quote:Op maandag 26 juli 2004 07:39 schreef Tigress74 het volgende:
zijn alle jongens nu weer lief tegen elkaar ??![]()
Als we lief doen zijn we te gay, en als we niet lief doen is het ook niet goed.quote:Op maandag 26 juli 2004 07:39 schreef Tigress74 het volgende:
zijn alle jongens nu weer lief tegen elkaar ??![]()
Hey meidquote:Op maandag 26 juli 2004 08:06 schreef Toadette het volgende:
Goeiemorgen!
HEERLIJK!quote:Op maandag 26 juli 2004 08:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Hey meid
Fijne vakantie gehad ?
quote:Op maandag 26 juli 2004 08:13 schreef Toadette het volgende:
[..]
HEERLIJK!
jep!quote:Op maandag 26 juli 2004 08:18 schreef Tigress74 het volgende:
[..]en jullie komen vrijdag ook ..gezellie !!
quote:Op maandag 26 juli 2004 08:24 schreef Toadette het volgende:
Joeppie we hebben al een huisarts.
Heerlijk subtiel.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:32 schreef Toadette het volgende:
heb je weer dezelfde of is het een andere scharrel?
ik bedoel het niet zo slecht.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:37 schreef chibibo het volgende:
[..]
Heerlijk subtiel.
Ik zeg ook niet dat je het slecht bedoelt.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:40 schreef Toadette het volgende:
ik bedoel het niet zo slecht.
quote:Op maandag 26 juli 2004 08:44 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het slecht bedoelt.
Ik vind het gewoon leuk hoe direct je altijd bent.
waar gaat de reis naartoe?quote:Op maandag 26 juli 2004 08:50 schreef Tigress74 het volgende:het is dezelfde...stoplicht valt nog mee...1 x uit elkaar....mocht er een 2e keer komen dan is dat definitief...ik haat stoplichten namelijk
Maar niet deze week uit elkaar hopelijk...eerst op vakantie
Weekje relaxen op Malta...niet echt spectaculair maar wel gewoon ff weekje weg.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:52 schreef Toadette het volgende:
[..]
waar gaat de reis naartoe?
quote:Op maandag 26 juli 2004 08:54 schreef Toadette het volgende:
zal strol het druk hebben op zijn werk dat hij nog niet heeft gepost......
iets is beter dan niets!quote:Op maandag 26 juli 2004 08:56 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Weekje relaxen op Malta...niet echt spectaculair maar wel gewoon ff weekje weg.
en als het goed is dan is het daar zo'n 30 graden en zon
Hopelijk ook nog een keertje duiken...en dan ben ik al blij....gewoon ff weekje weg
heej poepeke!quote:Op maandag 26 juli 2004 08:57 schreef Strolie75 het volgende:
Klotekutbedrijf, klotecutcollega's, klotekutwerk!
Psies...dat heb ik dus ook..en weekje relaxen in de zon vind ik op dit moment ook primaquote:Op maandag 26 juli 2004 08:58 schreef Toadette het volgende:
[..]
iets is beter dan niets!
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Postvak IN
CTRL+A
DEL
Strolliebolliequote:Op maandag 26 juli 2004 09:02 schreef Strolie75 het volgende:
Hai Tiggy![]()
![]()
Collega zou wat werk van me overnemen, er moest een informatieve mail de deur uit en voor mijn vakantie had ik al alles klaargezet. Heeft die knuppel het niet verstuurd en nu heb ik allemaal pissige mails van de uitvoering.
Ja, was er cool.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:05 schreef Tigress74 het volgende:
Strolliebollie![]()
Goeie vakantie gehad hoorde ik van Toadette
Ben je gek! Dat zien we volgende week wel!quote:Fijn...je kan dus gelijk aan het werk
beterz daar is tegenwoordig moeilijk aan te komen geloof ik. En degenen die beschikbaar zijn wilt niemand naar toe.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:24 schreef Toadette het volgende:
Joeppie we hebben al een huisarts.
het zijn twee beginnende huisartsen waarwe uit mogen kiezen. Volgende week de inschrijfformulieren ophalen.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
beterz daar is tegenwoordig moeilijk aan te komen geloof ik. En degenen die beschikbaar zijn wilt niemand naar toe.
shift+DEL doen dan hoef je ze ook niet meer uit je deleted items te donderenquote:Op maandag 26 juli 2004 09:00 schreef Strolie75 het volgende:
Postvak IN
CTRL+A
DEL
Ach je komt er in ieder geval nu achter..quote:Op maandag 26 juli 2004 09:17 schreef Strolie75 het volgende:
Net een mail van de OR gekregen. Blijkt dus dat ik bij mijn autoverzekering via Interpolis gebruik kan maken van een collectiviteitskorting. Meteen even online een offerte aangevraagd, blijkt me dus ¤ 30 in de maand te schelen. Fijn dat ik daar nu pas achter kom.
ook mooiquote:Op maandag 26 juli 2004 09:16 schreef Toadette het volgende:
[..]
het zijn twee beginnende huisartsen waarwe uit mogen kiezen. Volgende week de inschrijfformulieren ophalen.
We kunnen ook bij 2 andere verzekeraars verzekeringen afsluiten...eens even wat offertes aanvragen! Heb ik tenminste wat te doen vandaag!quote:Op maandag 26 juli 2004 09:21 schreef Tigress74 het volgende:
Ach je komt er in ieder geval nu achter..
Be...beginnende...quote:Op maandag 26 juli 2004 09:16 schreef Toadette het volgende:
het zijn twee beginnende huisartsen waarwe uit mogen kiezen. Volgende week de inschrijfformulieren ophalen.
hadden we nog niet genoeg te regelen?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
We kunnen ook bij 2 andere verzekeraars verzekeringen afsluiten...eens even wat offertes aanvragen! Heb ik tenminste wat te doen vandaag!
lekker een jonge knul en meidquote:Op maandag 26 juli 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Be...beginnende...
die hebben 1 voordeel : ze hebben de meest up to date opleiding terwijl je met oudere artsen maar af moet wachten of ze alles updates hebbenquote:Op maandag 26 juli 2004 09:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Be...beginnende...
bruine buikjes showen?????quote:Op maandag 26 juli 2004 09:26 schreef Quinny het volgende:
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem wel je zwemkleding mee vrijdag![]()
dat lag al in de planningquote:Op maandag 26 juli 2004 09:26 schreef Quinny het volgende:
mag ik dan de mijne verbergenquote:Op maandag 26 juli 2004 09:27 schreef Toadette het volgende:
[..]
bruine buikjes showen?????
graagquote:Op maandag 26 juli 2004 09:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
mag ik dan de mijne verbergen![]()
Ik ben best tevreden met mijn huidige huisarts, vooral den maandelijksche aderlating en den behandelingen met bloedzuigers doen het goed.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:26 schreef Magneet het volgende:
die hebben 1 voordeel : ze hebben de meest up to date opleiding terwijl je met oudere artsen maar af moet wachten of ze alles updates hebben
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:27 schreef Toadette het volgende:
[..]
bruine buikjes showen?????
Hai Quinnyquote:Op maandag 26 juli 2004 09:26 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:28 schreef Toadette het volgende:
trek je een badpak aan magneet. Staat je vast enig.
Dingen die geld opleveren of besparen kunnen er altijd wel bij!quote:Op maandag 26 juli 2004 09:25 schreef Toadette het volgende:
hadden we nog niet genoeg te regelen?
Oh daar gaat het goed mee. Is lekker de hele dag in de weer(met slopen)quote:Op maandag 26 juli 2004 09:28 schreef Magneet het volgende:
Mogguh Quinny btw hoe is het met onze grote kleine vriend Daan?
en je hebt vandaag toch niks beters te doenquote:Op maandag 26 juli 2004 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dingen die geld opleveren of besparen kunnen er altijd wel bij!
Zo nog overleg.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:30 schreef Magneet het volgende:
en je hebt vandaag toch niks beters te doen
hoeveel controllers zijn er al kapot?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Oh daar gaat het goed mee. Is lekker de hele dag in de weer(met slopen)![]()
Da's lekker zeg...ben je weer een paar avonden onder de pannenquote:Op maandag 26 juli 2004 09:24 schreef Toadette het volgende:
Ik heb vandaag eens t-mobile gebeld voor de 9 bioscoopkaarten die ik nog zou krijgen.
Waarschijnlijk is het niet opgestuurd....wist ze niet zeker, maar ze gaat het nog eens opsturen......
Dalijk krijg ik ze dubbel (heeft mijn broer ook gehad).
ja, het houd je van de straat.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:32 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Da's lekker zeg...ben je week een paar avonden onder de pannen
*erhm* he jammer zeg...dat zit allemaal al ingepakt danquote:Op maandag 26 juli 2004 09:26 schreef Quinny het volgende:
Ja, lekker tussen de mrocs mrocs naar de bios in de Randstad.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:34 schreef Toadette het volgende:
ja, het houd je van de straat.
Of Strolliebollie ff uit je buurt..lekker avondje rustquote:Op maandag 26 juli 2004 09:34 schreef Toadette het volgende:
[..]
ja, het houd je van de straat.
Vergeet de mobieltjes concerten tijdens de film nietquote:Op maandag 26 juli 2004 09:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, lekker tussen de mrocs mrocs naar de bios in de Randstad.
neem dan maar gewoon reserve kleren meequote:Op maandag 26 juli 2004 09:36 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
*erhm* he jammer zeg...dat zit allemaal al ingepakt dan
Hi trouwens
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer…ik heb jou en je billen gemist!!!quote:Op maandag 26 juli 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemoooooooorgen
Strol, Toadette... Heeeerlijk dat jullie er weer zijn ... hoe was het gijsjes? Naar je zin gehad?
Kut werk weer.... hahahaha .... maandag![]()
Hey Slurferquote:Op maandag 26 juli 2004 09:36 schreef silver-surfer het volgende:
Goeiemoooooooorgen
Strol, Toadette... Heeeerlijk dat jullie er weer zijn ... hoe was het gijsjes? Naar je zin gehad?
Kut werk weer.... hahahaha .... maandag![]()
Quinny
Tig
Magneet
Mooi dat weer goed wasquote:Op maandag 26 juli 2004 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer…ik heb jou en je billen gemist!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vakantie was erg leuk, eigenlijk niks gedaan en alleen lekker ontspannen. Met het weer hebben we veel geluk gehad als ik zo hoor wat voor weer jullie de afgelopen 2 weken hebben gehad.
?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:38 schreef Tigress74 het volgende:
Beetje jammer van het smsje
Heeeeeeeeeeerlijk... ik heb je ook gemist hoor gijsquote:Op maandag 26 juli 2004 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurfer…ik heb jou en je billen gemist!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Vakantie was erg leuk, eigenlijk niks gedaan en alleen lekker ontspannen. Met het weer hebben we veel geluk gehad als ik zo hoor wat voor weer jullie de afgelopen 2 weken hebben gehad.
Gelukkigquote:Op maandag 26 juli 2004 09:42 schreef Toadette het volgende:
Goeiemorgen surfer
De vakantie was top.
Ja... mijn mond trekt nog een beetjequote:Op maandag 26 juli 2004 09:51 schreef Magneet het volgende:
Mogguh Brownie nog ff een lekkere verjaardagspijpbeurt gehad gisteravond ?
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHH
jep....quote:Op maandag 26 juli 2004 09:52 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gelukkig... het zit er alleen al weer op he... nu dadelijk verhuizen
Brooooooooooooooooooooooooooooooooooooown.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
Nog van harte he !quote:Op maandag 26 juli 2004 09:49 schreef mr_Brown het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... ALLES!!!!
ik in mijn kadootje vrijdag wel onder de pierquote:Op maandag 26 juli 2004 09:56 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Nog van harte he !
Je zou smsje sturen ....maar helaasquote:Op maandag 26 juli 2004 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
?
Ik heb jullie ook wel gemist.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:51 schreef silver-surfer het volgende:
Heeeeeeeeeeerlijk... ik heb je ook gemist hoor gijs.... het was soms zo stil zonder je
![]()
We zijn één dag met de boot naar St Tropez geweest, voor de rest eigenlijk alleen maar op het strand gelegen. Het was eigenlijk ook te druk om ergens naartoe te gaan.quote:Hoe was de omgeving.. lekker rustig? Nog wel ergens wezen kijken ofzo... of gewoon lekker 2 weken echt zo weinig mogelijk gedaan?
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... morgen Gijsjes![]()
Dat vond je toch gemeen?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:56 schreef Tigress74 het volgende:
Je zou smsje sturen ....maar helaas
Wat is daarmee?quote:Op maandag 26 juli 2004 09:52 schreef Chocobo het volgende:
Die opmerking over Strol's stem ook weer![]()
![]()
Zal Zeus cadeautje wel aan je laten afleverenquote:Op maandag 26 juli 2004 09:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik in mijn kadootje vrijdag wel onder de pier![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat vond je toch gemeen?![]()
Je ken heerlijk duiken op malta. Wat ook zeker de moeite is is een duik op een oud hospitaal ship uit de tweede wereld oorlog. Die ligt in de haven van valetta. En een duik op blue grotto is ook zeker aan te raden dit ligt op gozo of gomino dat weet ik niet meer zeker. Ik zelf hebdaar echt heerlijk gedoken.quote:Op maandag 26 juli 2004 08:56 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Weekje relaxen op Malta...niet echt spectaculair maar wel gewoon ff weekje weg.
en als het goed is dan is het daar zo'n 30 graden en zon
Hopelijk ook nog een keertje duiken...en dan ben ik al blij....gewoon ff weekje weg
THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Je ken heerlijk duiken op malta. Wat ook zeker de moeite is is een duik op een oud hospitaal ship uit de tweede wereld oorlog. Die ligt in de haven van valetta. En een duik op blue grotto is ook zeker aan te raden dit ligt op gozo of gomino dat weet ik niet meer zeker. Ik zelf hebdaar echt heerlijk gedoken.![]()
gijssss..... ik heb je gemist manquote:Op maandag 26 juli 2004 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb jullie ook wel gemist.
[..]
We zijn één dag met de boot naar St Tropez geweest, voor de rest eigenlijk alleen maar op het strand gelegen. Het was eigenlijk ook te druk om ergens naartoe te gaan.
HE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJKquote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Je ken heerlijk duiken op malta. Wat ook zeker de moeite is is een duik op een oud hospitaal ship uit de tweede wereld oorlog. Die ligt in de haven van valetta. En een duik op blue grotto is ook zeker aan te raden dit ligt op gozo of gomino dat weet ik niet meer zeker. Ik zelf hebdaar echt heerlijk gedoken.![]()
Hai schatquote:Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef Toadette het volgende:
Hoi Choco!
Zoveel respect voor je duikwerk Gijsquote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
morguhquote:Op maandag 26 juli 2004 10:06 schreef Thor-Nexium het volgende:
MMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGUUUUUUUUUUUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHH ALLEMAAL![]()
Thor Nexium .... wil je ophouden met flamen aubquote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Dag schattekequote:Op maandag 26 juli 2004 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Zo,... morgen Gijsjes![]()
anale hardcore sex??????quote:Op maandag 26 juli 2004 10:07 schreef Chocobo het volgende:
Thor is gewoon vaste poster geworden in de Gijsjes..... echt heeeerlijk![]()
Kan iemand mij alsjeblieft een lijst sturen met al die fucking afkortingen en die rare namen.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Thor Nexium .... wil je ophouden met flamen aub![]()
Het is maandag en hij is geil...quote:Op maandag 26 juli 2004 10:10 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
anale hardcore sex??????![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schatteke
Heeft Surfer je veilig op je werk gebracht
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dag schatteke
Heeft Surfer je veilig op je werk gebracht
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk ooook. Gaan we fijn ff dtp + ggs + svspsquote:Op maandag 26 juli 2004 10:13 schreef Strolie75 het volgende:
THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Ik ga je gewoon ontmoeten (en proeven) vrijdag!![]()
![]()
flamen : uitschelden e.d.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:12 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Kan iemand mij alsjeblieft een lijst sturen met al die fucking afkortingen en die rare namen.
Flamen ?????
Gijs geloof me ik ben altijd geil. en zeker als ik jou godelijke lichaam mag aanschouwenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:15 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Het is maandag en hij is geil................
.............
.....
![]()
OH is dat zo hahahahaha en ik was nog niet eens begonnen. wat eenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:19 schreef Magneet het volgende:
[..]
flamen : uitschelden e.d.
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs geloof me ik ben altijd geil. en zeker als ik jou godelijke lichaam mag aanschouwen![]()
Gijs dan ben je toch een beetje telaat met je vuilnis vuilnis is al geweest in de perestrassequote:Op maandag 26 juli 2004 10:21 schreef ChOas het volgende:Afwas *check* tweede was in de wasmachine *check* Vuilis buiten gezet *check* Was opvouwen *check* Belasting uit Amstelveen regelen *check* Plant water geven *check* tweede was uit de automaat derde was in en uit de automaat stofzuigen douchen
En later in de middagfeestelijk biertje omdat het toch allemaal gelukt is
weet ik maar anders beginnen ze te huilen enzo en krijg jij een ban en dat willen we ook weer nietquote:Op maandag 26 juli 2004 10:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
OH is dat zo hahahahaha en ik was nog niet eens begonnen. wat eenbaby's
Ik zie hem wel eens langs rijdenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:18 schreef mr_Brown het volgende:
[..]je kent em
Ik ben om 06:30 begonnenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs dan ben je toch een beetje telaat met je vuilnis vuilnis is al geweest in de perestrasse![]()
nu is Strol weer aan de beurtquote:Op maandag 26 juli 2004 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik zie hem wel eens langs rijden![]()
Maar we hebben Surfer wel weer genoeg geplaagd de afgelopen weken.
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Of jijquote:Op maandag 26 juli 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
nu is Strol weer aan de beurt
of magneetquote:Op maandag 26 juli 2004 10:32 schreef Magneet het volgende:
[..]
nu is Strol weer aan de beurt
Krijg je die vandaag pasquote:Op maandag 26 juli 2004 10:25 schreef Toadette het volgende:
Ze mogen de dozen wel eens komen brengen....dan kan ik alvast wat gaan inpakken.
huiliequote:Op maandag 26 juli 2004 10:36 schreef Magneet het volgende:
ik ben ALTIJD aan de beurt dus niet zeuren
huiliequote:Op maandag 26 juli 2004 10:36 schreef Magneet het volgende:
ik ben ALTIJD aan de beurt dus niet zeuren
Neequote:Op maandag 26 juli 2004 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Maar we hebben Surfer wel weer genoeg geplaagd de afgelopen weken.
06:30 oooooooooooooooooookquote:Op maandag 26 juli 2004 10:32 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ben om 06:30 begonnen
ik weet inderdaad van niets......quote:Op maandag 26 juli 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nee![]()
ik niet huillie mij maakt het geen bal uit namelijkquote:Op maandag 26 juli 2004 10:37 schreef Toadette het volgende:
[..]
huilie
in dat geval kunnen we jou dus uitkiezen vandaag.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik niet huillie mij maakt het geen bal uit namelijk
oh ja hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 10:41 schreef Toadette het volgende:
[..]
in dat geval kunnen we jou dus uitkiezen vandaag.
mag ik hier een vertaling vanquote:Op maandag 26 juli 2004 10:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
Als jij gaat huilen droog je uit gijs...quote:Op maandag 26 juli 2004 10:40 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij wil een integratiecursusquote:Op maandag 26 juli 2004 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
mag ik hier een vertaling van
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
Als jij gaat huilen droog je uit gijs...
[..]
En die zin weer *zucht*
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:38 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Nee![]()
Er is een clupje opgericht.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Ik zie hier toch echt choco als de letter M staan hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:47 schreef Quinny het volgende:
Wat beelden zij uit?
[afbeelding]
En het heeft met de barbeque temaken
Geen idee, maar die 2e van rechts beeld de lengte van mijn piemel uit.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:47 schreef Quinny het volgende:
Wat beelden zij uit?
[afbeelding]
En het heeft met de barbeque temaken
En brown als Yquote:Op maandag 26 juli 2004 10:48 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Ik zie hier toch echt choco als de letter M staan hoor.
deze keer was het expressquote:Op maandag 26 juli 2004 10:43 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
En die zin weer *zucht*
Jaaaaquote:Op maandag 26 juli 2004 10:47 schreef Toadette het volgende:
YMCA
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:49 schreef Toadette het volgende:
[..]
En brown als Y
[..]
En die zin weer *zucht*
Je lacht wel als een boer met kiespijn nuquote:Op maandag 26 juli 2004 10:58 schreef Magneet het volgende:
[..]die is wel extreem
neuh ik weet van mezelf dat ik die bekken kan trekkenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Je lacht wel als een boer met kiespijn nu
zelfkennis heeeeerssschhhttttquote:Op maandag 26 juli 2004 10:59 schreef Magneet het volgende:
[..]
neuh ik weet van mezelf dat ik er zo uitzie
quote:Op maandag 26 juli 2004 10:49 schreef Toadette het volgende:
[..]
En brown als Y
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:01 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
dat is weer een stuk normaler
Het is onder de menenpoort in Ieper daar staan de namen van 57000 mannen die omgekomen zijn tijdens WW1 waar niets van teruggeionden is
van deze wel dan???quote:Op maandag 26 juli 2004 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word niet echt geil van al die foto's van Magneet moet ik zeggen.
Rouge een foto van jouw gewenst nuquote:Op maandag 26 juli 2004 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
Ik word niet echt geil van al die foto's van Magneet moet ik zeggen.
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
Rouge een foto van jouw gewenst nu
neeeeeeeeeequote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef Strolie75 het volgende:![]()
![]()
Dat gaat ze niet leuk vinden!
ksnap em niet....quote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
herstel tiggy, als ze nu ook nog voor magneet uitgescholden wordt....quote:Op maandag 26 juli 2004 11:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
who the hell is this
![]()
Dat is Tigressquote:Op maandag 26 juli 2004 11:11 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
who the hell is this
![]()
ik heb hem al gepostquote:Op maandag 26 juli 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ksnap em niet....maar das normaal....
Gijs ik ben bangquote:Op maandag 26 juli 2004 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is Tigress![]()
Je begint al last te krijgen hequote:Op maandag 26 juli 2004 11:08 schreef Magneet het volgende:
[..]
Be afraid gijsss..... be very afraidquote:Op maandag 26 juli 2004 11:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs ik ben bang![]()
*ADEM*quote:
Ik snap er ook geen reeeeet vanquote:Op maandag 26 juli 2004 11:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ksnap em niet....maar das normaal....
Ik ook.... elke dag weerquote:Op maandag 26 juli 2004 11:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Gijs ik ben bang![]()
dan nog snap ik em nietquote:Op maandag 26 juli 2004 11:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb hem al gepost
Wil je mijn handje vast houden vrijdag. PLeasssssssssssssequote:Op maandag 26 juli 2004 11:16 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Be afraid gijsss..... be very afraid
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wil je mijn handje vast houden vrijdag. PLeassssssssssssse
Terechtquote:Op maandag 26 juli 2004 11:14 schreef Thor-Nexium het volgende:
Gijs ik ben bang![]()
Brown is stiekum ook bang van tiggy hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 11:19 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
Wil je mijn handje vast houden vrijdag. PLeassssssssssssse
En dan toch elke dag weer naar je werk gaan wat een respectquote:Op maandag 26 juli 2004 11:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik ook.... elke dag weer![]()
En terecht en nu maar hopen dat ze tomatensap drinkt en niet zoals op de foto zwaar aan de strohrum en de paddo's.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
Brown is stiekum ook bang van tiggy hoor
Ik heb hem ook maar gesavedquote:Op maandag 26 juli 2004 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
hè .... nieuwe pagina alweer..... er is een kans dat ze mijn post niet gezien heeft![]()
dus
[afbeelding]
![]()
nog steeds wacht
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:23 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
En terecht en nu maar hopen dat ze tomatensap drinkt en niet zoals op de foto zwaar aan de strohrum en de paddo's.
Elke dag een gevecht met mezelf gijs..quote:Op maandag 26 juli 2004 11:21 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
En dan toch elke dag weer naar je werk gaan wat een respect![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef Thor-Nexium het volgende:
Tochik van je hoor tigress
![]()
He's wearing ladys onderwear!!!!!quote:
ik hoop dat je op verschillende verdiepingen zitten of nog beter andere gebouwenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Elke dag een gevecht met mezelf gijs..![]()
Nee.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef ChOas het volgende:
Ik heb net voor het eerst maar eens mijn PS2 echt aangesloten
Is ICO cool ?
Ja hahahahahahaquote:Op maandag 26 juli 2004 11:27 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
He's wearing ladys onderwear!!!!!
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef ChOas het volgende:
Ik heb net voor het eerst maar eens mijn PS2 echt aangesloten
Is ICO cool ?
Hoe kunnen ze nou weten dat ze zijn omgekomen, als er niets van teruggevonden is?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:01 schreef Magneet het volgende:
Het is onder de menenpoort in Ieper daar staan de namen van 57000 mannen die omgekomen zijn tijdens WW1 waar niets van teruggeionden is
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
Oh trouwens Thor, Strol, Noot, ik ben op dit moment Final Fantasy 10 aan het spelen
NEEEEEEEquote:Op maandag 26 juli 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
Oh trouwens Thor, Strol, Noot, ik ben op dit moment Final Fantasy 10 aan het spelen
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 26 juli 2004 11:27 schreef silver-surfer het volgende:
neequote:Op maandag 26 juli 2004 11:27 schreef ChOas het volgende:
IK VRAAG OF ICO COOL IS
Ze zit nu 3 meter achter mequote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Thor-Nexium het volgende:
[..]
ik hoop dat je op verschillende verdiepingen zitten of nog beter andere gebouwen
Ze hebben in 1918 niet uitgeklokt.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef chibibo het volgende:
Hoe kunnen ze nou weten dat ze zijn omgekomen, als er niets van teruggevonden is?
gewelidig inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja hahahahahaha![]()
Shrek![]()
Dan ga ik die straks proberenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
ICO is subliem! Dat is geen game meer maar bijna kunst.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 26 juli 2004 11:27 schreef ChOas het volgende:
IK VRAAG OF ICO COOL IS
OP voor de volgendequote:Op maandag 26 juli 2004 11:23 schreef mr_Brown het volgende:
hè .... nieuwe pagina alweer..... er is een kans dat ze mijn post niet gezien heeft![]()
dus
[afbeelding]
![]()
nog steeds wacht
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
OP voor de volgende
dan posten we even snel door....quote:Op maandag 26 juli 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OP voor de volgende
Ga je me weer knijpen?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:31 schreef Tigress74 het volgende:
*proest* Lang leven de saf
Jullie zagen er niet beter uit tegen die tijd dus och..
ik sta nooit normaal... laat staan leuk op foto's![]()
Thor bang*riiiggghhhttt* We zullen zien vrijdag
Da's pas lef hebben.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:30 schreef Chocobo het volgende:
OP voor de volgende
Zooooo'n traag spelquote:Op maandag 26 juli 2004 11:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dan ga ik die straks proberen![]()
![]()
Thanks meid voor de hulp...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:31 schreef Toadette het volgende:
[..]
dan posten we even snel door....
Whehehehehequote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NEEEEEEE
Wat een respect voor jouDit maakt 1000 hurk bewegingen goed
in je tepels....quote:Op maandag 26 juli 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je me weer knijpen?
Gijs, op een gegeven moment gaat ze iedereen knijpenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je me weer knijpen?
Ja...quote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Zoveeeeeeeeeeeeeeeel respect!![]()
![]()
Vindt je het cool? Waar ben je ergens? Yuna![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga je me weer knijpen?
Samen ook.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
Zaterdag zijn we samen het spel en een memorycard gaan halen
quote:Opzij opzij,.... ik moet iemand pijpen !![]()
Graag gedaan!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Thanks meid voor de hulp...
Gijs...serieus...ik vindt je heel erg aardig en ik ben op je. Maar je gamesmaak sucked soms tot ongekende hoogte.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zooooo'n traag spelGebeurt niets
Die hoer die je moet escorteren is dom, en ze brabbelt raar. Op een gegeven moment komt haar moeder even langs, maar die is zo weer weg.
Het vechten met die mannetjes is kut en alleen de omgevingen zijn subliem.
Die FMV's in dat spelquote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
Ja heb Surfer EINDELIJK kunnen overhalen. Zaterdag zijn we samen het spel en een memorycard gaan halenHij belde me gister en vind het extreeeeem
Als die dit echt cool vind MOET die van mij FFVII gaan doen ! De beste
Hij zit nu in dat waterdorpje,... de eerste sending dans van Yuna op het waterOh God.. DE RESPECCCT....
![]()
Opzij opzij,.... ik moet iemand pijpen !![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef Toadette het volgende:
........ik heb al beloofd om wasknijpers mee te nemen, voor het geval dat we geen krabbetjes op het strand tegenkomen.
HHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Chocobo het volgende:
Ja heb Surfer EINDELIJK kunnen overhalen. Zaterdag zijn we samen het spel en een memorycard gaan halenHij belde me gister en vind het extreeeeem
Als die dit echt cool vind MOET die van mij FFVII gaan doen ! De beste
Hij zit nu in dat waterdorpje,... de eerste sending dans van Yuna op het waterOh God.. DE RESPECCCT....
![]()
Opzij opzij,.... ik moet iemand pijpen !![]()
Zou je willenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, op een gegeven moment gaat ze iedereen knijpen
hehe.....eindelijk ben je begonnen met een final.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja...... Yuna heeft net de sending gedaan.. ben nu pas 5 uur in het spel hoor..
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...ik vindt je heel erg aardig en ik ben op je. Maar je gamesmaak sucked soms tot ongekende hoogte.
Ik speel liever Mario Golf als ik relaxed wil gamenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...serieus...ik vindt je heel erg aardig en ik ben op je. Maar je gamesmaak sucked soms tot ongekende hoogte.
Het mooie aan ICO is juist de omgeving, de ingetogen muziek en de rustige gameplay. Het spel straalt zo'n rust uit...heerlijk om te spelen. ICO
Mooi... ik kan hem me nog heel goed herinneren hoor..quote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Zou je willen
Hij twijfelt alleen over FFVII.... hij is bang dat die de graphics niet trektquote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hehe.....eindelijk ben je begonnen met een final.![]()
ff eerlijk ik heb het spel wel uitgespeeld maar om nou te zeggen dat het een top spel is nee.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zooooo'n traag spelGebeurt niets
Die hoer die je moet escorteren is dom, en ze brabbelt raar. Op een gegeven moment komt haar moeder even langs, maar die is zo weer weg.
Het vechten met die mannetjes is kut en alleen de omgevingen zijn subliem.
totdat er iets niet lukt binnen 10 keer:quote:Op maandag 26 juli 2004 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het mooie aan ICO is juist de omgeving, de ingetogen muziek en de rustige gameplay. Het spel straalt zo'n rust uit...heerlijk om te spelen. ICO
Jaquote:Op maandag 26 juli 2004 11:35 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hehe.....eindelijk ben je begonnen met een final.![]()
Yepquote:Op maandag 26 juli 2004 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, op een gegeven moment gaat ze iedereen pijpen
neequote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef Zeus-Nexium het volgende:
morguh gijsjes...........allemaal al een beetje zin in vrijdag?![]()
Zo'n mooi stukje!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:33 schreef silver-surfer het volgende:
Ja...... Yuna heeft net de sending gedaan.. ben nu pas 5 uur in het spel hoor..
Was wel leuk.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij twijfelt alleen over FFVII.... hij is bang dat die de graphics niet trektKan iedereen hier even zeggen wat jullie van Final Fantasy VII vonden
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
nee
final VII is zoveel beter dan X. Als ik hem was zou ik daar mee beginnen en dan pas X gaan spelen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hij twijfelt alleen over FFVII.... hij is bang dat die de graphics niet trektKan iedereen hier even zeggen wat jullie van Final Fantasy VII vonden
![]()
I rest my casequote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Toadette het volgende:
[..]
totdat er iets niet lukt binnen 10 keer:
GODVERDAMMME, TERING, KUTSPEL ENZ ENZ
.................................................................. D... DE RESPECT!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja... en ik ga hem uitspelen ook... ook al duurt het 200 uur
Dat ken ikquote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Toadette het volgende:
[..]
Zeldzame bagger.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
Kan iedereen hier even zeggen wat jullie van Final Fantasy VII vonden![]()
dan blijf je toch lekker thuisquote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
nee
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Toadette het volgende:
Leukquote:Op maandag 26 juli 2004 11:38 schreef chibibo het volgende:
[..]
Zeldzame bagger.
Ik was niet echt overtuigend wa?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
Leuk
dreig je ook altijd met het uit het raam gooien van het spel en de console?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:38 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dat ken ik![]()
ik kan me de vakantie nog herinneren met metal gear......quote:Op maandag 26 juli 2004 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gescholden.
?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:39 schreef ChOas het volgende:
Eeeeerm... er worden toch geen fotos genomen vrijdag, he ?
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:39 schreef ChOas het volgende:
Eeeeerm... er worden toch geen Gijsjes genomen vrijdag, he ?
Ik ga speciaal vrijdag nog naar de kapperquote:Op maandag 26 juli 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?Wat een vraag !
Er komen camera's, fotografen, videografen, de gay krant en de Panorama etc etc.... tevens de lokale pers is vertegenwoordigd
hoezo?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:39 schreef ChOas het volgende:
Eeeeerm... er worden toch geen fotos genomen vrijdag, he ?
Nieuwe Revu en Actueel ook ?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
?Wat een vraag !
Er komen camera's, fotografen, videografen, de gay krant en de Panorama etc etc.... tevens de lokale pers is vertegenwoordigd
Ik ga donderdagquote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ga speciaal vrijdag nog naar de kapper
FFVII rules gijsquote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Final Fantasy VII is ook geweldig surfer! Graphics zijn misschien wat minder maar daar kijk je heel snel overheen door het geweldige verhaal. Vechtsysteem is ook iets beter dan FFX (materiaquote:Op maandag 26 juli 2004 11:36 schreef Chocobo het volgende:
![]()
Meet met Kep en mij op de HCC heeft ie iig al overleefdquote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
+ dit wordt Chi's eerste meet
quote:Op maandag 26 juli 2004 11:37 schreef Quinny het volgende:
[..]
Mijn ontmaagding ontgroening.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Chocobo het volgende:
+ dit wordt Chi's eerste meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |