gijs wat doe je?......alex heel druk op die bbq?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:12 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga met de Taxi
795 Gijsjes maken mislikte garpjes...
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:13 schreef Thor-Nexium het volgende:
http://www.funnygames.nl/spelletjes/2112.html
dit moet je ff checken Sjo
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
etters blijf je houden maja ik vind online gamen sowieso kinderachtig cker als je al 30 bent
*Kick*quote:Op maandag 26 juli 2004 17:16 schreef Zeus-Nexium het volgende:
etters blijf je houden maja ik vind online gamen sowieso kinderachtig cker als je al 30 bent
Dat niet snappen ookquote:Op maandag 26 juli 2004 17:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
*zucht*quote:Op maandag 26 juli 2004 17:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
snap hem nu wel, ik houd dat kinderachtige kuttopic niet echt bijquote:Op maandag 26 juli 2004 17:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat niet snappen ook![]()
Het zijn zielige kutkinderen gijs...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
snap hem nu wel, ik houd dat kinderachtige kuttopic niet echt bij
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:20 schreef SailingAce het volgende:
Oh ja tvp.. klanten bellen nog
eenschquote:Op maandag 26 juli 2004 17:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het zijn zielige kutkinderen gijs...
moeten ze hier niet proberen ik hang gewoon meteen opquote:Op maandag 26 juli 2004 17:20 schreef SailingAce het volgende:
Oh ja tvp.. klanten bellen nog
NEEquote:Op maandag 26 juli 2004 17:22 schreef silver-surfer het volgende:
Mazzzzzzzeeeellllllllllllllllll Brownie
Jij nog tot 18.15 he
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:24 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik blijf gvd gamen tot ik er dood bij neerval![]()
dat ik deze zin van jou in 1x begrijpquote:Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
what's new?
dat hardequote:Op maandag 26 juli 2004 17:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat ik deze zin van jou in 1x begrijp![]()
dat slechtequote:Op maandag 26 juli 2004 17:28 schreef Magneet het volgende:en nu naar huis N-)
heb je nog steeds van die lekkere lange haren rondom je anus?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:38 schreef Soos_Nexium het volgende:
Ik ook van jou Zeus vooral met die voeten en dat haar
Kerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 juli 2004 17:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeus
Nesty
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:38 schreef Soos_Nexium het volgende:
Ik ook van jou Zeus vooral met die voeten en dat haar
keeeeeeeeeeeeeeeeeeer.......ik vond je echt lekker op die foto !!quote:Op maandag 26 juli 2004 17:41 schreef Ker_Plunk het volgende:
Zeus
Nesty
* Medelijden heeft *quote:Op maandag 26 juli 2004 18:09 schreef Strolie75 het volgende:
Games & DVD's ingepakt.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:12 schreef Gaaaast het volgende:
Tis voor een goed doel Gijs,
van het mooie Limboland naar het ..... Randstad
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:14 schreef Gaaaast het volgende:
Check Daggla hier Kinderachtig gedrag bij online gamen![]()
Gijs ik MOET je weer eens horenquote:Op maandag 26 juli 2004 18:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaaaaaaaaaaaaaaaaast
Whoehahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 26 juli 2004 18:12 schreef Strolie75 het volgende:
Die knuppel van eBay heeft me Final Fantasy Anthology gestuurd ipv Xenogears.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Whoehahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Sry
Wat een cunt, en nu ?
Nja, die was even duur als Xenogears en ik wilde hem toch hebben (FFV en FFVI). Na mijn verhuizing maar een mailtje sturen of hij Xenogears ook nog heeft.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:16 schreef Ker_Plunk het volgende:
Whoehahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Sry
Wat een cunt, en nu ?
Vrijdag Gijs.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:15 schreef Gaaaast het volgende:
Gijs ik MOET je weer eens horen![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
keeeeeeeeeeeeeeeeeeer.......ik vond je echt lekker op die foto !!
Ik doe je vrijdag![]()
Je moet je laten vuistneuken door Zeus.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:20 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ok, ik heb een foto van jullie maar wie ben jij precies? Maakt niet veel uit, jullie zijn allemaal groot
Neem me anuszalf meeBrown stelt niks voor dus heb het een hele tijd niet gebruikt
Andere keer, er zitten nog hechtingen inquote:Op maandag 26 juli 2004 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet je laten vuistneuken door Zeus.Die bicepts!
Sorry, ik zal voortaan voorzichtiger met je zijn....quote:Op maandag 26 juli 2004 18:22 schreef Ker_Plunk het volgende:
Andere keer, er zitten nog hechtingen in
Als zijn vuisten aan zijn biceps zitten heeft-ie wel korte armpjes.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:21 schreef Strolie75 het volgende:
Je moet je laten vuistneuken door Zeus.Die bicepts!
Hij gaat erg diep.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:27 schreef chibibo het volgende:
Als zijn vuisten aan zijn biceps zitten heeft-ie wel korte armpjes.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:53 schreef Chocobo het volgende:
Site update,.... mijn broer Sebas (drummer Instant Mix) komt ook met kuikenDat maakt het aantal op 30..... prachtig getal !!
WHOEHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 26 juli 2004 18:55 schreef SailingAce het volgende:
Naakt nieuws
Ik kocht een maand geleden een dvd bij de FRS hier in het dorp.. nou ja dorp van toch 70.000 inwoners zal ik maar zeggen.
Bestelde meteen een dvd daar, ALIENS. Want ze hadden er nog 1 liggen, maar daar was het hoesje van stuk.. last van. Dus ik zeg bij de koop van die ene dvd, bestel voor mij aliens maar. Want ze hebben er altijd maar1 (!!) op voorraad liggen, en als die verkocht is bestellen ze normaal pas weer.
Dus die vent netjes opgeschreven, een week later kocht ik weer een dvd daar, en vroeg naar Aliens. " Oh " zegt die verkoper, "Jij was dat met die film waar dat hoesje niet goed van was"
Dus ik " ja, wil wel een mooi hoesje" ALIENS was binnen, kon ik ook meteen meenemen. Ik blij.
Nou is er op het werk bij Tam een meisje wat de zomermaanden komt werken, en zij is de vriendin van die knul in de FRS. Zo leerde zij.
Dus ja wie is dat dan, die vriend van je? Je kent het wel vrouwen praat verder.. Toen zei Tam nog, " service is wel goed daar, je kan zo een dvd bij bestellen als je hem niet goed vind." Begon dat meisje een verhaal te vertellen, dat die knul op een dag thuis kwam van zijn werk en zijn dag begon te vertellen.. waaronder ene meneer die gewoon een nieuw exemplaar van Aliens bestelde omdat het hoesje niet goed was.Ik dus
Is dat niet naakt??? Ik ben gewoon de fucking enige Alphenaar die een dvd laat staan omdat het hoesje kapot is
/naakt nieuws
Moet je es opletten hoe ze haar gezicht trekt.. steeds met die wenkbrauwen naar beneden alsof ze boos is.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:05 schreef mr_Brown het volgende:
Strong Medicinekut serie verder, maar dit speelt erin
[afbeelding]
ik ken heel die serie niet Gijsquote:Op maandag 26 juli 2004 19:40 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Moet je es opletten hoe ze haar gezicht trekt.. steeds met die wenkbrauwen naar beneden alsof ze boos is.Vind haar zo irritant he
JE,............. ZUSquote:Op maandag 26 juli 2004 19:05 schreef mr_Brown het volgende:
Strong Medicinekut serie verder, maar dit speelt erin
[afbeelding]
GODVER,........ GIJSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op maandag 26 juli 2004 19:48 schreef Nero-Nexium het volgende:
met een zak over haar hoofd is ze goed te doen
sorry gijs.....ik ben het zeus die bij nero zitquote:Op maandag 26 juli 2004 19:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
GODVER,........ GIJSSSSSSSSSSSSSSS![]()
Ohquote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
sorry gijs.....ik ben het zeus die bij nero zit![]()
ja hij heeft er zin in......en hij doet je daarquote:Op maandag 26 juli 2004 19:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OhDoe hem de groeten
Heeft die zin in vrijdag ? Boner komt ook !!
das dan weer jammerquote:Op maandag 26 juli 2004 19:50 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
sorry gijs.....ik ben het zeus die bij nero zit![]()
ik zal het onthoudenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
das dan weer jammer
whehehehequote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
ik zal het onthouden
Ow, ik laat dat soort hoesjes ook staanquote:Op maandag 26 juli 2004 18:55 schreef SailingAce het volgende:
Naakt nieuws
Ik kocht een maand geleden een dvd bij de FRS hier in het dorp.. nou ja dorp van toch 70.000 inwoners zal ik maar zeggen.
Bestelde meteen een dvd daar, ALIENS. Want ze hadden er nog 1 liggen, maar daar was het hoesje van stuk.. last van. Dus ik zeg bij de koop van die ene dvd, bestel voor mij aliens maar. Want ze hebben er altijd maar1 (!!) op voorraad liggen, en als die verkocht is bestellen ze normaal pas weer.
Dus die vent netjes opgeschreven, een week later kocht ik weer een dvd daar, en vroeg naar Aliens. " Oh " zegt die verkoper, "Jij was dat met die film waar dat hoesje niet goed van was"
Dus ik " ja, wil wel een mooi hoesje" ALIENS was binnen, kon ik ook meteen meenemen. Ik blij.
Nou is er op het werk bij Tam een meisje wat de zomermaanden komt werken, en zij is de vriendin van die knul in de FRS. Zo leerde zij.
Dus ja wie is dat dan, die vriend van je? Je kent het wel vrouwen praat verder.. Toen zei Tam nog, " service is wel goed daar, je kan zo een dvd bij bestellen als je hem niet goed vind." Begon dat meisje een verhaal te vertellen, dat die knul op een dag thuis kwam van zijn werk en zijn dag begon te vertellen.. waaronder ene meneer die gewoon een nieuw exemplaar van Aliens bestelde omdat het hoesje niet goed was.Ik dus
Is dat niet naakt??? Ik ben gewoon de fucking enige Alphenaar die een dvd laat staan omdat het hoesje kapot is
/naakt nieuws
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef silver-surfer het volgende:
He jammer... geen Nero
SebasHeeeeeeeeeeerlijk!!
nu raak ik spontaan aan de diarreequote:Op maandag 26 juli 2004 19:59 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ow, ik laat dat soort hoesjes ook staan2de Alphenaar dus
Was die verkoper trouwens een beetje gezet?
He heeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:Op maandag 26 juli 2004 19:54 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
ja hij heeft er zin in......en hij doet je daar![]()
G...gijs.... je post buiten kantoorurenquote:Op maandag 26 juli 2004 19:56 schreef silver-surfer het volgende:
He jammer... geen Nero
SebasHeeeeeeeeeeerlijk!!
?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
*prooooooooooest*
Dimi-boy is kaal
Living on the edge gijs.... ik doe soms dingenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
G...gijs.... je post buiten kantooruren![]()
Ja al een paar maandenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
*prooooooooooest*
Dimi-boy is kaal
brown, koffietent van Jekkers staat op me ftpquote:Op maandag 26 juli 2004 20:09 schreef mr_Brown het volgende:
rondje crossen
Fotoquote:Op maandag 26 juli 2004 20:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja al een paar maanden
hoe is het mogelijkquote:Op maandag 26 juli 2004 20:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
brown, koffietent van Jekkers staat op me ftp
Je ziet het Vrijdag welquote:Op maandag 26 juli 2004 20:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
FotoMsn of mail !
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:13 schreef Nero-Nexium het volgende:
gaan we trouwens eens een keer gamen vanavond?
Als in kaal kaal ?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Je ziet het Vrijdag wel![]()
cool.....wie komen er nog meer?quote:Op maandag 26 juli 2004 20:16 schreef kepler het volgende:
[..]na CSI
Nero niet want jij zit daar.....quote:Op maandag 26 juli 2004 20:17 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
cool.....wie komen er nog meer?
1 mmquote:Op maandag 26 juli 2004 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als in kaal kaal ?
ikm ga zo naar huis en dan ga ik zeker gamen !!! vraag of soos ook komt!!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nero niet want jij zit daar.....Wil met iedereen gamen vanavond
Nero en Soos
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:18 schreef SailingAce het volgende:
[..]
1 mm
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:03 schreef Chocobo het volgende:
Voor de geinteresseerdenStrol's Metal Gear Solid TS review staat op www.consolegamers.nl
checkquote:Op maandag 26 juli 2004 20:19 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
ikm ga zo naar huis en dan ga ik zeker gamen !!! vraag of soos ook komt!!
10 uur doen dan maar?
Houden we 22:00 aanquote:Op maandag 26 juli 2004 20:19 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
10 uur doen dan maar?
Hoooooooooooooooooooooooooooooooooelie!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:18 schreef SailingAce het volgende:
1 mm
moet je wel in de zomer doen, in de winter is echt koudquote:Op maandag 26 juli 2004 20:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]heeeerlijk lijkt me dat
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn RS3 al ingepakt.
ikke miljardenquote:Op maandag 26 juli 2004 20:21 schreef Ker_Plunk het volgende:
Je hebt nog weinig reviews gemaakt Cho
Heb er trouwens 4 in de pijplijn
doe eens uitpakken danquote:Op maandag 26 juli 2004 20:22 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb mijn RS3 al ingepakt.
Ik ga het vrijdag meteen aanvragen...en RS3 BA bestellen!quote:Op maandag 26 juli 2004 20:25 schreef kepler het volgende:
doe eens uitpakken dan
en adsl is binnen 15 min omgezet, stond laatst op FOK!
Lijkt me heerlijk ... en spannend ... moeilijk in mijn buik ooook ... tot plus en min 22:00quote:Op maandag 26 juli 2004 20:19 schreef Nero-Nexium het volgende:
[..]
10 uur doen dan maar?
heh wat een last, tis op RTL 4quote:Op maandag 26 juli 2004 20:33 schreef kepler het volgende:
mwaaaaaaaaa
mijn CSI wat doe je
zag je die grote toren, daar ben ik op geweestquote:Op maandag 26 juli 2004 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Oude aflevering.
*ook in gezeten heeft*quote:Op maandag 26 juli 2004 20:42 schreef kepler het volgende:
zag je die grote toren, daar ben ik op geweest
ook in die achtbaan en dat ding wat je afschiet. Dat heersct
Als het goed is wel...ik heb ook kabel (breedband).quote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Hoe bedoel je een gamer
Brown zit voor 1 week bij zijn schoonouders die op vakantie zijn. Ze passen op de poes... hij belde met net.... hij is naar huis om zijn Xbox te halen om aan te gaan sluiten bij zijn schoonouders....
Ze hebben echter kabel en daar heb ik geen ervaring mee. Krijgt die dat gewoon aangesloten ?
oei, volgens mij heb ik hetzelfde stoeltje gezeten. Die was namelijk iets groter dan de restquote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*ook in gezeten heeft*
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:46 schreef kepler het volgende:
oei, volgens mij heb ik hetzelfde stoeltje gezeten. Die was namelijk iets groter dan de rest
ja hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Hoe bedoel je een gamer
Brown zit voor 1 week bij zijn schoonouders die op vakantie zijn. Ze passen op de poes... hij belde met net.... hij is naar huis om zijn Xbox te halen om aan te gaan sluiten bij zijn schoonouders....
Ze hebben echter kabel en daar heb ik geen ervaring mee. Krijgt die dat gewoon aangesloten ?
je hebt hem gewoon uitgepakt, geef maar toequote:Op maandag 26 juli 2004 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...CD-tje zat nog in de XBox...dus vanavond kom ik nog wel GAMEN!!!!!
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:46 schreef Strolie75 het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...CD-tje zat nog in de XBox...dus vanavond kom ik nog wel GAMEN!!!!!
quote:Op maandag 26 juli 2004 20:43 schreef Chocobo het volgende:
Hoe bedoel je een gamer
dat is niet eens zo heel veelquote:Op maandag 26 juli 2004 21:40 schreef Quinny het volgende:
Update barbeque
Ok het volgende:
Het gaat 41 euro p.p kosten. Daarin zit het eten, salades enzo, maar ook een welkoms cocktail en onbeperkt drinken (wijn, bier en frisdrank) van 19:30u tot 0:30u . En ohja koffie.
Verder wil ik jullie vragen om die 41euro bij aankomst aan mij te betalen. En nee ben geen neger dus dat geld word veilig betaald aan de strandtent.
Ik hoop dat iedereen het hier mee eens is![]()
De site zal Sjo vanavond aanpassen
Zeker niet, vooral met al dat eten en onbeperkt drinkenquote:Op maandag 26 juli 2004 21:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat is niet eens zo heel veel![]()
Kheb geen idee joh!quote:Op maandag 26 juli 2004 22:12 schreef kepler het volgende:
Sailing
Lost connection, terwijl ik 2e lag![]()
Schijntje van wat we in Annie's kwijt waren aan alleen al drank..quote:Op maandag 26 juli 2004 21:40 schreef Quinny het volgende:
Update barbeque
Ok het volgende:
Het gaat 41 euro p.p kosten. Daarin zit het eten, salades enzo, maar ook een welkoms cocktail en onbeperkt drinken (wijn, bier en frisdrank) van 19:30u tot 0:30u . En ohja koffie.
Verder wil ik jullie vragen om die 41euro bij aankomst aan mij te betalen. En nee ben geen neger dus dat geld word veilig betaald aan de strandtent.
Ik hoop dat iedereen het hier mee eens is![]()
De site zal Sjo vanavond aanpassen
mijn xbox is kapot denk ikquote:Op maandag 26 juli 2004 22:19 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb geen idee joh!
Ik dacht dat je er ineens vandoor was ofzo
God....exists...quote:Op maandag 26 juli 2004 22:26 schreef kepler het volgende:
[..]
mijn xbox is kapot denk ik
Jeeejquote:Op maandag 26 juli 2004 23:03 schreef Nadientje het volgende:
hai
het is helemaal goed hier in het zuidenben net bij mijn vriendin geweest en het gaat goed met haar, heb eindelijk het verhaal uit haar eigen mond gehoord wat er nu gebeurd was... wat een verhaal
maar het gaat goed en ook met die andere jongen
ze belden net met goed nieuws uit afrika toen ik daar was
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:03 schreef Nadientje het volgende:
hai
het is helemaal goed hier in het zuidenben net bij mijn vriendin geweest en het gaat goed met haar, heb eindelijk het verhaal uit haar eigen mond gehoord wat er nu gebeurd was... wat een verhaal
![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik las je msn.... heerlijk
Was het wat? Wij gaan morgenavond.quote:Op maandag 26 juli 2004 22:40 schreef ChOas het volgende:
Net Fahrenheit 9/11 gezien....
Je kan er met Surfer over praten mocht je er later problemen mee krijgen. Veteraan op dat gebiedquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:02 schreef kepler het volgende:
mijn slechtste RS3 avond ooit
Ik weet niet wat er gebeurt is, maar klinkt ernstig....quote:Op maandag 26 juli 2004 23:03 schreef Nadientje het volgende:
hai
![]()
ok, ik vraag het hem vrijdag welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je kan er met Surfer over praten mocht je er later problemen mee krijgen. Veteraan op dat gebied
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:02 schreef Chocobo het volgende:
Je kan er met Surfer over praten mocht je er later problemen mee krijgen. Veteraan op dat gebied
Vrijdagquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:03 schreef kepler het volgende:
[..]
ok, ik vraag het hem vrijdag wel
Onbeperktquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:03 schreef Strolie75 het volgende:
41 euro voor eten en drank is inderdaad niks...daar krijgen ze spijt van.
Al die mensen die ik nog niet ontmoet heb! Gaaast + kuiken, Thor, je broer...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:04 schreef Chocobo het volgende:
VrijdagWat wordt dat cool zeg
jouw probleemquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ga slapen
Zullen Noot, Ace, surfer en ik als eerste binnengaan, gewoon om de blik op hun gezichten te zien!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef Chocobo het volgende:
Onbeperkt
Het is buitenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zullen Noot, Ace, surfer en ik als eerste binnengaan, gewoon om de blik op hun gezichten te zien!
Dat snap ik...maar je zult je toch ergens moeten melden neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:06 schreef Chocobo het volgende:
Het is buiten
Onbeperkt voor 41,-quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vrijdag :') Wat wordt dat cool zeg
Ja,... in de grote hal bij de receptie...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat snap ik...maar je zult je toch ergens moeten melden neem ik aan?
Zeg maar dat ze 10 kusjes krijgtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onbeperkt
Karen is bijna over..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef silver-surfer het volgende:
Karen is bijna over..
Was ze nu ook nog maar overtijd... Daan wilt een vriendinquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Karen is bijna over..
let maar opquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:05 schreef Chocobo het volgende:
Volgens onze weerman Kepler wordt het mooi vrijdag![]()
Ik ga het aan haar doorgeven... nu moet ze wel...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeg maar dat ze 10 kusjes krijgtmaar ik ben over te halen om meer te geven
Jongere vriendinnen heersen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
Was ze nu ook nog maar overtijd... Daan wilt een vriendin![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was ze nu ook nog maar overtijd... Daan wilt een vriendin![]()
Geile vriendinnen heerschen nog meerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Jongere vriendinnen heersen.
Weet je wat, ik doe het vrijdag één keer voor, maar daarna moet je het zelf kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:11 schreef silver-surfer het volgende:... ik doe mijn best
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe het vrijdag één keer voor, maar daarna moet je het zelf kunnen.
Gijs.... ik wil een normaal kindje hoorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je wat, ik doe het vrijdag één keer voor, maar daarna moet je het zelf kunnen.
Gewoon 'n vriendin zou ik momenteel ook al okee vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:12 schreef kepler het volgende:
Geile vriendinnen heerschen nog meer![]()
tering , gecondoleerd Gijs.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
Mijn oma is vannacht overleden...
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
gijss................quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
whahahahhahahahaha ja mooi.... ze vindt hem ook suckenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrown
Zo gelachen gister! Toen Renske slurfer applaus gaf voor zijn enige goede actie van de avond.![]()
![]()
was wel weer cool om met je te gamen gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrown
Zo gelachen gister! Toen Renske slurfer applaus gaf voor zijn enige goede actie van de avond.![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:31 schreef mr_Brown het volgende:
was wel weer cool om met je te gamen gijs![]()
Hequote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
Gijs.... jij ook sterkte straks hèquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeFuck man! Gecondoleerd
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
Gaaaast
Waar was je gisteravond?
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:21 schreef Gaaaast het volgende:
Zat![]()
Sterkte Nootjequote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HeFuck man! Gecondoleerd
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Onbeperkt voor 41,-
Karen is bijna over..
Gecondoleerd ..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
hij komt wel gijs..... ze houdt graag de spanning erinquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:59 schreef Gaaaast het volgende:
[..]Is het nog niet zeker dan Gijs
![]()
Geen excuus.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:56 schreef Gaaaast het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke meidquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:05 schreef mr_Brown het volgende:
hij komt wel gijs..... ze houdt graag de spanning erin
Gijs, serieusquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen excuus.Zelf zat speel je nog beter dan surfer.
Ik geloof dat dat de broer van Pascal is, en vriendin.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:13 schreef Gaaaast het volgende:
Wie is Sebas en Irene
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:12 schreef Strolie75 het volgende:![]()
Binnenkort Black Arrow, beginnen we allemaal op 0!
B......br...broerquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat de broer van Pascal is, en vriendin.
gecondoleerd Choas.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
de drummer van http://www.instantmix.nl/0001.htmlquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:23 schreef Gaaaast het volgende:
[..]
B......br...broer
![]()
Gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
Oooooooooooohquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga zo lekker de hele dag naar het strand met een heerlijk muziekje erbij en mooie vrouwen die me drankjes komen brengen![]()
nee hoor deze keer gun ik je deze mooie dagquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
kom maar met die middelvingers![]()
bedankt gijs....dat betekend erg veel voor mequote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:34 schreef Magneet het volgende:
[..]
nee hoor deze keer gun ik je deze mooie dag
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
WHAHAHAHAHAHHAHA Heeeeeeeeerlijkquote:Op dinsdag 27 juli 2004 08:30 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
whahahahhahahahaha ja mooi.... ze vindt hem ook suckenin RS3 dan
gijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:40 schreef Thor-Nexium het volgende:
chaos gecondoleerd gozah. Heel veel sterkte
al die fuckups moeten nog wakker wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:40 schreef Zeus-Nexium het volgende:
dat rustige ooooooooooooooooooooooooooooook !!!
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:41 schreef Magneet het volgende:
Thooooooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:42 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
ik ga zo lekker de hele dag naar het strand met een heerlijk muziekje erbij en mooie vrouwen die me drankjes komen brengen![]()
poepen douchen en to the beachquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:43 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ALLESquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:40 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHHAHA Heeeeeeeeerlijk
Rens![]()
![]()
Gecondoleerd Choasquote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:16 schreef ChOas het volgende:
tiggyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:43 schreef Tigress74 het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:43 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
poepen douchen en to the beach![]()
THOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:44 schreef Thor-Nexium het volgende:
mr brown![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke neger van mequote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:45 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
THOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRR [afbeelding]
ik doe je gijs....... vrijdag krijg ik het drukquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:46 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke neger van me![]()
Mag je komen?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:44 schreef silver-surfer het volgende:
Onbeperkt..... 41,- Euro
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik doe je gijs....... vrijdag krijg ik het druk..... maar ik maak zeker tijd vrij voor je......
weet je wat?? ik neem je als eerstedan krijgt de rest de left overs
![]()
HET RESPECT DAT IK NU VOOR JE HEB!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
Hey pssssssst. Heb je het al gehoord..........ik neem vandaag ..............FF-X mee naar mijn werk.ssssssssssssssst![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:52 schreef Thor-Nexium het volgende:
Hey pssssssst. Heb je het al gehoord..........ik neem vandaag ..............FF-X mee naar mijn werk.ssssssssssssssst![]()
Doe inderdaad maar als eerste, want als wij zijn geweest is hij zo uitgerekt dat jij met dat kleine negerpiemeltje van je niks meer voelt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:51 schreef mr_Brown het volgende:
ik doe je gijs....... vrijdag krijg ik het druk..... maar ik maak zeker tijd vrij voor je......
weet je wat?? ik neem je als eerstedan krijgt de rest de left overs
![]()
heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geile strol van me je weet ook precies wat je moed zeggen tegen mequote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar als eerste, want als wij zijn geweest is hij zo uitgerekt dat jij met dat kleine negerpiemeltje van je niks meer voelt.
Weet het nog niet is vandaag me eerste dag na me vakantie dus ik hoop dat het druk wordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
maarreh is het zo rustig in de plakplaatjes bussiness?
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Doe inderdaad maar als eerste, want als wij zijn geweest is hij zo uitgerekt dat jij met dat kleine negerpiemeltje van je niks meer voelt.
anders zet je toch een FFX character bij iemandquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:56 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Weet het nog niet is vandaag me eerste dag na me vakantie dus ik hoop dat het druk wordt.
Je kunt beter vragen wie ik niet ga neuken.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
g....g...gaa. jij Thor ook neuken??
![]()
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk en dan het liefst SIN op sjo zijn lekkere billen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:57 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
anders zet je toch een FFX character bij iemand"per ongeluk"
Wekunnen ook met z'n allen een onwijze gangbang houden met Neroquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie ik niet ga neuken.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:56 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Weet het nog niet is vandaag me eerste dag na me vakantie dus ik hoop dat het druk wordt.
Nero.... gangbangenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wekunnen ook met z'n allen een onwijze gangbang houden met Nero
En het model wat ik wil hebben ze nergens meer...toch nog even doorbikkelen met deze.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Damn....straks nieuwe telefoon...deze heeft nu echt definitief de geest gegeven...valt de hele tijd uit.
heb je geen plek voor man, op dat stukje bot is daar geen plaats voorquote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:59 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk en dan het liefst SIN op sjo zijn lekkere billen.![]()
ben je lekker een monoloog aan het voeren gijsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En het model wat ik wil hebben ze nergens meer...toch nog even doorbikkelen met deze.
Wacht, ik pak mijn agenda erbij...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:01 schreef Thor-Nexium het volgende:
Wekunnen ook met z'n allen een onwijze gangbang houden met Nero
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef mr_Brown het volgende:
ben je lekker een monoloog aan het voeren gijs
Nee dat past niet. Nee gewoon op het strand einmal panieren bitte.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:02 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nero.... gangbangen![]()
![]()
![]()
![]()
meeeesterlijk plan!!!!! onder de pier!!!!
Ow ja, de vrouwen moeten we ook nog inplannen.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:05 schreef Quinny het volgende:
Zeg er moet vrijdag ook nog gegeten worden hoor. Ik lees niets anders dan ik ga je neuken, ik ga je pijpen vrijdag .
quote:Stelletje viespeuken. En ohja Sjo mag niet mee doen want die heeft pikstraf
* Ook vrij is *quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:34 schreef Zeus-Nexium het volgende:
Wat een respect ik ga nou al beginnen met een kuur viagra voor vrijdagquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mijn agenda erbij...
19:30 aankomst
19:30 Brown neuken
19:40 Slurfer neuken
19:50 Thor neuken
20:00 Trio met Brown en Thor
20:10 Gaaaast neuken
20:20 Cho neuken
Om 20:30 kan het wel.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie ik niet ga neuken.
Dan zal ik als ik jou was, maar een hele wijde broek aantrekken vrijdagquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wat een respect ik ga nou al beginnen met een kuur viagra voor vrijdag
Strak Schemaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mijn agenda erbij...
19:30 aankomst
19:30 Brown neuken
19:40 Slurfer neuken
19:50 Thor neuken
20:00 Trio met Brown en Thor
20:10 Gaaaast neuken
20:20 Cho neuken
Om 20:30 kan het wel.
Kunnen wij dus heerlijk eten en drinken...laat die gasten maar lekker door dat zand rollen..quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:05 schreef Quinny het volgende:
Zeg er moet vrijdag ook nog gegeten worden hoor. Ik lees niets anders dan ik ga je neuken, ik ga je pijpen vrijdag .
Stelletje viespeuken. En ohja Sjo mag niet mee doen want die heeft pikstraf
Na al die mannen krijgen je hem echt niet meer omhoog denk ikquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ja, de vrouwen moeten we ook nog inplannen.![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:08 schreef mr_Brown het volgende:
Strak Schema![]()
Respect!!!! zal ik de mijne wel ff aanpassen.... want ik was van plan om bij aankomst Thor te neuken
hé wacht eens.... als jij mij neukt!!! dan kan ik ondertussen Thor gewoon neuken![]()
kunnen we een treintje vormen
Jaaaa das een goed planquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:09 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Kunnen wij dus heerlijk eten en drinken...laat die gasten maar lekker door dat zand rollen..
wij zullen ons dan wel vermaken met het mannelijke personeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |