Die nieuwste van bpUFOs heb jij weer niet toch? 1+1=...quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:34 schreef Seborik het volgende:
Aha, zeker de moeite waard. Tip van Nipeng, dus dat moet je wel serieus nemen.
Mocht het moeilijk zijn om aan die Biblical te komen, laat het dan even weten, dan regelen we wat.
Kut, wat doe ik, dit is warez en offtopic.
Leuke albums hebben ze.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:53 schreef Seborik het volgende:
Ik heb m'n cd'tjes via de ebay-shop van deze site: http://www.crucialblast.net/
Yeah..quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:28 schreef nipeng het volgende:
Brant begint aardig populair te worden.
Tof. Is de EP ook zonder zang?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 14:31 schreef nipeng het volgende:
Enfin, luister nu naar Pelican - Australasia maar ik vind de EP wel beter.
Mijn favoriete Pelican nummer = Mammoth![]()
Meisjes van 6 mag toch welquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:33 schreef TimoBasso het volgende:
ik zie dadelijk al een dude van 16 met een brant shirtje rond walken![]()
cool topic, Stoner muziek spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:39 schreef nipeng het volgende:
Hoe is het laatste album van Spoiler?
Dit is het stoerste muzak topic op Fok.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:17 schreef ransbal het volgende:
[..]
cool topic, Stoner muziek spreekt me wel aan
Hmm zeker niet blind kopen dus. Vreemde gewaarwording, Spoiler die naar Alice in Chains of The Cure klinkt.quote:Ik ben nav het eerste album Mud and Glitter naar de cd presentatie geweest in de Helling (Utrecht) en dat viel erg tegen. Daar waar Mud and Glitter echt een stijl had was dit een samenraapsel van alles en heel veel gejat werk naar mijn idee. De ene keer dacht je dat je naar Alice in Chains aan het luisteren was, om in een volgend nummer je bij een concert van The Cure te wanen.
Ik heb de cd dus niet gekocht en ook niet beluisterd.
yeah okeyquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Meisjes van 6 mag toch wel
(wat mij betreft mogen er best meer mensen fan worden hoor, ook leuk voor Brant)
Lijkt me wel cool , iedereen met een "chico"-ringtonequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:06 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
yeah okey![]()
..maar het moet niet te veel worden.. stel je voor
"en dan nu op nr.15 Brant Bjork - chico"
The torturequote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool , iedereen met een "chico"-ringtone
Uiteindelijk is het toch beter dan alle andere ringtones, zoveel is wel zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:34 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
The torture![]()
Had ie een beetje toevallig rood haar?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:08 schreef Doc het volgende:
Het aantal LocalAngel draaibeurten begint hier aardig de 100 de halen zo langzamerhand
Van het weekend naar een klein gratis festivalletje geweest. Myrthe had LocalAngel mee, en gaf het aan een van de DJs die eerst wilde horen of dat niet stiekem de nieuwste K3 was of zo.Toen dat niet het geval bleek draaide hij het halve album. De andere DJ die even weg was kwam terug en knipperde 20 keer met z'n ogen. Toen de eerste DJ het kleine meisje aanwees dat hem de CD te draaien had gegeven sloeg-ie stijl achterover: het bleek een BrantBjork fan te zijn die alles van BB had maar de nieuwste nog niet en dat een 6 jarige daarmee aankwam blew his mind
Heb van die DJ van het weekend het CDtje van Yellow#5 (bandje van MollyMcGuire en DaveCatching) te leen gekregen, die ik nog niet had.
Heb ik ook begrepen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 19:12 schreef nipeng het volgende:
Italie heeft een aardig levendige stonerscene naar wat ik begrijp van diverse sites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |