JB zie ik na dit seizoen écht niet vertrekken. Sato, al dan niet dankzij zijn contacten met Honda, ook niet.quote:B.A.R.
Jenson Button
Takuma Sato
Bij Mercedes blijven in DTM lijkt de beste optie, maar uiteindelijk wil ie toch wel de F1 in.quote:ik zou de keuze makkelijk kunnen maken:
1: rijden bij een topteam in het DTM
2: rijden bij een prutsteam in Formule 1
wat zou jij doen ?
DTM, maar bij die gast komt die piemel al omhoog bij het woord F1.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou de keuze makkelijk kunnen maken:
1: rijden bij een topteam in het DTM
2: rijden bij een prutsteam in Formule 1
wat zou jij doen ?
Hij laat bitter weinig zien, niet alleen in dit seizoen. Dat is al enkele jaren het geval. Hij roept ieder jaar dat hij kampioen wil/kan worden en komt niet eens in de buurt van de top 3 in het rijderskampioenschap. Tijd dat hij met pensioen gaat.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Coulthard is al helemaal afgeschreven?
Als hij slim is accepteert hij een aanbod van McLaren om testcoureur of iets dergelijks te worden. Anders zie ik het somber voor hem in.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef Rekkie het volgende:
Stopt Coulthard??
Ik denk dat er een goede kans is dat hij naar Jaguar gaat. Ook als tweede rijder bij Williams zou nog kunnen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:15 schreef F@lcon© het volgende:
[..]
Hij laat bitter weinig zien, niet alleen in dit seizoen. Dat is al enkele jaren het geval. Hij roept ieder jaar dat hij kampioen wil/kan worden en komt niet eens in de buurt van de top 3 in het rijderskampioenschap. Tijd dat hij met pensioen gaat.
Ik denk dat hij niet constant genoeg is voor Williams. En z'n leeftijd werkt ook niet in z'n voordeel. En bij Jaguar lijkt me ook niet echt een optie. Tenzij hij wil betalen voor een stoeltje......quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat er een goede kans is dat hij naar Jaguar gaat. Ook als tweede rijder bij Williams zou nog kunnen.
JUIST!quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
Ik vind alles best zolang onze JOS maar terug komt
* proestquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
ik vrees dat voor jos de tijd gekomen is om eens een andere klasse te gaan proberen.., tijd voor vers bloed, zoals albers, of een doornbosquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:25 schreef Paran0id_Andr0id het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |