Psies; zoiets herinnerde ik me al (overigens hak mijn orignele post al veranderd voordat ik je post las, maar je hebt gelijk!)quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
psp dacht ik, en dat ging weer op in GroenLinks
Ik pin je er niet op vast, je geniet ook van deze zomergast net als ik, toch?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:28 schreef 456 het volgende:
[..]
Psies; zoiets herinnerde ik me al (overigens hak mijn orignele post al veranderd voordat ik je post las, maar je hebt gelijk!)
Ik vind dat het wel kanquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:48 schreef sweek het volgende:
Interessante fragmenten, het blijft jammer dat Joost zovaak afkapt, maar het kan niet echt anders, ben ik bang. Tja, minder fragmenten, maar dan heb je weer een minder gevarieerd beeld van Felix.
ja, da's heel moeilijk inderdaad. Ik ben het veel met je eens, maar het blijft een lastige keuzequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:51 schreef Mike het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Zwagerman Rottenberg regelmatig afkapt, want ik ben vaak net geinteresseerd in wat Rottenborg op zo'n moment wil zeggen.
Tja, het is altijd een keus tussen diepgang en variatie.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:50 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel kan
Als de man op dreef is en het onderwerp interessant laat hem dan praten.
Dat ene fragment minder of korter desnoods dan maar
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:56 schreef milagro het volgende:
deze aflevering staat in geen verhouding tot de vorige..
welke vorige? precies!
hehehehequote:Op zondag 1 augustus 2004 23:21 schreef milagro het volgende:Wiegel
Jup,quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:29 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik pin je er niet op vast, je geniet ook van deze zomergast net als ik, toch?
ik ben wel benieuwd wat het commentaar over de overeenkomst tussen Fischer en die kerel van Labour uit 1985 isquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Jup,
de reden waarom ik niet zoveel post!
Lekker op de bank met pintje en nootje!
![]()
hij is naturelquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:35 schreef 456 het volgende:
Pim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |