*heerlijk*.. beetje aan het strand hangen.. Brant bjork op mijn mp3 speler..quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:49 schreef Summoner het volgende:
Hoe was je vakantie trouwens, Timo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kreeg jij ook de opdracht om de poet in een envelop op te sturen?quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:00 schreef od0bo het volgende:
Als Boris fanaat (zoals ik) ben je bijna verplicht om een platenspeler te kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die plaat van OX (ook bij het Kult Nihilow) is ook aan te raden, echte guitardrone van Ken, de gitarist van Otis, om van in trance te rakenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:09 schreef TimoBasso het volgende:
maarja de vrouwen maakte veel goed
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, betaling via PayPal gaat niet. Je kunt het geld cash opsturen (muntgeld in enveloppe is niet aan te raden, mist goed verpakt), heb dit in het verleden vaak gedaan en is maar 1 keer fout gegaan. Kan voor meer zekerheid ook aangetekend, maar kost 6 euro.quote:Op maandag 30 augustus 2004 12:26 schreef nipeng het volgende:
[..]
Kreeg jij ook de opdracht om de poet in een envelop op te sturen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valt wel mee toch? Informatief verslag hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:31 schreef nipeng het volgende:
Het kost me enorm veel moeite om e.e.a onder woorden te brengen.
...
Bunkur was mijn favoriet die avond.
Ufomammut toert binnenkort door Nederland, verder vrij weinig geloofquote:Op vrijdag 3 september 2004 19:58 schreef od0bo het volgende:
Liggen er nog interessante optredens in het verschiet? (doom)
yeah dat gaat echt Rockenquote:Op zondag 5 september 2004 19:45 schreef Doc het volgende:
Dat Hermano concert klinkt interessant. Zaterdag 4 december is alleen een dag dat ik mogelijk met m'n gezin Sinterklaas vier (dochtertjes, 5 en 6 jaar - Sinterklaas is dan nog mega belangrijk ... )
Kijken hoe een en ander te plannen valt ...
godver... waarom mis ik dit topic weer als zoiets bekend is...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:53 schreef od0bo het volgende:
Hmm... geduld hebben.
Vanacht op Rockpalast een documentaire over QOTSA van 3:20 tot 4:20. Daarna ook Five Horse Johnson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop