Waarschijnlijk zullen ze geen naam noemen met het uitgangspunt dat het in elke stad zou kunnen gebeuren.quote:Bijvoorbeeld in welke studentenstad hij plaatsvind
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Victoria + Caro =.
Hoe acteerde ze?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:53 schreef NgInE het volgende:
heb'm gezien en hij valt een beetje tegen. voor een telefilm is ie wel o.k., maar het ik vind het niet terecht dat ze er een bioscoop release aan hangen. maar ja: populair onderwerp en spannend als je een onzeker tiener meisje bent.
Kritisch ben je. Wat vond je dan slecht? Ik vond het een goede film! De vijf studentes waren goed geacteerd. Slot vond ik verrassend. ( alhoewel straks natuurlijk weer een hoop mensen komen met dat had ik al verwacht e.d. ) Alleen....quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:53 schreef NgInE het volgende:
heb'm gezien en hij valt een beetje tegen. voor een telefilm is ie wel o.k., maar het ik vind het niet terecht dat ze er een bioscoop release aan hangen. maar ja: populair onderwerp en spannend als je een onzeker tiener meisje bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hem een 4 v/d 5 gegeven op het beoordeelingsformuliertje van Film by the Sea. Op dit moment is het gemiddelde cijfer van Stille Nacht 4,47. Waarmee ze tot nu toe eerste staan voor de publieksprijs! ( zelfs boven Eternal Sunshine of the Spotless Mind )
[ Bericht 1% gewijzigd door Toad op 12-09-2004 14:51:32 ]
wat heet functioneel:quote:Op maandag 17 januari 2005 13:26 schreef Patch het volgende:
Dan blijft alleen nog de vraag over: Is er functioneel bloot te zien in deze film?
ongewild?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
twee keer een halve blote bil en een bloot meisje dat(ongewild\) een fotosessie doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee het deed me niets. Ook de personages vond ik oppervlakkig/soapig. Serieus, waarom:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, maar helaas. Geen 4 uit 5 sterren waard Toad!![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:37 schreef -DailaLama- het volgende:Maar dit is onzin, dan heb je gewoon niet goed opgelet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The short weekend begins with longing...
Dat was ook slecht. De manier waarop ze het vroegen.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er werd wel belachelijk veel uitgelegd. Inclusief "moeilijke" woorden.
"Wat betekent recidivist ook weer?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |