Dat vind ik dan zo waar als een koe. Juist daarom waren ze aan elkaar gewaagd; ze pasten te weinig bij elkaar, dat overeenkomsten juist algmeeen gehouden moesten worden. Dat is zowel in het belang van Rottenberg, die eigenlijk weinig te vertellen heeft over 1957/1958, anders dan persoonlijke indrukken als ~ 14 jarige oid, als dat het in het belang is van Zwagerman die zijn ego opzij moet zetten voor de gast die de ruimte in moet nemen voor het belang dat hijzelf dient. Eigenlijk zou Zwagerman zijn eigen zomergast moeten zijn om er uit te halen wat er 'in' zit. Ik vind overigens wel dat hij het goed doet. En zeker voor het kaliber van presentatie dat je neer moet zetten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:33 schreef zodiakk het volgende:
[..]
In de uitzending refereerde Zwagerman aan een quote van iemand over Rottenberg wat zo ongeveer was als 'Rottenberg pas ergens als hij er niet past'. Dan vind ik deze uitzending daar een prachtig voorbeeld van. Het was niet dat ze aan elkaar gewaagd waren, Rottenberg kreeg ruim baan. Maar goed, ik ga ook maar af op wat er in deze uitzending is gezegd.
Ik ook wel, maar ik denk dat hij meer te vertellen had en dat ook graag gedaan had. En dan niet exact volgens het trefwoordenlijstje van Zwagerman dus.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:40 schreef milagro het volgende:
dat valt toch wel mee, Cynix.
ik zag toch heel erg de Rottenberg zitten zoals hij is, hoor, ondanks dat afkappen van Zwagerman.
Ja, maar ja, de tijd, hèquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:43 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik denk dat hij meer te vertellen had en dat ook graag gedaan had. En dan niet exact volgens het trefwoordenlijstje van Zwagerman dus.
Een paar keer vond ik dat ook, maar vaker vond ik het hinderlijk en Zwagerman's conclusies en/of toevoegingen te uitgebreid omdat ik dan inderdaad liever Rottenberg zijn zin had horen afmaken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:34 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind dat juist door die afkappingen Rottenberg goed tot zijn recht kwam, maar daar ben ik dan de enige in geloof ik.
Theo Maassen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:47 schreef milagro het volgende:
[..]
Wie is er volgende week?
quote:Op maandag 2 augustus 2004 00:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Theo Maassen.
Opscheppen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:29 schreef Z het volgende:
dat hij een arts had in Maastricht en die was ook fysio en dat was dan de beste
Het was maar een voorbeeld. Ook dat geneuzel over banketbakkers enzo. Van alles was fatastisch bijzonder, dat soort opgeschep bedoel ik.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:04 schreef Bayer het volgende:
[..]
Opscheppen?
Als iemand je tot twee keer toe voor de poorten van de dood wegsleept, kan ik me voorstellen dat je die persoon de beste vindt.
Dat het voor hem bijzonder is betekent nog niet dat 'ie opschept. De hele bedoeling van het programma is toch net dat hij bijzondere fragmenten en dingen uit zijn leven verteld?quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:12 schreef Z het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld. Ook dat geneuzel over banketbakkers enzo. Van alles was fatastisch bijzonder, dat soort opgeschep bedoel ik.
Gelul van wie bedoel je? Zwagerman of Rottenberg?quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:13 schreef thabit het volgende:
Ik heb het gisteravond ook even gekeken en zelfs een hele minuut volgehouden. Wat een gelul is het toch allemaal zeg, vreselijk.
Eigenlijk van beiden, maar vooral van Rottenberg. Hopelijk wordt Theo Maassen volgende week wat beter.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gelul van wie bedoel je? Zwagerman of Rottenberg?
Beide stonden gewoon aangekondigd hoor...
Als je maar een minuut gekeken hebt waar baseer je dan je oordeel op dat het allemaal gelul was? Misschien waren die overige 179 minuten wel interessant, maar ja, daar kun jij niet over oordelen natuurlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:13 schreef thabit het volgende:
Ik heb het gisteravond ook even gekeken en zelfs een hele minuut volgehouden. Wat een gelul is het toch allemaal zeg, vreselijk.
Het ontsteeg ver de oppervlakkigheid van mevrouw Van Rooijen, eindelijk weer eens een avondje kwaliteitstelevisie. Als je na een minuut je mening klaar hebt over een programma omdat het geen snack- en haptelevisie zegt dat meer wat over jouw kortzichtigheid dan over het programma.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:13 schreef thabit het volgende:
Ik heb het gisteravond ook even gekeken en zelfs een hele minuut volgehouden. Wat een gelul is het toch allemaal zeg, vreselijk. Ik moest meteen denken aan het gedicht dat Hans Teeuwen ooit voordroeg en vervolgens z'n applaudiserende publiek helemaal verrot schold omdat dat gedicht wel mooi klinkt maar compleet nergens op slaat.
Ik heb het programma vaker (helemaal) gezien, dus ik wist ongeveer wat me te wachten stond. Ik zapte even langs om te kijken of het deze keer de moeite waard was, wat een enkele keer ook daadwerkelijk het geval is, of dat ik m'n tijd beter ergens anders aan kon besteden. Aangezien het fragment zeer typerend was voor wat ik wel vaker gezien had, besloot ik tot het laatste.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je maar een minuut gekeken hebt waar baseer je dan je oordeel op dat het allemaal gelul was? Misschien waren die overige 179 minuten wel interessant, maar ja, daar kun jij niet over oordelen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |