Is dit dom figuur echt een aanwinst op dit forum met zijn akkksloot én NVU.quote:Op woendag 29 juli 20:14 h schreef KirimiziBeyaz het volgende
[waarschijnlijk een reactie op: "islam is gewoon politiek".
Grote aanhang heeft die politiek partij dan, Akkkersloot. Dat heb ik jouw clubje van de NVU nog niet zien doen.
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is dit dom figuur echt een aanwinst op dit forum
Nee, op een discussie forum ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.
Van mij mag je. Ik vind het wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.
Je vat het op als een compliment?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik vind het wel vermakelijk
Niet alles is zo zwart-wit als jij het ziet Doraatje. Het is niet of een compiment of een belediging. Ik vind het gewoon amusant. That's allquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je vat het op als een compliment?
De KKK ontkent de genocide op het Armeense volk ook?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet alles is zo zwart-wit als jij het ziet Doraatje. Het is niet of een compiment of een belediging. Ik vind het gewoon amusant. That's all
Geen idee. Is dat relevant voor de amusementswaarde ervan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De KKK ontkent de genocide op het Armeense volk ook?
Voor jou waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat relevant voor de amusementswaarde ervan?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk wel.
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Prima, zolang je maar consequent bent. Als het Kirmizibeyaz wordt toegestaan om Akkersloot Akkkersloot te noemen, doe ik dat ook bij hem.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee.
Net zomin als Kirmi op de man moet spelen moet jij dat ook niet doen, het werkt gewoon de discussie niet in de hand. En dat weet jij net zo goed Dora
quote:Denethor is trouwens een stuk stoerder dan Netanyahooo
Dat is het ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Prima, zolang je maar consequent bent. Als het Kirmizibeyaz wordt toegestaan om Akkersloot Akkkersloot te noemen, doe ik dat ook bij hem.
Ja kom op, zo'n master manipulator als Denethor met heerlijke Shakespeariaanse aandoende teksten tegenover Bennie, nah, da's geen keus natuurlijk.quote:.
Maarquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
[..]
Ja kom op, zo'n master manipulator als Denethor met heerlijke Shakespeariaanse aandoende teksten tegenover Bennie, nah, da's geen keus natuurlijk.
Mwach, Denethor werd natuurlijk wel keihard misleid door zijn spionage apparaatquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik wil Denethor wel geconfronteerd zien met aanhangers van dat geloof, kijken hoe hij erop reageert.
Ja, wij ook door de AIVD. Die vervult dezelfde functie als de palantir van Minas Anor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, Denethor werd natuurlijk wel keihard misleid door zijn spionage apparaat
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, wij ook door de AIVD. Die vervult dezelfde functie als de palantir van Minas Anor.
Alleen de extremistische Islam, niet waar Doraatje?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
MaarBibi
wist wel hoe hij de islam moet aanpakken. Ik wil Denethor wel geconfronteerd zien met aanhangers van dat geloof, kijken hoe hij erop reageert
. Hoewel... Saurons troepen...
.
Niet echt, Balkie is zo vreselijk saaiquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Denethor is Balkie?
Wat voor lijntje deel jij met de AIVD?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet echt, Balkie is zo vreselijk saai.
Ik ben Denethor.
NRC Handelsblad. Laatst meldde de AIVD toch dat moslims radicaliseren door opinieleiders en nogwat?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat voor lijntje deel jij met de AIVD?
Oh ja, da's waar ook, de AIVD zijn de knipselkoning van het land.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:10 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
NRC Handelsblad.
Dat soort topics passen veel en veel beter in WFL zoals je weet, daar lopen de topics over het geloof tenslotte.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:35 schreef Akkersloot het volgende:
Je hebt een discussie afgesloten. deel 2 EU eind van de eeuw een islamistische meerderheid.
Wat mij ook bijzonder stoort is dat je zegt dat je de zelfde posts meerdere keren voorbij ziet komen.
Als je geen antwoord krijgt waarom mag je dan niet nog eens vragen naar dat antwoord. Met name over de vraag waarom SCH profeet niet tussen aanhalingstekens zet als hij het over de godsdienststichter Mohammed heeft. Terwijl hij hele topics vol gooit met kritiek op islam-kritici als "geen respect" weigert hij immers om "profeet" Mohammed te schrijven omdat hij dan blijkbaar zelf bang is om moslims te beledigen. Ik dacht hiermee een goed punt te hebben.
(En Modder.... Ik hoef je niet direkt van je geloof af te halen. Ik vind het alleen onlogisch dat een niet-moslim MOhammed een profeet noemt)
Nee hoor. Ik kan zo drie discussie lijnen opnoemen waar de users elkaar zelfs overtuigen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:38 schreef Dagonet het volgende:
De discussie ontspoorde compleet en begon te ontaarden in geflame en het op de man spelen.
Maak je niet druk. Dit hele forum is er vooral om wat kolder weg te kletteren na een drukke werkdag. Als je bericht nergers op slaat is het prima, heeft het toevallig wel iets met het onderwerp te maken dan is het ook best.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:41 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik kan zo drie discussie lijnen opnoemen waar de users elkaar zelfs overtuigen.
Op de man spelen. Als je het aanhalen van koranverzen op de man spelen noemt dan.![]()
Waar denk je dan discussie over het nieuws Europa heeft eind deze eeuw islamitische meerderheid over moet gaan dan.
Dat er wel of geen islamitische meerderheid is in de EU aan het eind van deze eeuw?
Of de politieke gevolgen daar van ? ( ja dus)
En wat de politieke gevolgen daar van zijn is dus o.a. ofdat je aan het eind van deze eeuw hier nog mag zeggen dat volgens je Mohammed geen profeet is.
(Of dat je aan het eind van de eeuw hier nog mag zeggen dat Allah niet bestaat )
Een kinderhand is dan ook gauw gevuld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:27 schreef Hum-Veee het volgende:
Ach zelfs jouw slotje verpest mijn dag niet. Nu ik dat bericht gelezen heb.
Post dan ook eens wat netterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Kan ik ook posten zonder dat de inhoud ervan wordt opgeruimd door NothernStar en Dagonet?
Eigenlijk was ik niet van een blad voor de mond te nemen, maar dat zal helaas wel moeten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Post dan ook eens wat netter
Je mist een paar woorden, is dit hints, galgje of scrabble?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik niet van een blad voor de mond te nemen, maar dat zal helaas wel moeten.
Nee, kijken of de persoon in kwestie zich ergerd aan het ontbreken van de zinsdelen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:49 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je mist een paar woorden, is dit hints, galgje of scrabble?
Een van die ontbrekende zinsdelen is het vermelden van je abominabele spelling?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee, kijken of de persoon in kwestie zich ergerd aan het ontbreken van de zinsdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |