Yep. Jij nog interesse in eentje met zang? Mail me maarquote:Op maandag 13 september 2004 12:56 schreef Seborik het volgende:
He Doc, nog interesse in die Biblical Proof for UFO's instrumentale cd?
Check, als doc@fok.nl nog werkt.quote:Op maandag 13 september 2004 12:59 schreef Doc het volgende:
[..]
Yep. Jij nog interesse in eentje met zang? Mail me maar
Ontvangen en mail terug gestuurdquote:Op maandag 13 september 2004 23:35 schreef Seborik het volgende:
[..]
Check, als xxxdocxxx@fok.nl nog werkt.
jup Start the machine!quote:Op dinsdag 14 september 2004 19:48 schreef wc-eend het volgende:
Is er een nieuwe fu??
En kan iemand wat stoner bands noemen.. die lekker snel spelen..
De meeste aan Kyuss gerelateerde bands hebben wel wat van Unida.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:36 schreef Haanibal het volgende:
Hey ik lees altijd met veel plezier deze thread en heeft me ook al aan vele goede (nieuwe) muziek geholpen,
Ik weet niet echt of ik het hier moet plaatsen of 'ik zoek een nummer' maar ik dacht dat hier wat meer de 'stoner'kenners zaten.
Heeft iemand beetje een idee wat er op 'Unida' lijkt?
aanraders van Unida
Wet pussycat
If only two
thou wish
dwarf it (bijna punk)
Ben ik in zoverre met je eens in hoeverre je open staat voor wat ze uitbrengen. Ik vind het knap dat ze al 20 jaar bestaan en elke keer met een album komen dat anders is. Al is misschien Collossus of Destiny en Prick misschien wel zinloos. Hoewel ik Prick toen het een paar jaar geleden voor het eerst draaide zonde van mijn geld vond, maar nu pas kan ik het album wel waarderen.quote:Op woensdag 22 september 2004 15:48 schreef bartrid het volgende:
melvins vind ik nogal `hit and miss'. Soms erg goed maar vaak ook zinloze herrie.
ik heb prick, the maggot en stoner witch van ze en prick draai ik het minste. MIsschien vind ik hem over een paar jaar ook wel okquote:Op woensdag 22 september 2004 19:27 schreef od0bo het volgende:
[..]
Ben ik in zoverre met je eens in hoeverre je open staat voor wat ze uitbrengen. Ik vind het knap dat ze al 20 jaar bestaan en elke keer met een album komen dat anders is. Al is misschien Collossus of Destiny en Prick misschien wel zinloos. Hoewel ik Prick toen het een paar jaar geleden voor het eerst draaide zonde van mijn geld vond, maar nu pas kan ik het album wel waarderen.
Al bevalt me hun eerdere werk t/m Lysol mij beter.
Maar over smaak valt niet te twisten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |