Ik vind het niet gek dat je het niet geraden hebt, Beeer. Het scherpe historische inzicht van heer Proteron heeft me wel een beetje verrast trouwens. Kende je mevrouw Woodhull toevallig?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:34 schreef beeer het volgende:
Vind je het gek dat ik het niet raadde: een vrouwelijke president. Absurd gewoon. De gedachte alleen al zou in geen honderd jaar bij mij naar voren gekomen zijn.
It's a beautiful world.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:34 schreef Gellius het volgende:
En niet alleen dat, Proteron, maar als ik het wel heb, koos ze daarbij nog eens voor een negerals haar running mate. Ain't the world a grand place?
Ik weet zeker van niet, Nhee, hoiC. Maar het had gekund natuurlijk. Mevrouw heeft er zeker de kwaliteiten voor.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:36 schreef NoSigar het volgende:
Speelde ze niet in een clipje van Robert Palmer?
Geenszins. Mevrouw is zo Amerikaans als Victoria Woodhull.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:07 schreef sooty het volgende:
Is het een Pruissische ornithologe ?
Ach, ik heb wel eens van haar gehoord. Kennen is een groot woord natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat je het niet geraden hebt, Beeer. Het scherpe historische inzicht van heer Proteron heeft me wel een beetje verrast trouwens. Kende je mevrouw Woodhull toevallig?
Nee, het is slechts de pedicure van mijn buurvrouw, Proteron. Ik wil alleen even haar naam weten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:26 schreef Proteron het volgende:
[..]
Heeft deze nieuwe mevrouw nog iets van historisch belang gedaan waarvan wij haar allen moeten kennen?
tvp? Wat moet dat in dit topic? Het klinkt akelig modern. Ik wil er alvast niks van weten. Sterker nog, ik ben geneigd voor het eerst en ongetwijfeld voor het laatst de diensten van een zogeheten 'moderator' in te schakelen teneinde dit taalkoundige monstrum te laten verwijderen uit dit stoffige en bezonken postparadijsje.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:49 schreef ChrisJX het volgende:
tvp
Ik wil niet uitsluiten dat een enkeling haar niet kent, proteron. We weten tenslotte ook niet allemaal wie mevrouw Woodhull was. Toch geniet mevrouw een tamelijk grote bekendheid in muziekminnende kringen, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:48 schreef Proteron het volgende:
Laat ik de vraag dan herformuleren:
Hoe is deze mevrouw zo beroemd geworden dat wij haar allemaal kennen?
Dat is natuurlijk juist.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:19 schreef Sorrow het volgende:
Een bassiste dan... Tina Weymouth van de Talking Heads
En dan nog stiekem editten ook! grmbl.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 22:58 schreef ChrisJX het volgende:
Excuses, een (hopelijk) eenmalige dwaling van mijn zijde
Inmiddels niet meer, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:47 schreef OllieA het volgende:
tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |