend Nieuwstracker.nl Toch 2 niet te onderschatte transfers | |
-Xerxes- | woensdag 28 juli 2004 @ 12:51 |
quote:Volgens mij heeft Ferrari vorig seizoen al gezegd dat Schumacher zolang als hij wil bij Ferrari mag blijven (mits hij presteert uiteraard, en dat doet ie nog steeds) | |
Robin__ | woensdag 28 juli 2004 @ 12:52 |
die belg bij minardi misschien? | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 12:53 |
Zolang Schumi nog zo snel is, stopt die er echt niet mee. Het enige wat ik zie gebeuren in de toekomst is dat als teamchef aan het werk gaat, zou mooi kunnen als Jean Todt de nieuwe F1 baas word. | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 12:53 |
quote:Bas Leinders | |
Robin__ | woensdag 28 juli 2004 @ 12:54 |
quote:idd ze hebben m ooit eens een oneindig contract aangeboden. heb ie niet aangenomen om een of andere reden. volgens mij heb ie nu getekent tot 2006, net als de technische staff (en barrichello?) | |
-Xerxes- | woensdag 28 juli 2004 @ 12:56 |
quote:Ik denk dattie pas stopt als ie ALLE, maar dan ook echt ALLE records op zn naam heeft staan ![]() Volgens mij mist ie er nog een paar, maar ik weet niet zo uit mn hoofd welke? ![]() Iemand die dat wel weet welke records shumi nog niet op zijn naam heeft staan? ![]() | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 12:57 |
alle wedstrijden in 1 seizoen | |
c0ne | woensdag 28 juli 2004 @ 12:57 |
Ik zie een mooi plekje voor Jos bij Williams. Maja minder goede coureurs met veel geld gaan voor goede courers met weinig geld ![]() | |
dnzl | woensdag 28 juli 2004 @ 12:57 |
Wat doet Christijan Albers bij die namen, is dat echt een reële optie of bange hoop? | |
-Xerxes- | woensdag 28 juli 2004 @ 12:58 |
quote:Ik bedoel records die nog op iemand anders zn naam staan nu. Bij mijn weten heeft nog nooit iemand ALLE races in 1 seizoen gewonnen toch? ![]() ![]() | |
Paran0id_Andr0id | woensdag 28 juli 2004 @ 12:58 |
schumachter kapt er mee.. waar Olav mol het over heeft gehad.. Jos verstappen komt zeker niet bij minardi.. Jos kan beter die stomme manager van hem onstlag geven als die dat het gedaan had hij nu bij Jordan gereden GRRRR | |
c0ne | woensdag 28 juli 2004 @ 13:00 |
quote:Niemand nee, ook Schumi niet, die heeft dit seizoen in monaco verloren | |
G3rtjuh | woensdag 28 juli 2004 @ 13:00 |
truli was toch ook al vrij zeker bij Toyota? Iig hij ging weg bij renault, en Ralf wilde hem bij toyota hebben. En ik denk dat Sato en Button bij BAR blijven, Sato voor de honda motor, en Jens omdat het een Brit is. | |
myownwindow | woensdag 28 juli 2004 @ 13:01 |
quote:Zeer reël..... | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 13:01 |
quote:ik zou de keuze makkelijk kunnen maken: 1: rijden bij een topteam in het DTM 2: rijden bij een prutsteam in Formule 1 wat zou jij doen ? | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 13:02 |
quote:eenmalige test ![]() | |
Blanchimont | woensdag 28 juli 2004 @ 13:02 |
quote:JB zie ik na dit seizoen écht niet vertrekken. Sato, al dan niet dankzij zijn contacten met Honda, ook niet. | |
G3rtjuh | woensdag 28 juli 2004 @ 13:03 |
quote:Bij Mercedes blijven in DTM lijkt de beste optie, maar uiteindelijk wil ie toch wel de F1 in. | |
dnzl | woensdag 28 juli 2004 @ 13:04 |
quote:DTM, maar bij die gast komt die piemel al omhoog bij het woord F1. | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 13:06 |
helaas wel, veel Nederlands talent strandt omdat ze te snel te veel willen (naar mijn mening) en alleen de formule als een echte raceklasse zien. ik ben dit jaar naar zowel DTM als een F1 race geweest, mijn keuze gaat echt naar het DTM, vette wagens, prachtige gevechten. | |
Scrutinizer | woensdag 28 juli 2004 @ 13:10 |
Coulthard is al helemaal afgeschreven? | |
The_Comeback-kid | woensdag 28 juli 2004 @ 13:11 |
Christaan heeft altijd gezegd dat ie het hoogste wil bereiken in de autosport. En hij vind dat Formule1. Dus uiteindelijk zal hij toch wel hiervoor kiezen. Als ik de keuze zou hebben, zou ik nu bij een klein teampje zoals Jordan instappen en laten zijn dat je kan rijden. In de DTM was die vorig jaar 2e en met wat mazzel wint ie nu dat kampioenschap. Daar heeft ie dan niet meer zoveel eer te behalen en wordt ie alleen maar ouder en ouder. Als ie nu net zoals Alonso en Webber doet, kan ie naar een hoger team gaan binnen 1 of 2 jaar. Die 2 startte hun loopbaan ook bij Minardi en kijk waar ze nu eens rijden. | |
Paran0id_Andr0id | woensdag 28 juli 2004 @ 13:12 |
Wat had mclaren weer een domme fout op hockenheim afgelopen weekend.. Dus ik zou niet bij Mclaren willen rijden als ik JPM was Ik heb f1 2003 Hockenheim echt gezien ik was er bij ![]() Het gaat snoeihard | |
F@lcon© | woensdag 28 juli 2004 @ 13:15 |
quote:Hij laat bitter weinig zien, niet alleen in dit seizoen. Dat is al enkele jaren het geval. Hij roept ieder jaar dat hij kampioen wil/kan worden en komt niet eens in de buurt van de top 3 in het rijderskampioenschap. Tijd dat hij met pensioen gaat. | |
Rekkie | woensdag 28 juli 2004 @ 13:15 |
Stopt Coulthard?? | |
F@lcon© | woensdag 28 juli 2004 @ 13:18 |
quote:Als hij slim is accepteert hij een aanbod van McLaren om testcoureur of iets dergelijks te worden. Anders zie ik het somber voor hem in. | |
Scrutinizer | woensdag 28 juli 2004 @ 13:19 |
quote:Ik denk dat er een goede kans is dat hij naar Jaguar gaat. Ook als tweede rijder bij Williams zou nog kunnen. | |
F@lcon© | woensdag 28 juli 2004 @ 13:22 |
quote:Ik denk dat hij niet constant genoeg is voor Williams. En z'n leeftijd werkt ook niet in z'n voordeel. En bij Jaguar lijkt me ook niet echt een optie. Tenzij hij wil betalen voor een stoeltje...... Williams zou er beter aan doen Jenson Button naast Mark Webber te hebben. | |
Paran0id_Andr0id | woensdag 28 juli 2004 @ 13:25 |
Ik vind alles best zolang onze JOS maar terug komt ![]() | |
Ruudje | woensdag 28 juli 2004 @ 13:33 |
Button heeft al 3 jaar bij getekend bij bar. Richards wil sato laten groeien en heeft laten weten ook sato te laten behouden. Trouwens sato doet het niet zo heel slecht vind ik alleen ploffen de motoren wat te snel. Vitantonio Luizzi zou denk ik wel bij sauber onder gebracht kunnen worden, dat ze hem klaar stomen voor ferrari want massa is toch niet wat ze dachten dat hij zou zijn. Schumi kon wel eens de helm aan de wilgen hangen. Trulli is ook al zo goed als zeker bij toyota, zeg maar gewoon 100% zeker. Wie bij jag gaat rijden is een goed vraag, omdat het nog niet zeker is of jag noch wel aan de start staat in 2005. Ford wil er eigenlijk gewoon vanaf (van hun f1 project).... denk dat redbull het helemaal gaat overnemen en de motoren weer cosworth gaan heten. Webber en Villeneuve naar williams... Webber gaat floppen daar, en met villeneuve krijgen we weer wat actie in de F1. | |
c0ne | woensdag 28 juli 2004 @ 13:34 |
quote:JUIST! | |
Klonk | woensdag 28 juli 2004 @ 14:10 |
quote:* proest ![]() tijd voor vers bloed, geen jos meer, die heeft 10 jaar de tijd gehad. | |
JPM01 | woensdag 28 juli 2004 @ 14:31 |
quote:ik vrees dat voor jos de tijd gekomen is om eens een andere klasse te gaan proberen.., tijd voor vers bloed, zoals albers, of een doornbos ![]() | |
The_Comeback-kid | woensdag 28 juli 2004 @ 14:45 |
De vraag blijft echt wie zoal de 2e positie van de Williams gaat bekleden. Er zijn een aantal gegadigden, maar echt niemand springt eruit. Couldhard - Terug bij zijn oude werkgever voor zijn laatste paar jaar Villeneuve - Voor meer actie op de baan, maar is erg duur Heidfeld - Presteerd 'redelijk' in de Jordan Panis of Da Matta - moeten waarschijnlijk allebei weg bij Toyota Salo - Weer in het nieuws gebracht als nieuwe rijder En met alle respect, onze Holland Comeback-kid zal niet meer terugkeren naar de F1. Hij is nauwelijk in het nieuws en laat zijn gezocht niet meer zien in de paddock. Daarnaast heeft zjin vriendje Perridon al zijn troeven gezet op Albers. The Comeback-kid will not return | |
mbn | woensdag 28 juli 2004 @ 15:38 |
Williams zal naast Webber nog een echte toprijder willen hebben, plus iemand die uitstraling heeft. Villeneuve is daarom een goede kandidaat. Anders zullen ze toch waarschijnlijk naar Amerika gaan kijken. Albers of Verstappen zullen denk ik hoogstens als testrijder in de Formule 1 kunnen komen. Sponsoring is te negatief in de publiciteit geweest en Albers is nou toch niet echt het supertoptalent. | |
Atreidez | woensdag 28 juli 2004 @ 16:31 |
Ik wist wel dat de comebackkid dit topic zou maken, top ![]() | |
RoBBERtje.Jensen | woensdag 28 juli 2004 @ 21:04 |
Trulli naar Toyota, da's zo klaar als een klontje. Verder kun je er van op aan dat Coulthard z'n rondjes gaat rijden bij Jaguar. | |
RoBBERtje.Jensen | woensdag 28 juli 2004 @ 21:12 |
Vitantonio Liuzzi naar Sauber. | |
#ANONIEM | woensdag 28 juli 2004 @ 22:09 |
Villeneuve terug in de F1 in een behoorlijke wagen zou idd leuk zijn. | |
Atreidez | woensdag 28 juli 2004 @ 22:28 |
Waar komt die Liuzzi vandaan en waar rijdt ie nu? Ken die hele gast niet.. | |
smvs | woensdag 28 juli 2004 @ 23:55 |
Als Schumi weggaat, wie heeft Ferrari dan voor 2005 in gedachten? als Alonso al zeker is bij Renault is dat helemaal de vraag. Of zie ik iets heel erg over het hoofd? | |
JPM01 | donderdag 29 juli 2004 @ 00:09 |
quote:Liuzzi rijdt op dit moment Formule 3000 bij Arden motorsports (zelfde team waar Robert doornbos bij rijdt) zijn 1e seizoen werdt die 4e dit is zijn 2e seizoen en pakt al 6 overwinningen in 7 races nog nooit eerder vertoont WEbber naar williams is alleen maar goed Ik ben fan van Montoya, maar volgend jaar niet van mclaren.., en ik ben voor het williams team ongeacht wie er rijdt ![]() Hij wordt door ongeveer alle teams in de Formule 1 gezien als dé 'coming man'. Iedereen wil wel op een of andere manier een contract met Vitantonio Liuzzi. Momenteel rijdt hij F3000 voor hetzelfde Arden team dat heeft aangeduid zo snel mogelijk de Formule 1 in te willen. Als teamgenoot heeft Liuzzi onze landgenoot Robert Doornbos. Een moeilijk karwei voor de Rotterdammer. Maar het is ook een voordeel dat alle ogen van de Formule 1 teams gericht zijn op het Arden team en dat kan alleen maar positief voor Doornbos zijn. De Engelse krant 'The Independent' weet te melden dat er afgelopen week een geheime bijeenkomst is geweest tussen Jean Todt en Liuzzi. De teamchef zou een testcontract aan Vitantonio geboden hebben, met wel een vereiste dat er een langlopend contract gesloten zou worden, mede om ooit als eventuele opvolger van Schumacher te kunnen dienen. Ferrari heeft al eerder gezegd elke beweging van Liuzzi, die uit de Red Bull stal komt, te volgen. De 23-jarige Italiaan kan waarschijnlijk op zijn gemak kiezen, want ook Jaguar en Sauber hebben interesse voor de jongeling. De momentele stand laat zien dat enkel ![]() ![]() | |
Asskicker14 | donderdag 29 juli 2004 @ 00:34 |
Ik hoop werkelijk dat Verstappen nog een kans krijgt bij één van de renstallen, hopelijk bij een goede team...kijken of het echt aan de wagen ligt ![]() | |
Atreidez | donderdag 29 juli 2004 @ 00:41 |
Thnx ![]() F1 Racing.net zegt trouwens nog t volgende - quote:Dat klopt dus niet? | |
JPM01 | donderdag 29 juli 2004 @ 00:59 |
quote:dat ligt echt wel aan de wagens hoor..., minardi kan niemand echt mee vooruit zelfs schumbagger nie | |
PirE | zaterdag 31 juli 2004 @ 12:24 |
Zou jammer zijn als Coulthard zou stoppen. Hij is toch iemand die goed kan aangeven wat er mis is met een auto. Zijn grootste nadeel is dat hij briljante races afwisseld met waardeloze races (beetje zoals Ralf) Ik denk dat hij nog wel een goede kans heeft op een stoeltje bij Jaguar om zijn carriere af te sluiten. Button and Sato lijken me redelijk zeker bij BAR voor volgend jaar. | |
smvs | zaterdag 31 juli 2004 @ 21:00 |
quote:Hou toch op. Coulthard kan inderdaad heel hard schreeuwen dat zijn auto kut is. Dat is iets anders aangeven wat er mis is. Heel hard schreeuwen dat je auto kut is heeft niemand wat aan en is bovendien nogal overbodig omdat de grootste idioot nog kon zien dat de MP4/19 geen geweldige auto was. | |
JPM01 | zondag 1 augustus 2004 @ 01:17 |
coulthard moet gewoon stoppen.., ik schat da matta hoger in als hem. iemand die altijd roept dat die wereldkampioen wordt en vervolgens wordt verslagen door zijn teamgenoot verdiend niet eens om bij een topteam te rijden | |
Klonk | zondag 1 augustus 2004 @ 10:21 |
edit: laat maar | |
PirE | zondag 1 augustus 2004 @ 10:35 |
quote:Blijkbaar is hij dan niet de enigste die hard kan schreeuwen. Waarom mocht DC dan dit jaar blijven zitten terwijl McLaren ook Pedro De LaRosa en Alex Wurz onder contract heeft? Zijn contract was in 2003 ook al ten einde en McLaren had dus iedere coureur in die auto kunnen zetten (Heidfeld, Fisichella waren beiden beschikbaar). Toch mocht hij een jaar blijven zitten. Coulthard is 1 van de beste coureurs als het aankomt op testen en een auto verbeteren. Hij kan aangeven waar een probleem precies zit (en niet ongeveer zoals veel andere coureurs doen) en de technische staf kan daar gelijk mee aan de gang. Montoya heeft absoluut geen technische kennis. Het is dus niet vreemd dat Coulthard gewoon bij McLaren mag blijven als test-coureur als hij geen stoeltje kan vinden. McLaren deed in Duitsland weer mee, zonder een goed ontwikkelingsprogramma had Kimi nooit zijn achtervleugel kunnen verliezen op het moment dat hij tweede lag ![]() | |
erikh | zondag 1 augustus 2004 @ 13:40 |
quote:Coulthard mag misschien technische kennis hebben, het is absoluut niet 1 van de beste coureurs, hakkinnen reed hem al om zijn oren maar Kimi rijdt hem nog veel harder om zijn oren. Af en toe heeft ie een goede wedstrijd maar coulthard is echt geen topper hoor. | |
smvs | zondag 1 augustus 2004 @ 13:41 |
quote:hmm daar heb je misschien een punt. | |
PirE | zondag 1 augustus 2004 @ 15:42 |
quote:Mijn punt is. Ralf Schumacher en Montoya kunnen geen van beiden een auto doorontwikkelen oftewel goed de problemen aangeven. Dit is onder andere de reden dat Williams alleen maar minder gaat presteren. Het feit dat Ferrari zo goed is komt omdat ze met M. Schumacher en Luca Badoer over 2 coureurs beschikken die verschrikkelijk goed kunnen aangeven wat er met de auto moet gebeuren. Prost was ook zo een coureur. Zonder zo een coureur in je team is het veel lastiger om dingen te verbeteren. DC is mijn ogen een geweldige Formule 1 coureur door zijn technische kennis. Hij heeft er mede aan bijgedragen dat Hakkinen 2 wereldtitels heeft kunnen winnen. Of is het misschien toeval dat McLaren weer eens won (GP Australië 1997- DC ) een jaar nadat hij en Newey bij McLaren kwamen. Hij won in dat jaar ook nog een GP meer dan Hakkinen (die al jaren bij McLaren zat). Hakkinen was in '98 top en hij finishte 5x tweede en 2x derde achter Hakkinen, op zich niet slecht. 1999 was een slecht jaar, mede doordat hij 7x keer uitviel en in 2000 pakte hij 3 GP's net zoveel als Hakkinen. Dit gaat ook op voor 2001 (beide 2x). En in 2002 was hij de enige niet-ferrari coureur die een GP won (Monaco). Een lijst waarop je in mijn ogen trots kan zijn. Plus hij heeft de altijd het mooiste wijf van de hele grid (ook een prestatie ![]() Daarom vrees ik ook dat 2005 een lastig jaar wordt voor McLaren met Kimi en Montoya in hun auto. En wie weet tekent DC nog wel bij Williams naast Webber. | |
The_Comeback-kid | vrijdag 6 augustus 2004 @ 07:48 |
En weer is er een stoelendans gaande. Button stapt it de BAR en zo de Williams in. Bron: Nieuwstracker.nl | |
MonoSynth | vrijdag 6 augustus 2004 @ 08:25 |
Wie rijdt volgend jaar nog WEL voor het zelfde team als dit jaar? - M Schumacher - Barrichello - Alonso - Raikkonen - Sato - Massa (- Klien?) (- Heidfeld?) (- Pantano?) (- Baumgartner?) Dus meer dan de helft van het veld verkast ![]() De fun is al helemaal compleet als MS in Brazilie bekend maakt dat hij er mee kapt ![]() | |
Joene | vrijdag 6 augustus 2004 @ 08:40 |
Ik hoop voor button dat het de juiste keus is , zie BAR volgend jaar eerder aanvallen dan williams eigenlijk. | |
Scrutinizer | vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:54 |
Als je dit leest: ze hebben bij BAR gewoon zitten slapen imhoquote:Bron: F1Racing.nl | |
Atreidez | vrijdag 6 augustus 2004 @ 13:40 |
Ook lekker dankbaar als coureur dan.. Krijg je een topauto waarmee je al regelmatig op t podium komt, en vervolgens ga je zonder iets te melden een contract tekenen bij een ander team. Ik was erg gecharmeerd van Button maar dit is natuurlijk niet zo netjes ![]() | |
Scrutinizer | vrijdag 6 augustus 2004 @ 14:48 |
quote:Bij BAR waren ze dan ook bepaald niet blij. Ik denk dat de sfeer daar in Hongarije om te snijden zal zijn en dat we daardoor waarschijnlijk niet al te hoge verwachtingen moeten koesteren over de combinatie Button-BAR aldaar. Button had toch op zijn minst eens kunnen gaan praten met het teammanagement van BAR over het verlopen van de optie lijkt mij. | |
MonoSynth | vrijdag 6 augustus 2004 @ 15:51 |
Als Williams niet al vier rijders had laten rijden dit seizoen, dan had Jenson volgende week al in die auto gezeten denk ik. | |
MonoSynth | vrijdag 6 augustus 2004 @ 16:07 |
www.grandprix.com:quote: | |
PirE | vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:29 |
Dat is nogal een verrassende move. Dit sluit een move Coulthard Williams uit :\. Ik weet niet of het een slimme move van Button is. Misschien trapt Richards Button wel uit de auto om zo Davidson te paaien. ![]() | |
erikh | vrijdag 6 augustus 2004 @ 22:46 |
quote:Tsja williams is al vele jaren een topteam terwijl BAR er net inrolt eigenlijk. Ik kan meherinneren dat Jordan een aantal juaar geleden nog 3e werd in het kampioenschap en nu bakken ze er niks van. | |
Atreidez | zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:00 |
De story continues -quote:En ... quote:Gaat lekker daar ![]() | |
beerten | zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:02 |
Button naar Williams volgend jaar. Lutzi, is dat niet die F3000 kampioen? http://www.rtl.nl/sport/rtlgp/f1nieuws/ | |
Scrutinizer | zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:07 |
Wat wil Dave Richards nog? Een coureur die eigenlijk liever bij een ander team wil rijden, die een weinig nette streek uithaalt en vervolgens voor hem onbereikbaar is. Wat moet je er nog mee? Geef Antony Davidson het stoeltje dan maar, dat is misschien nog wel een groter talent dan Jenson. | |
Atreidez | donderdag 16 september 2004 @ 09:46 |
Even een update'je - Schuine namen zijn niet zeker. Ferrari Michael Schumacher Rubens Barrichello Vitantonio Luizzi (testrijder) Williams Marc Webber Jenson Button McLaren Juan Pablo Montoya Kimi Raikonnen Renault Fernando Alonso Giancarlo Fisichella B.A.R. Jenson Button Takuma Sato Jaguar Christian Klien Vitantonio Luizzi Toyota Ralf Schumacher Jarno Trulli testrijder Olivier Panis Sauber Felipe Massa Jacques Villeneuve Jordan Nick Heidfeld Timo Glock Christian Albers Minardi ? [ Bericht 0% gewijzigd door Atreidez op 16-09-2004 11:36:39 ] | |
Joene | donderdag 16 september 2004 @ 09:49 |
quote:Barrichello ferrari is wel zeker hoor. [ Bericht 21% gewijzigd door Joene op 16-09-2004 10:27:31 ] | |
Klonk | donderdag 16 september 2004 @ 10:01 |
Dat dacht ik ook, die heeft gelijk met Schumacher voor een paar jaar bijgetekend, is het ideale team, Schumacher gaat voor de titels en Barichello kan zich zelf zo wegcijferen dat ie blij is met af en toe een overwinning. | |
Atreidez | donderdag 16 september 2004 @ 10:21 |
quote:Ik heb t aangepast dus je kan je quote weghalen ![]() | |
Joene | donderdag 16 september 2004 @ 10:34 |
quote:Ja gedaan enzo | |
Atreidez | donderdag 16 september 2004 @ 10:55 |
Is er al iets bekend over Coulthard trouwens? Ik acht nog steeds de kans groot dat ie bij Jaguar terecht komt... | |
MonoSynth | donderdag 16 september 2004 @ 11:32 |
quote:Massa heeft ook bijgetekend: http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=63452 | |
Tromso | zaterdag 18 september 2004 @ 01:57 |
jaguar exit | |
TheGHunter | zaterdag 18 september 2004 @ 12:00 |
quote:Vreemd actie van Ford Ben benieuwd hoe het af gaat lopen, ze nemen niet alleen een team uit de F1, maar zorgen er ook voor dat Jordan en Minardi zonder motoren komen te zitten. Misschien rijdt Minardi volgend jaar wel met een Ferrari motor in de rondte ![]() | |
The_Comeback-kid | zaterdag 18 september 2004 @ 12:46 |
Minardi blijft gewoon rondtuffen met Cosworth-motoren Bron Alleen weet ik niet of dat voor Jordan ook geldt. Misschien een opening voor Albers als ze met Mercedes-motoren komen aanzetten? |