uhuh.. en ze hebben ook Z4, boxster, S2000 tegen elkaar getest..quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:15 schreef nero355 het volgende:
[..]
Ahhh......... vandaar dat ze zo lovend waren over de M Roadster (Z3 M zeg maar) een hele tijd terug
he, nog een trouwe kijker hier zie ik. Ja dit was toen JC er even tussenuit was en Tiff, Quintin en Vicky nog voor de BBC werkten. Toen won de Z3 M "best handling car of the year". De jaar erop won de Noble.quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:15 schreef nero355 het volgende:
[..]
Ahhh......... vandaar dat ze zo lovend waren over de M Roadster (Z3 M zeg maar) een hele tijd terug
get your priorities straight! you are pussy whippedquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:04 schreef Viper_74 het volgende:
Aw crap
vanavond met me ex naar de film, 21:15 zucht
dan maar video instellen
Die M3 tegen de M3 CSL was wel erg vet ja, je betaalt dan misschien wel wat (veel) meer, je krijgt het nodige terug ook, niet in kracht, maar in minder gewicht en betere handelingquote:Op zondag 24 oktober 2004 17:35 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
he, nog een trouwe kijker hier zie ik. Ja dit was toen JC er even tussenuit was en Tiff, Quintin en Vicky nog voor de BBC werkten. Toen won de Z3 M "best handling car of the year". De jaar erop won de Noble.
Tevens ze vonden de M3 CSL ook helemaal geweldig en ze ze zijden ook dat de M5 ook goed gaat worden want er is nooit een slechte M geweest
Je vergeet de AM DB8 was het denk ikquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Enzo, de Zonda, de F1, de Wildcat, de GT, de F40
Dit wordt een geil seizoen![]()
AM V8, kijk maar op de website van AMquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet de AM DB8 was het denk ik![]()
Ik heb maar een beperkte geheugenaanvoerquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet de AM DB8 was het denk ik![]()
op de beurs en in de volksmond word hij DB8 genoemdquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
AM V8, kijk maar op de website van AM
geen idee, meetal is het rond kerst de laatste afleveringquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zijn het trouwens maar 9 afleveringen
kan je ook met je hoofd in de wind rijdenquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik dacht dat hij zoiets zei in het begin...
Die Chrysler is echt zo'n ongans geile pimpbak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |