Zaterdag ochtendquote:Op maandag 26 juli 2004 09:42 schreef beefcake het volgende:
wanneer is luchtbel opgenomen in het ziekenhuis?

Je hebt het al geprobeerd ??quote:Op maandag 26 juli 2004 09:47 schreef beefcake het volgende:
Ze mogen geen informatie geven over de telefoon

Da's toevallig, ik ookquote:Op maandag 26 juli 2004 09:53 schreef minoes1967 het volgende:
Ligt Luchtbel in almere in t zh dan?Als ze in alkmaar ligt,kan ik beter gaan loeren ,is n half uur hier vandaan![]()

Smoesjesquote:Op maandag 26 juli 2004 09:25 schreef Magneet het volgende:
[..]
randa_v heeft op haar werk geen tijd om te kijken ( of iig weinig ) en ik heb zeeën van tijd dus ik moet haar op de hoogte houden

ga werken! net mocht ik niet sms'en omdat je het te druk had!quote:Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef Randa_v het volgende:
[..]
Smoesjes![]()

Nee hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat ik allemaal net effe iets te ver gaat?

Luchtbel had het ook min of meer geregeld (met TC), bovendien is TC zaterdag nog bij haar langsgeweest, dus ik kan me de ernstige zorgen wel voorstellen.... ik denk dat dat ook voortkomt uit het feit dat luchtbel toch 'alleen' is... bovendien ben ik ook wel bang dat er iets ergs is gebeurdquote:Op maandag 26 juli 2004 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik nou de enige die vind dat ik allemaal net effe iets te ver gaat? Ziekenhuizen bellen, mensen zoeken die langs kunnen gaan?
Als Luchtbel echt zou willen dat we van elke zucht en steun op de hoogte waren dan had ze dat van te voren wel geregeld zou ik denken...

Maar dan nog is het toch behoorlijk zot om het ziekenhuis te gaan bellen? Sorry hoor, maar ik geloof niet dat ik dat op prijs zou stellen, hoewel het waarschijnljik met de beste bedoelingen gedaan word.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Luchtbel had het ook min of meer geregeld (met TC), bovendien is TC zaterdag nog bij haar langsgeweest, dus ik kan me de ernstige zorgen wel voorstellen....

Ik zou het ziekenhuis ook niet bellen. Maar ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die het wel doen....quote:Op maandag 26 juli 2004 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan nog is het toch behoorlijk zot om het ziekenhuis te gaan bellen? Sorry hoor, maar ik geloof niet dat ik dat op prijs zou stellen, hoewel het waarschijnljik met de beste bedoelingen gedaan word.
Maar volgens mij is de realiteitszin een beetje uit het oog verloren hier.

Ik had ook niet verwacht dat ze me informatie zouden geven. Ik wou alleen weten of het ok was. Ik maak me ook zorgen. Misschien is het zot, maar ja dan ben ik maar aso ofzoquote:Op maandag 26 juli 2004 10:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan nog is het toch behoorlijk zot om het ziekenhuis te gaan bellen? Sorry hoor, maar ik geloof niet dat ik dat op prijs zou stellen, hoewel het waarschijnljik met de beste bedoelingen gedaan word.
Maar volgens mij is de realiteitszin een beetje uit het oog verloren hier.

Konden ze haar ook niet naar de foon halen?quote:Op maandag 26 juli 2004 10:09 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik had ook niet verwacht dat ze me informatie zouden geven. Ik wou alleen weten of het ok was. Ik maak me ook zorgen. Misschien is het zot, maar ja dan ben ik maar aso ofzo

Nee joh daar heb ik niet naar gevraagd! Ik heb niet eens gezegd wie ik zocht.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Konden ze haar ook niet naar de foon halen?

Ik zou het nogal creepy en stalkerig vindenquote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef minoes1967 het volgende:
Ik zou verbaasd staan,als er iemand van fok aan mijn bevallingsbedje zou komen,maar wel onwijs geroerd,omdat je weet,dat ze dan dubbel en dwars met je meeleven.

Oh, oké...quote:Op maandag 26 juli 2004 10:10 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee joh daar heb ik niet naar gevraagd! Ik heb niet eens gezegd wie ik zocht.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |