Is de nachtbar gesloten of zo?quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lag zo voor de hand![]()
Via Fok zoenen is übergay.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel he
Hoi PS![]()
![]()
ervaring? frustratie? of gewoon kansloos?quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:51 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Via Fok zoenen is übergay.
PS is een vrouw, dus echt gasy kan het helaas voor jou niet zijnquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:51 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
niet zoenen is gayer...quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:51 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Via Fok klonen is ubernerd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:51 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn 1quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:49 schreef Krachtige_Gozer het volgende:
[..]
Stoerste_Patser en K_G horen niet bij elkaar, zucht.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:50 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Is de nachtbar gesloten of zo?
Zekersquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Best wel he
Hoi PS![]()
![]()
Menen ze dat nouquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Dat zal toch niet?
omg..... wat dacht jij? Dat ik dacht dat je een ander ventje aan het zoenen was? Tering ey! Nee; zo'n kutzoentje geven over een forum is faggotish.... Je moet gewoon een bar binnen gaan, en de eerste de beste vrouw op de bek pakken.... zo doe ik dat altijd, en daar heb ik toch maar altijd weer succes mee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
PS is een vrouw, dus echt gasy kan het helaas voor jou niet zijn
Maar daarom ben jij ook de STOERSTE_ PATSERquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:54 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
omg..... wat dacht jij? Dat ik dacht dat je een ander ventje aan het zoenen was? Tering ey! Nee; zo'n kutzoentje geven over een forum is faggotish.... Je moet gewoon een bar binnen gaan, en de eerste de beste vrouw op de bek pakken.... zo doe ik dat altijd, en daar heb ik toch maar altijd weer succes mee.
Nee. Tis op.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:55 schreef bolivian het volgende:
Valt er hier nog wat te neuken?
Huh?
en binnen een maand syfilis.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:54 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
omg..... wat dacht jij? Dat ik dacht dat je een ander ventje aan het zoenen was? Tering ey! Nee; zo'n kutzoentje geven over een forum is faggotish.... Je moet gewoon een bar binnen gaan, en de eerste de beste vrouw op de bek pakken.... zo doe ik dat altijd, en daar heb ik toch maar altijd weer succes mee.
Wat een ongelofelijke kut-comeback...quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar daarom ben jij ook de STOERSTE_ PATSER![]()
![]()
vandaar dus die zonnebril, zien we die dichtgemepte ogen nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:54 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Wel godver, 't is geen bier!quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:56 schreef roxor het volgende:
[..]
Nee. Tis op.
Das om de vrouwtjes tegen mijn verblindende schoonheid te beschermen! DUH!quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:56 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
vandaar dus die zonnebril, zien we die dichtgemepte ogen niet![]()
Ik wist het ook niet, sinds wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Menen ze dat nou
Ik dacht echt dat die nog bestond
Gelukkig ben jij beterquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:56 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kut-comeback...
Niet echt snappy, nee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:56 schreef Stoerste_Patser het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kut-comeback...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |