quote:Overmars hoopt op terugkeer op Highbury
Terwijl Go Ahead Eagles graag Marc Overmars aan haar technische staf wil toevoegen, wil de oud-speler op zijn beurt weer graag terugkeren bij Arsenal. Gisteren maakte Overmars bekend dat hij vanwege een knieblessure zijn voetbalcarrière heeft moeten beëindigen.
Toch hoopt Overmars actief te blijven in de voetbalwereld. En dan het liefst op Highbury bij Arsenal, waar hij een aantal seizoenen voor speelde. "Toen ik vertrok bij Arsenal, hebben ze me gezegd dat ik altijd terug kon keren als scout. Als die aanbieding nog altijd geldt, dan zou ik de kans niet willen laten schieten", sprak Overmars tegenover The Sun.
Je bent Hollander en opgegroeid bij Ajax. Hup snelllllllll terugquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geslacht: Vrouwquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:23 schreef digispeed het volgende:
Jammer hoor,
was echt een lekker ding.
gelukkig kan ik hem straks weer bewonderen als hij in apeldoorn terug is
Opgegroeid bij Ajax? Speelde slechts bij Ajax.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bent Hollander en opgegroeid bij Ajax. Hup snelllllllll terug.
Ja, de voorbereiding van die 2-2, de pinantie die V Vossen er koeltjes inschoot. Des Walker, die bekend stond als een soort Van Gobbel, nl als een pijlsnelle verdediger, maar Overmars liep hem er vierkant uit.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:46 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog dat Ajax hem kocht en ik me afvroeg wie dat nou weer was. Dacht in het begin dat wordt niks, klein dravertje. Hij heeft echter een carrière gehad die gezien zijn capaciteiten niet voor mogelijk werd gehouden. Niet de meest briljante technicus maar op z'n hoogtepunt door niemand af te stoppen. Ik zie hem Des Walker op Wembley nog het snot voor z'n ogen lopen.
Sommige spelers blijven in een soortgelijke situatie gewoon lekker zitten cashen. Erg netjes toch dat Marc daar voor past?quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:03 schreef SCH het volgende:
Ach kom op gras, maak nou geen martelaar van een miljonair
Het wangedrag van sommigen maakt degenen die iets heel normaals doen nog niet tot bijzondere mensen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:07 schreef gras het volgende:
[..]
Sommige spelers blijven in een soortgelijke situatie gewoon lekker zitten cashen. Erg netjes toch dat Marc daar voor past?
Voetbalwereld is totaal niet te vergelijken met de 'andere' wereld. Maar maakt hem wel tot een bijzonder mens in de voetbalwereld dan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Het wangedrag van sommigen maakt degenen die iets heel normaals doen nog niet tot bijzondere mensen.
Ach, is het een kunst om een paar miljoen te weigeren als je al ettelijke veelvouden op de bank hebt staan? Over een luxe-probleem gesprokenquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:10 schreef gras het volgende:
[..]
Voetbalwereld is totaal niet te vergelijken met de 'andere' wereld. Maar maakt hem wel tot een bijzonder mens in de voetbalwereld dan.
Veel voetballers kunnen niet genoeg hebben. Vind het erg netjes van Marc. Hij kon nog jaren zakkenvullen tot in Qatar aan toe. Mooi om te zien dat hij daar wel voor past.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, is het een kunst om een paar miljoen te weigeren als je al ettelijke veelvouden op de bank hebt staan? Over een luxe-probleem gesproken
Die knieen zouden in Qatar ook wel opvallen hoor. Maar hij heeft zijn zakken blijkbaar al genoeg gevuldquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:17 schreef gras het volgende:
[..]
Veel voetballers kunnen niet genoeg hebben. Vind het erg netjes van Marc. Hij kon nog jaren zakkenvullen tot in Qatar aan toe. Mooi om te zien dat hij daar wel voor past.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |