is dat een nieuwe aflevering?quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 21:47 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ben ik nu de enige die aan het kijken is terwijl ik zo vaak vergeet te kijken?
Wat een vette auto die Lamborgini, dat oranje in combinatie met die hoekige jaren '80 styling. Ik vraag me af of je daar een schaalmodel van kunt krijgen in die kleur.
Het was een speciale aflevering, een soort van cursus powersliding met allerlei verschillende auto'squote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:56 schreef Joostve het volgende:
is dat een nieuwe aflevering?
nieuwe lambo beeldenik kan niet wachten
Je bedoelt Tiff needell met burning Rubberquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:21 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
[..]
Het was een speciale aflevering, een soort van cursus powersliding met allerlei verschillende auto's
Nee, het was meer Jeremy Clarkson die bezig was met powersliden en donuts draaien, maar ook de testrijder van Lamborgini en nog iemand waarvan ik de naam niet meer weet die met een handbrake-turn een auto in een keer een krappe parkeerplek in kon slammen, dat was wel freakyquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 12:32 schreef MasterDisaster het volgende:
Je bedoelt Tiff needell met burning Rubber
Echt waar? Wanneer komen die op de BBC?quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
vanaf volgende week nieuwe afleveringen op Veronica!
gelukkig was die aflevering pas 2jaar oud..quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:23 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Heads up, nu op SBS 6.
Ja vast dus met andere woorden.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
En bijna afgelopenquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
gelukkig was die aflevering pas 2jaar oud..
Dat zag ik ook in beeld komen vrijdag.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja vast dus met andere woorden.
Veronica gaat ze eerder uitzenden dan de BBC![]()
ik zie al viperbond in de link staan. Die ken ik, vroeger hoste hij zelf de films. Als je op emule kijkt is het een ene 'guppy' die de afleveringen van tv riptquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:59 schreef A.l.e.x het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)ear+viper007bond&lr=
idd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DB9 wint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |