abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23129696
Ik vond hem echt oersaai, strontvervelend en uitermate pretentieus. Een ware uiting van het ophemelen van oppervlakkigheden. De film werd pas interessant na een half uur of zoiets bij de eerste moord. Het gesprek in het begin (en tijdens de rest va de flim) lijkt op een karakteruitdieping met een gefingeerd filosofisch randje, wat het eigenlijk alleen maar irritanter maakt, omdat elke zestienjarige pisvlek deze gedachten zelf wel kan genereren. De karakteruitdieping is zo ontzettend waardeloos, want er is niet veel uit te diepen. Tijdens het gesprek kom je niets te weten Alles is iets wat je zelf zou hebben kunnen bedenken. Wat ik wel goed vond, was het stukje met de wolf, dat als een zinvolle vervanger zou kunnen dienen voor die overvloed aan geblaat.

De muziek was op zich wel tof, behalve dan die irritante poppie jazzproductie van Albinoni, AARGH. Met name de muziek tijdens de discoscene vond ik geweldig en ook de discoscene (club Fever) zelf was super. Hier en daar toch wel wat leuke elementen, maar dat hoegenaamde intellectuele geblaat, maakte het echt een hel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')