Ja, hij is tenslotte nog 'gewoon' werknemer van Ajax en zal vast wel doorbetaald worden, maar zie hem nergens arbeid verrichten. Zit vast op de Tunesische costa's.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:44 schreef methodmich het volgende:
Hatem? Die krijgt gewoon nog betaald natuurlijk. Logisch gevolg van zijn verloren zaak met Ajax. Zal wel voor zichzelf trainen.
Hij eindigt nog eens in Arhnemquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:00 schreef gras het volgende:
Voor Tunesische begrippen is hij al binnen. Maar wat wil Hatem eigenlijk zelf?Je hoort enkel z'n zaakwaarnemer blaaten dan wel wat clubbestuurders.
Zou het dan toch nog lukken?quote:28/7/2004 - Sikora in beeld bij subtoppers
(Van onze verslaggever RvN)
BRON: Omroep Gelderland
Nadat SC Heerenveen lijkt te zijn afgehaakt in de strijd om Sikora worden namen van andere subtopclubs genoemd. In het geruchtencircuit op internet doet het verhaal de ronde dat FC Twente in de markt zou zijn voor Sikora maar dat zijn salaris een obstakel zou zijn. Streuer van Vitesse bevestigde in ieder geval de interesse van zijn club voor hun voormalige aanvaller. Vitesse heeft echter niet de middelen die Ajax vraagt. "Zijn naam is genoemd, maar dat wordt heel moeilijk." zo liet Streuer bij Omroep Gelderland weten.
Laten we met zn allen duimen.......quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou het dan toch nog lukken?
Hij is dan ook wederom verhuurd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:06 schreef gras het volgende:
Jong Ajax heeft gisteravond met 11-0 gewonnen. Van der Gun begon wederom op de bank. Zal wel erg graag weg willen nu.
quote:Ajax verhuurt Cedric van der Gun opnieuw
28/7/2004 10:26
Cedric van der Gun keert dan toch terug op het Zuiderpark. Ajax verhuurt de aanvaller nog een jaar aan ADO Den Haag.
Van der Gun maakte vorig seizoen al op huurbasis zijn opwachting in het Zuiderpark. Ter versterking van de aanval wilde ADO Den Haag de Hagenaar graag nog een jaar huren van Ajax. De Amsterdamse club kon echter geen uitsluitsel geven over de voorwaarden.
Ajax had aanvankelijk de intentie de overbodige Van der Gun definitief van de hand te doen. Voor een tijdelijke overgang had de Amsterdamse club geen oren. ADO Den Haag, dat de aanvaller alleen wilde huren, kon niet anders dan plaatsnemen in de wachtkamer. Het geduld heeft resultaat gehad.
* ]wat hij zegt![/me]quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:52 schreef Da_Sandman het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJAX!
[me= en ook wat hij zegt!quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:53 schreef StarGazer het volgende:
PRIDE OF MOKUMMMMMMMM!!!!
* Da_Sandman komt alvast in de stemmingquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
OI! Jullie twee! Doe us rustig! Hey!
vrijdag beginnen we pas
Die tags ook af en toequote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef sqlsmurft het volgende:
[..]
* ]wat hij zegt![/me]
[..]
[me= en ook wat hij zegt!
Is ook vele malen beter dan Knopper. Knopper kon enkel uitblinken door in een zwak Ajax-team terecht te komen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:51 schreef StarGazer het volgende:
Heeft in 2000/2001 onder Co wel aardig gepresteerd jah. Vond hem in ieder geval meer hebben dan Knoppertje.
Hij was na Laudrup (die stond op eenzame hoogte), Gronkjaer, de enige die nog enigzins presteerde dat jaar jah. Vooral in het eerste half jaar maakte hij redelijk wat doelpunten. Maar goed hij was middelmaat troef verder jah.quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:55 schreef gras het volgende:
[..]
Is ook vele malen beter dan Knopper. Knopper kon enkel uitblinken door in een zwak Ajax-team terecht te komen.
Hier ook ouwe!quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik begin er iig al zin in te krijgen. Komop met dat seizoen!!!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |