Dit was echt super.. wat een smulpartij!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:34 schreef ook_gek het volgende:
and Jeremy challenges Richard and James to an epic race to Monte Carlo in the new Aston Martin DB9.
Oh mij god dit word smullen
* Starfish dvd recorder klaar zet
Maar dat ze ongecodeerd uitzenden nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:17 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
BBC3 en 4 (en al hun andere digi zenders) zijn alweer meer dan een jaar oud
Alleen jammer voor de schrijver van dit stukje dat Autovisie NOG eerder was, zei waren de allereersten welke een Enzo mochten testenquote:
PSST 5 gear was de eerstequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen jammer voor de schrijver van dit stukje dat Autovisie NOG eerder was, zei waren de allereersten welke een Enzo mochten testen![]()
![]()
Het seizoen is gewoon voorbij. Volgens mij in Oktober weer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:23 schreef stienus5gtturbo het volgende:
Weer geen topgear gister?
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:12 schreef Viper_74 het volgende:
Ik was op zoek naar het filmpje van top gear waarin de Hyundai Coupé getest werd tegelijk met een Lexus ?
Lexus compleet afgekraakt, coupé compleet opgehemeld
wie o wie heeft er een linkje voor me ? al een keer van het forum afgehaald toen, maar kan hem niet meer vinden
Pcies, d'r moeten eerst weer wat caravans verzameld worden, dat duurt effequote:Op maandag 23 augustus 2004 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het seizoen is gewoon voorbij. Volgens mij in Oktober weer.
Dan kunnen ze vanaf deze week weer gaan draaien, de caravans zijn weer terug uit italiëquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:22 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Pcies, d'r moeten eerst weer wat caravans verzameld worden, dat duurt effe![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://topgear.breedbandportal.kpn.com/
onder cars, en dan derde of vierde pagina.
hopelijk heeft topgear in het komende seizoen een wat hogere prioriteit bij de bbcquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het seizoen is gewoon voorbij. Volgens mij in Oktober weer.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:18 schreef stienus5gtturbo het volgende:
hopelijk heeft topgear in het komende seizoen een wat hogere prioriteit bij de bbc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |