abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 september 2004 @ 22:35:24 #22
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_21792882
Mijn reviewtje zonder al te weinig spoilers.

Een gewone taxichauffer (Jamie Foxx) krijgt opeens een huurmoordenaar (Tom Cruise) in zijn taxi. Deze heeft als doel een aantal stops te maken en daarin een aantal mensen te vermoorden.

Veel van de film speelt zich puur af in de taxi waardoor dialogen de boventoon vormen. Deze dialogen zijn met name bestemd om het karakter te leren kennen. De film speelt zich ook nog af op een aantal andere locaties, maar het meeste toch echt in de taxi. Hierdoor krijg je een soort van simplistische film zoals we ze niet vaak gewend zijn uit hollywood. Maarja, het is wel Hollywood en dus valt er weer veel te zeggen over het einde. Het einde zuigt zeg ik dan ook om niet veel te verklappen.

De muziek is ook best ok, maar dat het nou fantastisch is moet ik ook weer niet zeggen. Ik vond Jamie Foxx trouwens wel net iets beter spelen dan Tom Cruise, maar beide spelen zij een rol die ze goed uitvoeren. Mocht je met deze film een soort van Jerry Bruckheimer film verwachten, dan zit je hier fout, want het is een redelijk rustige film met enkele leuke vechtscenes.

Mocht je zin hebben om in de week van 30 september naar de bioscoop te gaan, dan kun je deze film gerust zien.

7.8/10
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')