Lastminute.nl en subweb.nl...zal ff kijken!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:01 schreef spookvrouw het volgende:
sunweb heeft ook niets? www.sunweb.nl
Nou de vluchten zijn op dit moment allemaal rond de 300 euro en dat is een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:17 schreef Patrick281 het volgende:
Collega van mij had gewoon alleen een vlucht geboekt en daar de bonnefooi voor een hotel gekeken.. beetje afdingen ter plaatse .. Ging prima.
Vorig jaar was het nog spotgoedkoop zei ik toch!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:16 schreef sampoo het volgende:
Lastminute en de bestemming is zeker Barcelona? Lijkt mij niet moeilijk om te bedenken dat lastminute boeken dan wel wat moeilijker wordt.![]()
300 euro p.p.???? Op die site die ik hierboven heb genoemd staan tickets met Iberia en dan betaal je 417 euro voor 2 personen (dus niet p.p.) en dat is inclusief toeslagen/taxen (dit heb ik even gekekeken voor vertrek 1 augustus)quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:25 schreef xman het volgende:
[..]
Nou de vluchten zijn op dit moment allemaal rond de 300 euro en dat is een beetje teveel van het goede.
Of die van easyjet! 99 heen en 300 terug!![]()
Hmmmm kijk hier even naar!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:23 schreef dutchdevil het volgende:
kijk hier eens http://barcelona.citysupport.nl/stedentrips
En anders moet je eens bij http://www.vrijuit.nl kijken. Daar heb ik een paar jaar geleden ook een reisje geboekt naar Barcelona.
Ben het wel met je eens dat Peter Langhout geen fantastische organisatie is. 2 keer met ze op reis geweest. 1 keer een week naar Belek, Turkije en 2e keer was een 5 daagse reis naar Parijs incl. 2 dagen disney. Waarschijnlijk heb je dan in hetzelfde hotel gezeten (weet de naam niet, zat tegenover een mc donalds). Het ontbijt was niet super en de bedden waren ook niet om over naar huis te schrijven. Bij andere mensen zelfs spullen uit de koffers + een tv van de kamer gestolenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:35 schreef SadKingBilly het volgende:
Bij peter langhuot hoef je soewieso niet op enige service te rekenen.. Wij hadden een reis naar parijs geboekt (in februari!), kregen we een week voor vertrek een telefoontje: "ja hallo met peter langhout, uw reis gaat niet door wegens te weinig belangstelling. We hebben geen alternatieven voor u".. Wij zoeken op internet, maar natuurlijk weinig te krijgen zo kort voor vertrek (tenzij ik 3x de oorspronkelijke reissom uit wilde geven). PL terug gebeld, jullie geven ons maar een alternatief want dit accepteer ik niet. Zoeken zoeken, uiteindelijk konden we twee dagen later dan gepland en een dag langer. 35 euro pp bijbetalen. afijn..
Hebben we zo ongeveer het slechtste hotel van parijs; de bediening en het personeel was een lachertje, die zaten je alleen arrogant aan te kijken vanachter de balie, verdomden het om engels te spreken (en dat kon ie wel, hebben we bij aankomst gehoord!) en de bedden waren echt een nachtmerrie. We zijn al 3 weken terug en ik heb nog last van mijn rug.
Ik heb 3 ( !!!! ) weken lang iedere maandag, woensdag en vrijdag gebeld (á 10 eurocent per minuut gemiddeld een kwartier tot 20 minuten in de wacht) om een klacht in te dienen, iedere keer "het is op het moment druk, mag ik uw telefoonnummer dan bellen we u terug!". Bij vermelding van mijn wachttijd (drie weken ondertussen!) kreeg ik te horen: "Het is op het moment druk, we zijn aan het terug bellen." (met andere woorden, iedereen is op vakantie en er zit één onderbetaalde uitzendkracht mensen met klachten terug te bellen)
Uiteindelijk heb ik botweg geweigerd om nog afgescheept te worden, heb gedreigd de consumentenbond in te schakelen als ik niet onmiddelijk te woord gestaan werd, en kijk nou, toen kon het ineens wel! Net zo goed afgescheept overigens, ik moet een klachtenbrief sturen.
Moraal: Nooit met langhout op vakantie..
Lastminute is een gok en dit jaar is het mis. Maar er is altijd nog volgend jaar.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:26 schreef xman het volgende:
[..]
Vorig jaar was het nog spotgoedkoop zei ik toch!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |