was het ook... er zitten uiteraard wel dingen in die alleen in films kunnen gebeuren, maar vergeleken met meeste films in dit gerne komt deze film dichterbij de realiteit dan de anderen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:56 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
We hadden het over het einde.
Maar toch leuk dat je dat allemaal opsomt. En nummer 7 lijkt me juist wel realistisch.
Punt 7 is inderdaad wel redelijk realistischquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:56 schreef NehcslowZ het volgende:
[..]
we hadden het over het einde...
Maar toch leuk dat je dat allemaal opsomt. En nummer 7 lijkt me juist wel realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Gorro op 06-10-2004 10:25:20 ]Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
Ken jij de term spoiler?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:00 schreef Metal_Mart het volgende:Dit is toch een grapje hoop ik? Geloofwaardig is iets dat deze film zeker niet is...
Inderdaad, was lang tevreden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 08:44 schreef matthijst het volgende:
Gezien, best leuk, alleen sleeeecht einde...
Nee :') jij wel?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:08 schreef California het volgende:
[..]
Ken jij de term spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar al met al, leuke film, al had ik meer van monsieur Mann verwacht.
edit- Wel een hele gave soundtrack trouwens.
edit2- meteen maar even gedownload. Heerlijke muziek, Calexico, Miles Davis...!
[ Bericht 3% gewijzigd door Man_Made_God op 06-10-2004 11:14:26 (spoiler, excuses) ]
Een Thomson camera wel te verstaan.quote:Op woensdag 22 september 2004 11:18 schreef Gorro het volgende:
Het gebruik van de digitale camera gecombineerd met een perfecte soundtrack roept een erg lekkere sfeer op van het nachtelijke Los Angeles waar de film zich af speelt.
Knippie
Hoezo te open?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:27 schreef amaranta het volgende:
ik vond de film iets te lang, maar aan de andere kant, had het einde iets uitgebreider gemogen....
dus wat minder taxizooi en wat langer het einde
het is nu TE open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:25 schreef amaranta het volgende:
ja en?
wat gebuert er nou met die neger?
ik hou er niet van als ik zelf het einde in moet vullen
ik wil gewoon alles zien,
ik wil zien dat de agent zegt: ow het was een foutje, jij bent vincent niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
hoezo is vincent nu max?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:29 schreef gr8w8 het volgende:
Vincent is nu Max. Childplay ooit gezien?
Ik blijf erbij: ik heb nog niets vreemders gezien dan Vanilla Sky.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:37 schreef Urnie het volgende:
[..]
Een Thomson camera wel te verstaan.
Die film was een bedrijfsuitje
Ik vond hem wel leuk, maar idd het einde was een beetje vreemd.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |