Is dit dom figuur echt een aanwinst op dit forum met zijn akkksloot én NVU.quote:Op woendag 29 juli 20:14 h schreef KirimiziBeyaz het volgende
[waarschijnlijk een reactie op: "islam is gewoon politiek".
Grote aanhang heeft die politiek partij dan, Akkkersloot. Dat heb ik jouw clubje van de NVU nog niet zien doen.
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Is dit dom figuur echt een aanwinst op dit forum
Nee, op een discussie forum ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die vraag is volgens mij ook menigmaal door andere gebruikers over jou gesteld met je fascinatie en gehamer op bepaalde aspecten van de Islam.
Van mij mag je. Ik vind het wel vermakelijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.
Je vat het op als een compliment?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Van mij mag je. Ik vind het wel vermakelijk
Niet alles is zo zwart-wit als jij het ziet Doraatje. Het is niet of een compiment of een belediging. Ik vind het gewoon amusant. That's allquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je vat het op als een compliment?
De KKK ontkent de genocide op het Armeense volk ook?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:37 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Niet alles is zo zwart-wit als jij het ziet Doraatje. Het is niet of een compiment of een belediging. Ik vind het gewoon amusant. That's all
Geen idee. Is dat relevant voor de amusementswaarde ervan?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
De KKK ontkent de genocide op het Armeense volk ook?
Voor jou waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat relevant voor de amusementswaarde ervan?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:39 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Voor jou waarschijnlijk wel.
Nee.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:31 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Oke, ik mag de moslim voortaan dus ook gewoon KKKirmiziBeyaz noemen.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:41 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Prima, zolang je maar consequent bent. Als het Kirmizibeyaz wordt toegestaan om Akkersloot Akkkersloot te noemen, doe ik dat ook bij hem.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee.
Net zomin als Kirmi op de man moet spelen moet jij dat ook niet doen, het werkt gewoon de discussie niet in de hand. En dat weet jij net zo goed Dora
quote:Denethor is trouwens een stuk stoerder dan Netanyahooo
Dat is het ook niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:44 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Prima, zolang je maar consequent bent. Als het Kirmizibeyaz wordt toegestaan om Akkersloot Akkkersloot te noemen, doe ik dat ook bij hem.
Ja kom op, zo'n master manipulator als Denethor met heerlijke Shakespeariaanse aandoende teksten tegenover Bennie, nah, da's geen keus natuurlijk.quote:.
Maarquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is het ook niet.
[..]
Ja kom op, zo'n master manipulator als Denethor met heerlijke Shakespeariaanse aandoende teksten tegenover Bennie, nah, da's geen keus natuurlijk.
Mwach, Denethor werd natuurlijk wel keihard misleid door zijn spionage apparaatquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik wil Denethor wel geconfronteerd zien met aanhangers van dat geloof, kijken hoe hij erop reageert.
Ja, wij ook door de AIVD. Die vervult dezelfde functie als de palantir van Minas Anor.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, Denethor werd natuurlijk wel keihard misleid door zijn spionage apparaat
quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:52 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ja, wij ook door de AIVD. Die vervult dezelfde functie als de palantir van Minas Anor.
Alleen de extremistische Islam, niet waar Doraatje?quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
MaarBibi
wist wel hoe hij de islam moet aanpakken. Ik wil Denethor wel geconfronteerd zien met aanhangers van dat geloof, kijken hoe hij erop reageert
. Hoewel... Saurons troepen...
.
Niet echt, Balkie is zo vreselijk saaiquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Denethor is Balkie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |