Je vergeet de verzendkostenquote:Op maandag 26 juli 2004 21:11 schreef Hoedjevanpapier het volgende:
https://www.dvdsoon.com/games/game-details.xml?uid=48673
Klik bovenstaande link aan, en je hebt Burnout 2 voor omgerekend 10 euro.
Het is wel import, dus een Freeloader is handig.
Dan zit ik inderdaad te hoog, 12 euro genoteerd. Erg leuk spel trouwens!quote:Op maandag 26 juli 2004 21:19 schreef Supje het volgende:
ik wil ssx tricky
12 inclusief
hijs 19,95 bij freerecordshop.nl :x
30,- incl ?quote:Op maandag 26 juli 2004 18:23 schreef 303 het volgende:
Sonic mega collection, 25 euro
Super bust a move all stars, 10 euro
Uhm, volgens mij bied hij dan precies hetzelfde voor PoP, en ik was toch echt eerder!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:26 schreef 303 het volgende:
SSX tricky is al verkocht en ook al betaald, die kan ik dus niet meer verkopen.
Burnout en PoP heb ik nog wel. Zal ik samen voor 30 euro noteren incl. verzenden? Dan zit je wat mij betreft boven het bod van Cutie die 15 euro voor PoP heeft geboden.
Ik ga nu naar bed, ik lees het morgen wel.
Ik verkoop liever 2 games dan 1 game, vandaar dat ik dat bod hoger waardeer. Als jij ook 2 games koopt ben jij de hoogste bieder.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:32 schreef Cutie het volgende:
[..]
Uhm, volgens mij bied hij dan precies hetzelfde voor PoP, en ik was toch echt eerder!
En hij hoort trouwens met 1,50 op te bieden![]()
Voor 37,50 is het akkoord. Dan zit je 7,50 onder mijn prijs en dat lijkt mij redelijk. De verzendkosten zijn bij 3 games hoger dan bij 1 of 2 games en daardoor houd ik bij 35 euro maar 30 euro over en dat vind ik te weinig (verzendkosten zijn bij 3 games bij 5 euro).quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:08 schreef killermj het volgende:
35 dan ?
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:20 schreef 303 het volgende:
[..]
Ik verkoop liever 2 games dan 1 game, vandaar dat ik dat bod hoger waardeer. Als jij ook 2 games koopt ben jij de hoogste bieder.
Ik moet nu eenmaal keuzes maken. Omdat ik zoveel games aanbied gaat iedereen zelf selecties maken en doet mij een voorstel voor een prijs. Ik kies dan de voor mij gunstigste combinatie uit. En helaas kan ik elk spel maar 1 keer verkopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:52 schreef Cutie het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik heb al vaker in jouw topics geboden, vind jouw manier van handelen erg vaag.
Maar, succes met de verkoop!
Laat 't maar weten als je misschien toch nog blijft zitten met PoP.
Mits killermj niet akkoord gaat met de 37,50 (hij bood zelf 35) euro is het akkoord, maar dus nog even onder voorbehoud tot ik een reactie van hem heb. Mocht hij niet binnen 24 uur na jouw bod gereageerd hebben (dus voor woensdag 12:48), dan is het akkoord.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef hollander172 het volgende:
Sims er op uit & Crash Bandicoot voor 30,-?
Burnout en prince of persia zijn verkocht, ik ruil met flappiewappie een gameboy advance met bijbetaling van mijn kant.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:24 schreef flappiewappie het volgende:
youve got mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |