whahahah! meesterlijk!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:22 schreef MrSkyline het volgende:
[afbeelding]
hehehe ik lag in een deuk, ik was hier net ff mee bezig
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:10 schreef A.l.e.x het volgende:
tja, dat ding weegt ook 2155 kilo![]()
http://www.thestig.co.uk/quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Net op Veronica Top Gear gekeken.
Wat ik mij eigenlijk al langer afvraag, wie is "the Stig" en waarom blijft die onbekend?
Zal vast al wel eens langsgeweest zijn.
...because he's a racingdriver and racingdrivers have tiny little brains and therefore worthless opinions and they're very dull.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:33 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Net op Veronica Top Gear gekeken.
Wat ik mij eigenlijk al langer afvraag, wie is "the Stig" en waarom blijft die onbekend?
Zal vast al wel eens langsgeweest zijn.
moet je wel BBC hebbe, en laat die nou net niet op de schotel zitten.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.thestig.co.uk/
is de zwarte stig, die z.g.n. doodgaat, geen flauw idee of de slakken van Veronic dat al hebben uitgezonden, wat veronica uitzend is op z'n minst een jaar oud, gewoon op Zondagavond kijken.
Pff voor een paar euro per jaar heb je wel BBC, en dat is Top Gear echt wel waard.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
moet je wel BBC hebbe, en laat die nou net niet op de schotel zitten.
niemand weet nog wie de witte Stig isquote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:39 schreef Profesor het volgende:
Is de Stig niet Damon Hill?
en lekker zo houden, hoort er bij.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 03:13 schreef A.l.e.x het volgende:
[..]
niemand weet nog wie de witte Stig is
Wedden dat ze hem volledig afkraken!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:26 schreef seto het volgende:
volgende week de corvette![]()
Was dus niet interesant?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:20 schreef Klonk het volgende:
het was in ieder geval de laatste aflevering van dit seizoen, ze gaan terreinrijden met een X3 (eventjes), verspringen met een lada, een skoda, een 2cv, een AMC en een Austin, de rest ga ik niet verklappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |